Turknet Genel Kopma Sorunu

Merhaba, yaklaşık bir haftadır sürekli kopma ve hız düşme sorunu yaşıyorum. Foruma göz attığımda bu sorunu yaşayan tek ben değilmişim. Genel bir sorun mu var?

50MBPS VDSL kullanıcısıyım hat değerlerim gayet normal ve son 30 gündür hiç bir kopma yaşamadım. Dilerseniz Online İşlem Merkezi üzerinden arıza kaydı bırakabilirsiniz.

Bende hemen hemen hiç kopma olmazdı Son zamanlarda kopma oluyor Örneğin Dün uyandım internet yoktu Online işlemlere baktım Çalışma varsa bildirim gelmiştir diye Fakat bişey yoktu aç kapa yaptım modemi düzelmedi Sonra kayıt açtım aradan 1 saatten fazla geçti kendi kendine internet gelmişti Bende kendim direk kapattım kaydı Daha öncede ara sıra böyle kopma oluyordu ama çok kısa sürüyordu Dün ilk defa bu kadar sürdüğünü gördüm

Türk Telekom alt yapısı üzerinden mi hizmet alıyorsunuz?

Konuyu tesadüfen gördüm, sorunu genel düşünmeyip arıza kaydı açmıştım (inceleniyor) ancak belki de genel bir sorun var.

Benim sorunum aniden internetin aşırı ping atması (oyun oynarken hissediliyor) ve latency sanırım. Muhtemelen altyapı kurtarmasa kopacak bende de (ya da kopuyor ben farketmiyorum ping/latency sanıyorum).

@RiseTV hocam bana sormadınız ancak sorun yaşayanlardan biri olarak cevaplayım, evet Türk Telekom VDSL altyapısı

1 Beğeni

Benim internetimde şuan hiç bir sorun yok bende Türk Telekom VDSL altyapısı üzerinden hizmet alıyorum son 28 gündür hiç bir kopma yaşmadım. 2 ay önce bende kopma sorunları yaşıyordum fakat şuan sorunsuz bağlanıyorum.

1 Beğeni

Bedirhan Bey merhabalar, her müşterimizin arızasını özel olarak inceliyor ve çözüme kavuşturuyoruz. Dilerseniz Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden “Sık Sık Kopma” başlıklı destek kaydı oluşturun. Kayıt numaranızı buradan paylaşın. Kontrolünü ve takibini yapalım :innocent: