Belirli saatlerde Hız, Ping problemi

Merhaba,

Tekirdağ/Çorlu
Önerler Mahallesi / Melikşah Cd.

Saat 20:00-01:00 Aralığında Ping 10’dan 40’a. Hız 90Mbit’ten - 2Mbit’e düşüyor.
1 Haftadır bu problemle uğraşıyorum. Açtığım bütün destek kayıtları sorunu çözemedi.
Destek kayıtlarına cevap olarak hız testinin yetersiz olduğu, Internet kablosuyla ve başka bir uygulama açık olmadan, internete bağlı başka bir cihaz olmadan test yaptığımı söylesem de bunları fotoğraflarla kanıtlamam istendi. Birçok insanın bu problemden mağdur olduğunu gördüm. Neden sanki ilk defa bende oluyormuş gibi birde kanıtlarıyla benden fotoğraflar isteniyor? Problemi çözen oldu mu?

Bahsettiğiniz durum şu konu ile alakalıdır.

Bağlı bulunduğunuz saha dolabındaki genişbant kapasitesinin aşılması sebebi ile belirli saatlerde yoğun kullanımdan dolayı bu sorunu yaşıyorsunuz. Yaşanılan saturasyon sorununu çözmek için TurkNet mesai yapmaya devam ediyor. Bu sorun en kısa sürede çözülecek merak etmeyin.

Süreci bu linkten takip edebilirsiniz.

1 Beğeni

Süreci yaklaşık 1 aydır o linkten takip edip yazıyoruz çiziyoruz testlerimizi paylaşıyoruz. Yoğun kullanım satürasyon diyorsunuz da her gece aynı saatler arası bu sorunu yaşıyoruz. Aynı apt.'daki farklı iss kullanan komşularımızın wifi’si bizim kablolu bağlantımızdan daha iyi hızlara ulaşıyor. Saha dolabından yoğunluktan da apartmanımda benden başka TurkNet kullanan yok. Tamam belki mahallede çoktur bilemem orasını ama türknetli olmanın günahı mı bu? Ayrıca en önemlisi geçen pazar günü 2 günlüğüne internetim düzeldi hem de yoğunluğun ağababası olması gereken “pazar gecesi” sorun yaşamadım. Düzeliyor herhalde deyip umutlandık. Sonrası daha beter oldu. Dün gece hız testi yapmak için test arayüzüne bağlanamadığım zamanlar oldu. Hepsi gün gün saat saat orada paylaşıldı onlarca insan tarafından. Diğer bölgelerde çözüldü mü bilmem ama özellikle “Manisa” ve çevresinde hala çok yoğun olarak bu sorunu yaşıyoruz. TurkNet Online İşlem Merkezi’in böyle bir sorunun varlığından haberi yok 24 saattir bağlısın diye destek kapatılıyor. Teknik desteği veren kısım orası değil mi? Onların bu konu hakkında en ufak bir bilgisi yoksa sorunu çözmek için mesai harcayan kim? Yok haberleri var ve mesaiyi onlar yapıyorsa bize neden “kabloyla bağlanın”, “sizin cihazlarınızda sorun vardır”, “vpni kapatın” gibi saçma sapan otomatik cevaplar veriyorlar?
Edit: Ayrıca hadi hız düşsün de gündüz aldığım 90mbps den 45’e düşsün o da olmadı 20mbps’ye düşsün 4te1ine de razıyım ama yok her gece istisnasız 1-4mbps arası. saatleri olsun hızları olsun hiç şaşmıyor. Toplumsal insan davranışlarıyla alakalı böyle bir durumda(belirli saatlerde yoğun kullanımdan bahsediyorum) bu kadar kesin istatistiklerin çıkması hiç normal görünmüyor.

2 Beğeni

aynı sorunu bende yaşıyorum testimi TurkNet Online İşlem Merkezi ile paylaşıyorum sanki sorun bendenmiş gibi kablolu bağlanın diyor sorunun hangi adreste meydana geldiğini bile söylüyorum aynı cevabı kopyala yapıştır yapıyolar çok sinir bozucu oluyor

1 Beğeni

Kesinlikle haklısınız hocam. Akhisar’dayım ben de, 1 Mbps’e düşüyor yahu saka gibi. 100 Mbps internet hızı ne kadar satürasyon sorunu olursa olsun 1 Mbps’e düşemez. 1 aydır çözemediler, gerçi çözmeye uğraştıklarını sanmıyorum. Bir de 24 saat sorunsuz hizmet veriyormuş gibi tam fatura bedeli alıyorlar, rezilliğin daniskası bu firma gerçekten.

1 Beğeni

17 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.