Yaşadığım problem hakkında yardım istiyorum

Öncelikle selamlar, sorunu en başından son durumuna kadar sizlere anlatacağım. Bu sebeple biraz uzun olabilir kusura bakmayın. 01.11.2019 Tarihinde TurkNet’e geçiş işlemini başarıyla tamamladım. Arkadaş tavsiyesi üzerine destek talebi oluşturup internetimi adsl’den vdsl 35Mbs geçiş talebi oluşturdum ve sorunsuz işlemler tamamlandı ortalama 22-25Mbs arasında indirme ve 3Mbs arasında yükleme geliyordu buraya kadar her şey gayet normal memnundum şimdi gelelim asıl sorunların başladığı noktaya.

20.04.2020’tarihine kadar sorunsuz vdsl kullandığım hizmet sabah 03:00 veya 05:00 sularında modemim ip almamaya ve dsl ışığım yanıp yanıp sönmeye başladı destek talebi oluşturdum. Destek numarası: 32625719 TT ekiplerini yönlendirme yaptınız 2 veya 3 gün sonra geldiler hiçbir şey bulamayıp müşteri sorumluluğunda yanıtını verip gittiler. Bu süre içerisinde hiçbir online eğitime katılamadım! Derslerden geri kaldım. Her neyse verilen müşteri sorumluluğu arızasından sonra 16Mbs interneti düşürme yaptım ve internetim yani modemim sinyal ve ip almaya başladı. Açıkçası bu sorun 20.04.2020 tarihinden bu tarihe kadar devam etmekte. Sürekli talep açarak 35mbs yükseltme istedim sinyal almadı geri düşürdüm. En sonunda TurkNet evime ekip gönderdi, ekip duvardan modeme giden kablonun uzun olduğunu belirtip kısa kablo takarak sorunu çözdük. Çözdük ama ekipten biri geldiğinde akıl edemedim hız testi yapmak 28mbs internet almaya başladım ama yükleme 500kb’di 1Mbs bile değil veya 0.50Mbs bile değil. Sonrasında modemi evde başka bir yere takarak 33Mbs aldım upload bu sefer 1Mbs oldu. Şunu da dile getireyim ev daha yeni 3 senelik iç tesisatta problem olacağını sanmıyorum modemim’de vdsl destekliyor. Tüm müşteri destek taleplerimi incelerseniz en son çözüm odaklı interneti 35mbs sinyal yok durumuna getirdiniz bende mobil internet yapıp eğitimlere o şekilde katıldım. Kısacası 20.04.2020 tarihinin öncesinde aldığım hız bir anda bozuldu. Sürekli şikayetler üzerinden ‘sonitel sorunu’ denilip geçildi bu sorun hakkında bilgide iletilmedi.

Şimdi asıl soruna gelecek olursak şu anda bana 35mbs internet verildiği belirtiliyor ama benim speedtest’te aldığım değer adsl değeri Destek no: 33171239

https://www.nperf.com/r/3254702975757928-9TCpQ8XS
https://www.nperf.com/r/3254703603595200-Zk4a3IFp

Bende en son şu karara vardım, öncelikle sağlam kaliteli bir cat6 bakır kablo aldım yarın teslim edilmesini bekliyorum ve yanında sağlam bir vdsl modem aldım destek talebinde bunları da dile getirdim. Şimdi ben regletten direk modeme kablo çekeceğim. Normal şartlarda 20.04.2020 tarihinin öncesinde şu anki modemim ve iç tesisat ile sorunsuz internet alabiliyorken durduk yere bozuldu bence modem ve iç tesisatımda sorun yok ama yinede varsayarak yeni bir modem ve kablo aldım. Bu arada şu anki modemim daha garantisi duruyor ama tt damgalı olduğundan kilitli modem bu sebeplede değişime gittim.

Şimdi ben sizden yorum bekliyorum, bu şekilde son anlatımında bu adımları yaptım. Sorunum çözülmezse ne yapacağım? daha doğrusu sorun modem ve iç tesisattan değilse ne yapacağım? TT ekiplerini göndermeniz bir şey değiştirmiyor destek kayıtlarına da yazdım TT ekiplerine boşa para vermeyin gelip hiçbir şey yapmıyor.

Benzer sorunları yaşadık sizinle. 35 mbps internetim durduk yere gitti ve bir dahada gelmedi. 2 hafta sonrası geldi sonra bu sorun yine başımıza gelince sizin yaptığınız gibi regletten modeme yeni ve eksiz kablo çektikten sonra sorunumuz çözüldü.

