Hizmet Taşınması & Para İadesi

Evet tam satürasyon sorununda denk gelmişim evet ama dediğim gibi “3 hafta” oldu, açıkçası bu benim problemim değil, TurkNet müşteri kaybediyor günün sonunda. Ekstra olarak ben müşteriye olan yaklaşımlarından dolayı kesin karar verdim, yarın kesin geçiyorum. Satürasyonda olup olmamaları beni bağlamaz hizmet alamıyorum. Fiber 100mbit paket tanımlı, gündüz sorun yok. Akşamları hızım 2MBit, şaka gibi.
Konuyla ilgili daha önce buradan da yazdım. Gelişme yok.
Naçizane tavsiyem paketleriniz +10₺ pahalı olsun ama müşteri ilişkileriniz daha iyi olsun. Açtığımız arıza kayıtlarına 2 gün sonra geri dönülüyor. Derdimi anlatana kadar 1 hafta oluyor.

Bkz. forumda ki ilk arıza bildirmem: Yaşanılan Satürasyon Sorunları Hk - mertt342 tarafından #108
Bkz. dün problemin hala devam ettiğiyle ilgili geri bildirimimi: Yaşanılan Satürasyon Sorunları Hk - mertt342 tarafından #486
Bkz: açtığım 4 tane arıza kaydı, yaşadığım memnuniyetsizlik, hizmet yoksunluğu, açılan arıza kayıtlarının tarafımdan onay alınmadan çözüldü olarak işaretlenmesi ve kapatılması etc…
Bu 3 haftada çok şey yaşadım, bıktırdı artık. Hani yeni gelen bir kullanıcı olmuş olsam, forumu takip etmemiş olsam maksimum 1 hafta dayanırdım ama ben TurkNet’in eski müşterilerindenim ve TurkNet’in müşteriye eskiden verdiği değeri biliyorum ama şuan bunu gözlemlemek epey zor, farklı kurum ve kişilerin adına birçok aboneliğim de mevcut ama bir problemin 3 haftada çözülmemesi beni hayal kırıklığına uğrattı.