Gigafiber 34piyalepasa_tngpon01 Slotu Kopma / Bağlantı Sorunu

Kasım ayının ilk haftasından beri Gigafiber hattımda sık sık kopma, drop, modem ip alamama sorunları yaşıyorum. Her gün sürekli internetim droplanıyor bazen tamamen kopuyor. İlk destek kaydım 09.11.2022 tarihinde sorun geçici olarak çözüldü sonra tekrar devam etti. 15.11.2022, 19.11.2022, 27.11.2022 ve son olarak devam etmekte olan 30.11.2022, ardından akıllı hizmet takip sistemi ile açılmış olan 12.12.2022 tarihli destek kayıtlarım mevcut. Bir ayı geçkin süredir internet hizmetinden sağlıklı bir şekilde yararlanamıyorum. Aynı slotta bulunan komşularımda da aynı problem mevcut. Müdahale olarak taşeron saha ekibi arkadaş gelip bina içi beyaz fiber optik kablonun uçlarını tekrar çaktı fakat değişen bir şey olmadı. Kasımdan beri devam ettiğim projelerimi askıya almak zorunda kaldım. PC kullanarak işlerimi halledemiyorum ve bu yüzden mobil internet paketimi de bitirip 10gb ekstra internet paketi aldım. Sorunun bir an önce çözülmesini bekliyorum.

4 Beğeni

Komşuyuz. Tek kovalayan kişi ben olmadığım için çok sevindim şuan. Günde 4-5 kez arıyorum belkide daha fazla. Destek kayıtlarım desen o biçim.
Adsız
1 Aydır TurkNet 'e fazlasıyla şans veriyorum işlerim aksamasına rağmen. Ekip yönlendireceklerini söylediler. Umarım çözerler ve gerçekten de TürkNetten ayrılmak istemiyorum. Çözsünler.
Piyalepaşa Mahallesi, Alan Sokak

1 Beğeni

@Talhype , @shaque , @HasAn1 Forumda denk geldiğim ve aynı problemi yaşayan 4 kişiyiz. Sizlerin de aynı mahalleden bu sorunu yaşayan komşularınız, arkadaşlarınız vardır. Bence Toplanıp organize şekilde hareket etmeliyiz çünkü bu durumdan aşırı sıkıldık hepimiz. Saati belli olmayan kopmalar ard arda devam ediyor, o kadar arayıp destek kaydı oluşturmamıza rağmen herhangi bir gelişme dahi yok. Bana PM, özel mesaj atın iletişime geçelim.

1 Beğeni

Evet gerçekten öyle, dün sabah beni arayıp bölgeye kabloları vs kontrol için geleceklerini söylediler sorun tespiti yapacaklardı. Gelen giden arayan olmadı

3 Beğeni

Selamlar, bölgede sorun yaşayan kullanıcılarımızın kayıtlarını toplayarak ilgili birime ilettim. Süreci takip edeceğim :raised_back_of_hand:

1 Beğeni

Hocam 1 aydır mesaj atmaktan yoruldum artık, sürekli aynı mesajları atıyorlar. Alt yapı da sorun var diye kaç kere yazdım. Şimdi iş büyüdü her gün internet patlıyor. Dediğim gibi oldu, şikayette yoğunluk oldu diye işleme aldılar. Biz yazarken kabloları kontrol edin vb. aynı mesajları atıyorlardı. Şimdi gördüler sorunu ne hikmetse…

1 Beğeni

hocam altyapıda sorun olduğunu nasıl anladınız kopmalar patlak vermeden önce?

2 Beğeni

Oyun içinde bi anda packet loss %90-95e çıkarsa benim sorunum değildir. Serverlarda bu zamana kadar hiç paket loss sorunu yaşamadım. En fazla %3-5 arası oldu, bu da oyun içi server kaynaklı

3 Beğeni

Ben bu hafta türknetten çıkışımı yapıyorum. 2 aydır bölgedeki genel arızada en ufak gelişme, ilerleme yok. Sorunu düzeltecekleri de yok. Cevap bile alamıyorum. O kadar her platformda kovalayıp savunduğum firmadan böyle geri dönüş almak üzücü. Yeni iss araştırıyorum

4 Beğeni

Piyalepaşa’da aynı sorunu yaklaşık 1 aydır ben de yaşıyorum. Sürekli bağlantı kopuyor. İnternete girmiyor…
Şikayet oluşturuyorum hâlâ sorunu çözemediler. Şaka gibi!
Parasını ödediğimiz hizmeti kulanamıyoruz ve koca TurkNet sorunu 2 aydır çözemiyor!

4 Beğeni

Ben 1.5 ay kurulum için beklemiştim, hizmetimin başından beri paket loss sorununu yaşıyorum çözüm odaklı bir süreç görmediğim için hiç uğraşmadım iptal ettim direkt hizmetimi. Telekomun 100 mbps fiberi var hiç problem yok, 1gbit olmasının bir anlamı yok oyun oynanmadıktan sonra. Esenlerdeyim, berbat.

4 Beğeni

alperen bey sorunun takip edildiğini söylemiş de 9 kasımdan beri mahalledeki arkadaşlara modem sorunu kablo sorunu gibi şeyler söylenmiş, hiç bir şekilde düzelme yok. 40 günü geçti yeni mi aklınıza geldi takip etmek. Sanıyorum ki süreci ve sorunu sadece biz mahalleli takip ediyoruz. Bizim dışımızda takip eden yok.

4 Beğeni

aynı problemı bende yasamaktayım uzun süredir bu hafta duzelmez ise bende iptal edıcem. 100 mbps tt fiber altyapısında iken gram sorun yasamıyorken gıgafıberde kurulduktan beri sürekli bir problem var. 1000 mbps nın boyle bır anlamı yok

2 Beğeni

@alperenatici herhangi bir gelişme var mı? +90 (850) 288 10 10 aradığımda telesekreter “bölgenizde arıza mevcuttur, lütfen cihazlarınızı kapatmayınız” sesinden sonra kapanıyor. Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum.

2 Beğeni

Tekrar selamlar, bölgedeki arızanın tespiti için biz gereken adımları attık. Ekipler çalışma yürütüp konuyu çözüme ulaştıracak :raised_back_of_hand:

2 Beğeni

biz gerçekten beklemekten çok sıkıldık demek ki sorunun giderilmesi için bu kadar uğraşılması gerekiyormuş, umarım artık çözüme ulaşır. Benim anlamadığım bir şey var 2 hafta önce network ekibi yönlendirilmişti çalışmalar devam ediyordu. Şimdi tekrar mı arıza tespiti yapıyorsunuz? net ve tatmin edici hiç bir cevap alamadık. Eğer bu ay sonuna kadar düzelmezse iss değiştireceğim işlerimin daha fazla aksamasına zamanım yok.

1 Beğeni

Evet ben de buna takıldım ben kasım başında arıza ilk başladığı zamanlarda müşteri hizmeterine açıklamıştım durumu arıza tespiti için çalışma yapıyoruz demişti

1 Beğeni

532
Sonunda çalışma yapılcak.

2 Beğeni

İptal edilmiş sanırım görünmüyor artık

2 Beğeni

Dün gözüküyordu ama süs olarak koymuşlar, hiç bir gelişme yok

2 Beğeni