Hizmet Taşınması & Para İadesi

Arkadaşlar yaklaşık 3 hafta kadar önce Millenicom’dan TurkNet 'e geçiş yapmıştım.
Bu 3 haftalık kullanım deneyimim sonucu Türknetten ve hizmetinden memnun kalmadım (rezil bir firma bir daha asla tercih etmeyeceğim).
Hizmetimi yarın tekrardan Millenicoma taşıyacağım. Sitede yazana göre ilk ay beğenmezseniz para iadesi şeklinde bir kısım mevcut. Fakat bu iptal işlemi için geçerli diyor. Ben hattımı farklı bir isp’ye taşıyacağım bu nedenle bu durum benim için de geçerli mi?

1 Beğeni

Tam satürasyon sorunu zamanında geçiş yapmışsınız.
Yeni cihazlar yerleştirilip kapasite artımı yapılacak.
Eğer akşamları ping yada hızda düşüş sorunu için bu kararı aldıysanız bu sorun kısa bir süre içinde çözülecek.
Bunun dışında bir sorun varsa yardımcı olmaya çalışalım.

Not: 3 hafta içinde eski iss’niz geri dönüşe onay vermeyebilir. Önce iletişime geçip sorun.

1 Beğeni

Evet tam satürasyon sorununda denk gelmişim evet ama dediğim gibi “3 hafta” oldu, açıkçası bu benim problemim değil, TurkNet müşteri kaybediyor günün sonunda. Ekstra olarak ben müşteriye olan yaklaşımlarından dolayı kesin karar verdim, yarın kesin geçiyorum. Satürasyonda olup olmamaları beni bağlamaz hizmet alamıyorum. Fiber 100mbit paket tanımlı, gündüz sorun yok. Akşamları hızım 2MBit, şaka gibi.
Konuyla ilgili daha önce buradan da yazdım. Gelişme yok.
Naçizane tavsiyem paketleriniz +10₺ pahalı olsun ama müşteri ilişkileriniz daha iyi olsun. Açtığımız arıza kayıtlarına 2 gün sonra geri dönülüyor. Derdimi anlatana kadar 1 hafta oluyor.

Bkz. forumda ki ilk arıza bildirmem: Yaşanılan Satürasyon Sorunları Hk - mertt342 tarafından #108
Bkz. dün problemin hala devam ettiğiyle ilgili geri bildirimimi: Yaşanılan Satürasyon Sorunları Hk - mertt342 tarafından #486
Bkz: açtığım 4 tane arıza kaydı, yaşadığım memnuniyetsizlik, hizmet yoksunluğu, açılan arıza kayıtlarının tarafımdan onay alınmadan çözüldü olarak işaretlenmesi ve kapatılması etc…
Bu 3 haftada çok şey yaşadım, bıktırdı artık. Hani yeni gelen bir kullanıcı olmuş olsam, forumu takip etmemiş olsam maksimum 1 hafta dayanırdım ama ben TurkNet’in eski müşterilerindenim ve TurkNet’in müşteriye eskiden verdiği değeri biliyorum ama şuan bunu gözlemlemek epey zor, farklı kurum ve kişilerin adına birçok aboneliğim de mevcut ama bir problemin 3 haftada çözülmemesi beni hayal kırıklığına uğrattı.

Hizmet iptali yaparsanız 30 gün içinde paranız iade edilecektir. Ancak farklı bir ISS ye geçişinizde iade olmayabilir. TurkNet Oimden Destek kaydı açarak bu durumu sorarsanız daha sağlıklı bilgi sahibi olacaksınız. Size tavsiyem sabretmeniz ve bu saturasyon sorunlarının giderilmesi için beklemeniz olacaktır. Çünkü yeni cihazlar alındı alınmaya devam ediyor ve kapasite arttırımı yapılacak.

1 Beğeni

Sorununuzu sağlıklı bir şekilde dile getirmek için makul cümleler seçerek derdinizi anlatırsanız herkes size emin olun elinden geldiği kadar destek sağlayacaktır. Farklı bir ISS ye geçişte iade olmuyorsa iptal edip iadenizi alıp farklı ISS nize 0dan başvuru yaparsınız. Sizin acınızdan sorun bu şekilde çözülmüş olur. Iyi akşamlar.

1 Beğeni

Yaşadığım deneyimi dile getiriyorum. Bunun için daha ağır sözler seçebilirdim emin olun.
Evet, TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden konuyla ilgili bilgi talep ettim bakalım kaç gün sonra dönecekler? Burayı güncellerim.

Hatırlıyorum ama 3 hafta sabretmişsiniz tam sona gelmişken az daha sabredin. Bu satürasyon sorunu düzelince daha memnun olacaksınız bence. Tabi karar sizin.

Daha ağır sözler seçerseniz bu TurkNet’in değil sizin için sorun olacaktır. TurkNet sorunları abonesi sert dil kullandığı için değil tamamıyla abonesini mağdur etmemek için çözen bir firmadır. Saturasyon sorununu halletmek için de cihaz satın alan başka bir ISS şuana kadar yok.

1 Beğeni

İlginiz için çok teşekkürler, dediğim gibi önceden (Millenicom kullanırken) bir defa bile sorun yaşayıp arıza kaydı açtığımı veya telefonla ulaşmaya çalıştığımı hatırlamıyorum. Sorunsuz kullanıma devam etmek istiyorum bu yönde kararım kesin.

Kararınıza saygı duyar, keyifli kullanımlar dileriz. Iyi akşamlar

Dediğim gibi, diğer ISP’larda böyle bir Satürasyon adı altında problemler yaşamıyordum. Dolayısıyla ortada bir mağduriyet söz konusu değildi.