Port Sorunu nedeniyle YAPA'dan VAE'ye 1 aydır geçilemedi

İlk önce Konuyla ilgili ön bilgi için tıkla

İznim olmadan 2 Km ötedeki YAPA’ya bağlayıp hızımı 4 mbit e düşürüp uğraştırdıktan sonra nihayet 26 Nisan’da telefon numaramızı feda ederek VAE’ye geçiş işlemleri başladı.

Telefon başvurusu 3-4 gün içinde gerçekleşti ama internet başvurusu 2 hafta oldu hala gerçekleşmedi. Boş port yok denildi. Türk Telekom ile iletişime geçin denildi.

Verdiğiniz yeni telefon numarası 2126190472 ile bende türk telekom ile iletişime geçtim.

Türk Telekom müşteri hizmetlerine yazdım TurkNet bu konuyla ilgilenmeli dediler.

Daha sonra Türk Telekom’da çalışan bir arkadaşa durumu anlattım. Sokağımdaki portlara baktı boş port gözüktüğünü söyledi.

açıkça görünüyor ki boş port mevcut, ama hala boş port yok diyorsunuz.

Twitter’dan Türk Telekom Teknoloji Genel Müdür Yardımcısı Yusuf Kıraç Bey’e de iletmiştim durumu oradan bağlantılı olarak Türk Telekom Destek ekibi de takip ediyor. Dün onlarda aradılar Boş port var gibi detaylı inceleme sağlanıp size tekrar dönüş yapılacak dendi.

güncelleme: 1 ay oldu gelişme yok.

1 Beğeni

İlgili birime ilettim. Bir kontrol sağlasınlar gelişme olması durumunda sizinle burdan iletişime geçeceğim.

1 Beğeni

Son durum nedir Hakan bey?

1 Beğeni

vae geçiş işlemlerine başlayalı 1 ay olacak, bu konuyu burada açalı da 1 hafta oldu çözüm yok hâlâ… :angry:

1 Beğeni

OİM’deki destek kaydını kapatıyorsunuz tamam da BTK’dan CİMER’den açtığımı da kapatıyorsunuz. Herhangi bir bilgilendirme de yok.

Resimlerde görülüyor boş port var açıkça!

E-Devlet üzerinden açmanı öneririm. Sanırım bende aynı sorunu yaşayacağım süreç söylendiği gibi işlemiyor.

E-devlet’ten Açık port modülünden talep ilettim, CİMER’e yazdım, BTK’ya yazdım. Türk Telekom’a atıyorlar işi. Türk Telekom için de şikayet kayıtları oluşturdum Türk Telekom’da bizim müşterimiz değilsiniz TurkNet ile görüşün diyor her defasında.

1 ayı geçti hâlâ ses seda yok. Kapattılar kaydı da.

tekrar açtım kaydı vae geçiş işlemlerini başlattım zar zor.

Destek kaydına geri dönüş yapılmadı mı?

1 Beğeni

Tekrar başlattılar 2 gün önce Vae geçişini telefon başvurusu yaptılar tekrar.

1 Beğeni

1 ay önce yaptıkları ve onaylanan Telefon başvurusunu neden geri çekip baştan yaparlar?

İptal işlemini yapan Telekom sanırım. Umarım kısa sürede çözülür.

Nejla Hanım ile telefonda da görüştük. Telefon başvurusu 2. Kez yapılmış Türk Telekom yine iptal etmiş bölgede şebeke sorunu var, çalışma var diye.

Geçen ay onaylanan telefon başvurusunu Türk Telekom iptal ermiş.

1 ay sonra tekrar vae geçiş için başvurun dedi. :angry:

TurkNet’in hatası şu VAE de ADSL de 11 Mbps hız alırken bölgeye VDSL gelince müştersini 80 Mbps lik VDSL e geçireceğine memnuniyet için 2 Km ötedeki YAPA santraline geçirip hızı 3 - 4 Mbps lere düşürmesi.

Bölgede port sıkıntısı olduğu belli müşterisini mağdur ediyor böylece. 25 yıllık telefon numarasından da oluyorsunuz. Başka bir iss ye de geçemiyorsunuz boş port olmadığından.

1 Beğeni

Kesinlikle haklısınız. Bu Yapa vae geçişinde daha seçici ve dikkatli dönüş yapması gerekiyor TurkNet in

1 Beğeni

Merhaba az önce extranet üzerinden sorgulama yaptığımda boş port olduğuna dair bilgi aldım. :thinking:

Yardımcı olur musunuz? @Hakan.Yildirim @HKN

Port görünebilir fakat telefon başvurusu yapılmadan geçemezsiniz. Tekrar yazın telefon başvurusu için bir daha iletilsin.

Sabah ilk TurkNet e ilettim boş port olduğunu hâlâ dönmediler. Baktım böyle olmayacak olan boş port da gidecek. Öğlen Millenicom’a başvurdum.

Az önce Türk Telekom saha ekibi geldi ankastreye bağladı. Ölçtü 50 Mbps ye kadar verebileceğini söyledi, 35 Mbps olana başvurduğunu söyledim. Ben bağlantınızı yaptım gerisi internet sağlayıcısında dedi. Millenicom’un dönmesini bekliyorum.

TurkNet de daha dün VAE geçişini sağlayamıyoruz 1 ay sonra başvurun diyordu. Sabah yine ilk onlara yazdım dönmüyorlar. Müşteri hizmetlerini, çağrı merkezini aradım durumu açıkladım 48 saat içinde ekiplerimiz dönüş sağlar diyor. İlgilenmiyorlar, süreci uzatmaları kendilerine zarar. Türk Telekom TurkNet’i takmıyor sanırım.

Bunu da buraya yazmamın nedeni bu hataları yaparlarsa, Türk Telekom’a laf geçiremezlerse daha çok müşteri kaybederler.

1 Beğeni