Hat değerlerimi yorumlar mısınız - YAPAYIM

size bunu yazdıktan sonra TurkNet lokasyonda göründü speedtestte, TurkNet yetkilileri mi gördü mesajımızı :smiley: günlerdir TurkNet lokasyon olarak seçilmiyordu ^^

1 Beğeni

Resat attınız mı son durum nedir?

reset attım, yazılımı da güncelledim, kurulumu da ilk kez farklı bir şekilde türk telekomu seçerek yaptım.

snr marginde db ayarımı 4’e çektim bakalım 4’te sıkıntı yaşatacak mı. devre dışı yapınca zaten kendisi 6 oluyor :smiley:

hala sorunlar devam ediyor, profil standartta, modemden snr vs. her şey standartta ortalama 24 mbit alabiliyorum ama crc hatası 15-20 binlerde oluyor. ve direkt 12 mbit yapıyor hızımı, biraz önce resetledim modemi 20 mbit olarak açıldı 15 dk sonra crc hatası 100 dü internet gitti geldi şu an 12 mbit alıyorum.

iç tesisat dendi, iç tesisat değiştik şimdi TurkNet altyapınız ile alakalı diyor. santrale uzaklığınızdan dolayı diyor, 1.5 yıldır aldığım hizmeti bu türknetin genel sorunlarından sonra almamaya başladım. acaba TurkNet beni mi oyalıyor? ne bir çözüm sunabiliyor, ne bir öneri verebiliyor sadece bahane ve günü geçirme derdindeler.

faturaya geldiği zaman takır takır kesiyorlar faturayı, kullanıma geldiği zaman kullanım sağlayamıyoruz :slight_smile:

destek kaydım: 39781384

yardımcı olabilecek yetkili var mıdır? @Hakan.Yildirim @ModeratriX

Modemde ki crc Telekom un cihazlarında yaptığı güncelleme sonrası başlamış olabilir… çünkü 2 yıl a yakın aynı modem aynı kablo ile CRC olmadan kullandım bu pandemi yoğunluğu ile birlikte bir kısa süreli kesinti yaşadım geldiğinde fark etmedim ama bir süre sonra modemin tepkisiz kaldığını gördüm. Hat eğer çok iyi değil ise aşırı crc üretiyor. Bunun TurkNet ile alakalı olduğunu düşünmüyorum :person_shrugging:

Ayni sorundan birebir muzdaribim 1 yıldır 80 mbps kullanıyordum 1 haftadır crc hataları yüzünden internete giremez oldum cat 7 çektirdim şimdide hız 15 in üstüne çıkmıyor iss değiştirmeyi düşünüyorum

tamam da o zaman türknetin bana yeterli ve mantıklı cevaplar vermesi gerekmez mi? aylardır günü kurtarma peşindeler, destek kayıtlarına artık 3 gün içinde anca cevap veriyorlar ben ısrarla yazıyorum, ben yazmasam 3 gün olan süre 1 haftaya kadar çıkacak en az.

teknik bilgilerdeki santral mesafem son 3 aydır sürekli değişiyor, 1300 civarı da oldu 1400 civarı da oldu ben anlamadım gitti.

diğer issler 900 metre civarı diyor, vae de bile 12 mbps alıyorum yapa da şu an bana 12 mbps veriyor ben ne anladım bu işten ne anladım türknetin altyapısından, 1.5 yıldır takır takır hız veren TurkNet şimdi 12 mbps veriyor, sebep olarakta mesafenizden dolayı diyor :slight_smile:

Eğer memnun değilseniz ve çözüm sizin için yeterli gelmiyor ise yapılacak şey belli. :man_shrugging:

ortada çözüm göremiyorum 2 aydır, hız düşürmek çözüm değildir.

Hiç sorma :slight_smile: İnternet bağlantısı ile sorunları iletince kopyala-yapıştır yapıyorlar ama fatura ile sorun olunca günde 3 defa aramayı biliyorlar. Müşteri memnuniyeti ilk sırada olmayan firmadan ne beklersin, tabi ki oyalıyorlar…

1 Beğeni

ben çok memnundum türknetten Allah var ama son 2 aydır hiç ama hiç memnun değilim.
fatura konusuna gelirsek faturam çıktığı gibi ödemesini yaparım, ben nasıl müşteri olarak faturamı gününde ödüyorsam TurkNet 'te keşke sorunlarımızı hızlı bir şekilde çözebilse. 2 aydır problem üzerine problem var ama sırf türkneti sevdiğim için bir kaç ay daha sabredeceğim.

Benim aboneliğimin 3. ayına girmek üzereyim ve abone olduğum ilk ay sadece akşam saatinde hızım düşerdi. Onu kabul etmiştim karantinadan dolayı. Ama son 2 aydır gündüz-akşam internet saçma bir şekilde kararsız, packet loss havada uçuyor. Benim sinir olduğum asıl şey şu: Müşteri hizmetleri iş yapmıyor arkadaşım. Ben hızımın kısıtlandığınından eminim! Ama en azından suçu kabullenip müşteriyi oyalamasınlar.

@ankaralinamik Hocam an itibari ile türk tekomdan arkadaşlar geldiler sorunu çözdüler darısı size

sizin sorununuz neydi hocam tam olarak? ve bölgeniz neresidir mümkünse bilgilendirir misiniz, izlediğiniz yol nedir bu arada.

4 saattir sorun yoktu 5 dk önce yine CRC birden hızlıca artmaya başladı 10k ya kadar çıktı internet gitti reset attım modeme şu an geldi yine crc 0 bakalım kaç saat sonra yine crc uçacak.

1 Beğeni

kardeşim aynı değerlerre sahibiz malesef bende martayondan beri sorun sorun sorun TurkNet tarafından değil bu sorun lanet telekom yuzunden

Valla TurkNet biraz önce cevap vermiş,
Merhaba,

Modeme ulaşan sinyallerde kayıp yaşandığını tespit ettim. Gerekli güncellemeyi sağladım. Altyapınızın desteklediği hız 20 Mbps olarak şuan modeminize ulaşmaktadır. Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Sağlıklı kullanımlarınızın devamını dilerim. İyi günler dilerim.

Ama sorunum falan çözülmedi, 3-4 dakika önce tam 5 saniye içerisinde CRC hatası 2830 oldu SNR margin 1.1’e kadar indi sonra kendi kendine düzeldi, 2830 da kaldı şu anlık CRC

Telekom veya türknetlik bir sorun olduğu kesin, umarım 2-3 ay daha bu durumda ilerlemeyiz.

Yaşadığınızın aynısını yaşadım hocam balıkesir/bandırmadayım üstüne cat 7 kablo ile tesisatı yeniledim 250tl masrafı oldu sabah tt ekibi gelip düzeltti ne yaptı bilmiyorum aşağıya inene kadar tamam oldu dediler baktım harbiden olmuş ama şuan hızım 1 mbps ye düştü neden oldu anlamadım modemi bi yeniden başlatacam düzelecektir diye düşünüyorum konum bu
https://forum.turk.net/t/cat-7-80mbps-den-256mbps-ye-yukselen-hiz-cozuldu/7856/5

CRC hataları fırlıyor indirme hızı 0-1 arasına düşüyor, ping ve upload normal kalıyor sizde de öyle değil mi?


Buyrun işte hızım şuanda 0.5 e düştü gene benim bi modem ayarım var onu uyguluyorum düzeliyor modem modeliniz nedir sizede atayım isterseniz o ayarları yapınca crc düzeliyor