2 Beğeni

Öncelikle dönüşünüz için teşekkür ederim. Bende yarın gün içerisinde konuda belirttiğim işlemleri yapmış olacağım. Tek temennim sorunun düzelmesi. Şu anda indirme/yüklemede problem yaşıyor musunuz?

Hayır 35 e 6 hızımı alabiliyorum ve pingimde düştü. Ben telefon kablosu bağlatmıştım 50 metre fakat kablonun geldiği boruda başka kablolar olduğu için yakında cat6 nexans ile yenileyeceğim telefon kablosunu.

1 Beğeni

Tekrardan merhabalar, konuyu tekrardan aktif etmek zorunda kaldım. Nexans cat6 %100 bakır kablomu regletten yeni modeme bugün aktardım. Modem markam Keenetic Extra DSL şimdi şöyle bir sorunum var modeme gelen hızları alamıyorum. Şu şekilde My nPerf result - Your result (3255569062183855) - nPerf.com

Buda modemden görüntü normalde maksimum 50Mbs değer görmemiştim modemde kabloyu yenileyince bu hızlara geldi ama speedtest üzerinde gelen hız adsl gibi gözüküyor. TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi sayfamda hizmetlerim bölümünde yine adsl gözüküyorum.

Lütfen bana yardımcı olur musunuz?

Kablosuz mu bağlanıyorsunuz?

Kablolu bağlantı ile bu hızları alıyorum kablosuz bağlantı ile de aynı

Anladım, hızım düşük diye kayıt açın ya da paket yükseltin düzelmesi lazım.

13.05.2020 tarihinde paket yükseltme yaptım ama sonuç alamadım dönüş yapılmadı.

Oimde paket yükseltme bölümünde 35mbpslik tarife var mı?

Evet, bekleyen işlemlerde

1 Beğeni

Tamam, dediğim gibi kayda bunu ekleyin. Benim buradan yapabileceğim pek bir şey yok.

Normalde ilk turk.net’li olduğum günden beri vdsl kullanıyordum lakin modemim TT’nin kilitli modemiydi ve ev tesisatımda ek varmış kablomda 20.04.2020 tarihinde bağlantım koptu bir daha vdsl hız alamadım o günden beri sorunum devam ediyor bugün kablolarımı yeniledim modemi yeniledim sorunum düzelmedi bunları taleplere eklediğimde işlem yaparlar mı?
Bu görüntüde teknik bilgiler kısmından

Birde arkadaşım bu görüntüye baktığında adsl’de bu hızlar çok zor diyor. Teknik bilgiler kısmında problem olduğunu dile getirdi.

Vae’de eğer paket ADSL ama hız VDSL’se ya da tam tersi bir durum varsa arayüzde bu tip ufak, önemsiz hatalar olabiliyor. Kayda eklemeye değer gördüğünüz şeyleri ekleyin.

Öncelikle yardımlarınız için teşekkür ederim @Selcukssn şu andaki aktif talebime tüm belgeleri ekleyeceğim.

1 Beğeni

Tekrardan selam, dediğiniz gibi tüm belgeleri ve buradaki konu linkini’de gönderdim. Bana dönüş olarak sorun olduğunu ve TT ekiplerine bildirim açtığını belirtti ve bugün geri dönüş yapıldı ‘HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR’

Hız testi yaptığımda (kablolu) : My nPerf result - Your result (3255722468585919) - nPerf.com
Ayriyeten 13.05.2020 13:40:59 tarihinde açtığım VDSL 35 başvuruma dönüş yapılmadı. Modemim şu anda vdsl bağlanıyor, ama TurkNet üzerinde adsl olarak gözüküyorum.

20.04.2020 Tarihinden öncesinde Turknetli olduğum günden beri sorunsuz vdsl kullanabiliyordum. Belirtilen tarhite durduk yere kopmalar ve dsl ışığının yanmaması üzerine 27 gündür sorunlarla karşılaşıyorum. En son modem ve iç tesisatı yeniledim yinede sorun çözülmedi şu anda hala modem vdsl bağlanmasına rağmen adsl hız alıyorum.

Lütfen sizden rica ediyorum destek ekibine kendimi dile getiremiyorum sanırım, sizlerden yardımcı olmanızı istiyorum.

@Selcukssn bu talep üzerine yeni bir modem ve yeni bir cat6 kablo çektim hızım halen aynı. Sonrasında şöyle bir talebim var Modeme gelen hızı kullanamıyorum bu talep üzerinde bu sabah internetim gitti geldi yeni aldığım modem uyarı gönderdi 26Mbs gelen hız 35 olmuş ama halen 16 üzerine çıkamıyorum

Tamam bir dakika. Müşteri numaranızı özelden gönderin.

1 Beğeni

Öncelikle teşekkür ederim, özelden gönderdim.

1 Beğeni