3 gündür gelmeyen saha ekibi

5-6 gündur Gigafiber abonesiyim bunun 4-5 gunü internet kullanamadım haftasonundan beri los ışığı kırmızı ve saha ekibi bir turlü gelmiyor demekki türknetin aboneye ihtiyacı yok iptal talebi verdim Bu kadar iyi bir urünü olupta müsterilerine bu kadar uzak bir firma hiç görmedim Destek kayıt numaram 55507044

Hocam karar son kullanıcının siz bilirsiniz ama fehri davranıp sinirle bence kararınızı tekrardan gözden geçirin derim yoğunluktan kaynaklanma gecikme olabilir diye düşünüyorum . Tabikide takdir sizin hocam nasıl dilerseniz

1 Beğeni

Siz bağlantı yapıldıktan sonra problem yaşamışsınız. Biz 11 gündür 0 ilerleme ile hala bekliyoruz. Altyapı ekibi gelecek de, sinyal için bağlantı yapacak da, sonra kurulum ekibi tekrar randevu alacak da, randevu gününde tekrar kurulum ekipleri gelecek de, diye uzayıp gidiyor önümüzdeki süreç. Muhtemelen TurkNet bizimle de olan sürecini daha başlamadan çöpe atacak. Üstelik mevcut operatörümüzdeki abonelik sözleşmesi sona eriyor ve eğer TurkNet bağlamaz ve biz de sözleşmeyi de uzatmazsak bu sefer port kaybı sorunu yaşayacağız. Anlaşılan şuanlık tam bir fiyasko. Bütün hayallerimi suya düşürdüler. Verilen cevaplar her seferinde de aynı

2 Beğeni

Hocam iptal talebi verdikten sonra destek kaydı numarası atmanıza gerek yok iptal edilir bir kaç güne.

Yoğunlugu bende anlarım ama yoğunluk varsa saha ekip sayısını yükseltirsin tatillerde ücretini verererek tabi fazla personel calıştırırsın artik internet hizmeti almak özel zevk değil zorunluluk nasil elektrik su dogalgaz firmaları 7/24 çalışıyor internetinde öyle olması gerek diye düşünüyorum ama maalesef memur mantiğıyla calışıyorlar haftasonu tatil resmi gunlerde tatil yani demem o ki internet artik zorunlu bir ihtiyaç heves veya zevk değil

4 Beğeni

Aynısı türk telekom’da olsa demediğinizi bırakmazsınız :d

İyi yaptınız hocam sizi müşteri yerine koymayan firmayı siz hiç koymayın.

2 Beğeni

Binanızda başka bir sağlayıcının altyapısı varsa ona geçin hocam

Turktelekom kaynaklı 2 ay internersiz kaldım istiyorsan SS atım hocam genede sabredip çıkmadım turknetten

Burdan forumdan kontrol edebilirsiniz konumu yani TurkNet in bana Özel verdiği ayrıcalık yok , önyargılı davranmayın hocam insanlara

Herkesin kendi kararı saygı duyduğumu ve son kararın kullanıcı olduğunu da belirttim , benim turknetten çıkarım yok 6 senedir de aktif müşterisiyim. Sorunlarla karşılaşmadım mi karşılaştım ama sabredip çıkmadım iss den arkadaş çıkıp çıkmaması ona bağlı onun kararı ben sadece sabırlı olmasını fevri davranmamasını söyledim , tanımadığınız insanlara önyargılı davranmayalım lütfen dediğim gibi karar son kullanıcının çıkıp çıkmamak da özgür sonuçta tahaddüt yok sonuçta .

Tcell fiber abonesi olanlardan duymuşsunuzdur, 10 yıldır aboneyim bugüne kadar 5 kere internet kesilmemiştir diye.

Ben 1 yıldan biraz fazla süredir TurkNet gigafiber abonesiyim. Bugüne kadar bir haftadan fazla internet kesintisi yaşadım. Bu süre içinde kesinti harici ipv6 ile ilgili çok sorun da oldu. Aç kapa artema yaptılar.

Verdiğim destek numarası gelmeyen saha ekibi icin açılan numara idi Arayan musteri temsilcisinin konuşması ve gayreti bizi bu yone itti TurkNet e bir şans daha vermeyi uygun bulduk iptal talebini iptal ettik destek ekibini beklemeye devam edicem Ama sunuda soylemeden gecemiyeceğim iptal talebini alan muşteri temsilcisi Uğur bey sanki işinden yılmış gibi idi dedim bu kadar süredir ekip bekliyorum bir uc değisecek ama gelen olmadı boyle giderse iptal edecegim dedim hemen iptal edelim dedi ne bir çaba ne bir gayret nede iptalden vazgecirmeye calışma otonom bir sekilde islemi yapip iptal talebini aldı bende o yüzden yazdim turknetin abone kazanmaya niyeti yok abone kaybetmek icin uğraşıyor diye sonrasında Seren hanim aradı ve gayet makul duzgun bir sekilde konuşarak beni vazgecirdi iptalden Turknetin boyle müsteri temsilcilerine ihtiyaci var musterinin halinden anlayıp empati kurabilen zaten dediğim gibi Ürünü bu kadar iyi olupta müşteriye çok uzak bir firma daha yoktur. Bence bu yönlerini gelistirebilseler TT tarih olur ilgisizlik ve müşteri hizmetlerine ulasamamak en büyük handikapları

1 Beğeni

Selamlar @Bedkas, iptal talebinizden vazgeçmenize sevindim. Kaydınız öncelikli şekilde ele alınacak :raised_hand:t2:

1 Beğeni

Adama iptal edicem demişsiniz o da işlemlerinizi başlatmış bunda yanlış olan nedir?
Koskoca firmadan sizin nazınızı çekmesini beklememişsinizdir umarım :smiley:

2 Beğeni

Ben iptal etmek için aramadım arıza kaydının durumunu sormak için aradım böyle giderse iptal etmeyi düşünüyorum dedim hemen tc no son 3 haneyi sordu iptal işlemini başlattı velev ki iptal edin dedim hemen müşteriyi salması normal mi naz felan çok saçma oldu biraz

Hocam yanlış anlamayın lütfen ama son 3-4 gündür forumda sürekli sizin mesajlarınızı görüyorum ve hepsinde şöyle iptal edicem böyle iptal edicem dediniz. Artık ben bile içimden artık iptal etmenizi diledim.
OİM’deki arkadaşlarda benim gibi düşünmüş olabilir. Evet tabiki TurkNet’te mükemmel bir firma değil ama ellerinden geleni yaptıklarını düşünüyorum.

*Fazla açık sözlü konuştuysam özür dilerim. Amacım kırmak değil.

1 Beğeni

Ayrıca Gigafiber’e kavuşan sayılı kişilerden birisisiniz. Firma şu an sıfırdan altyapı getiriyor adresinize bu şekilde gecikmeler aksamalar olması son derece normal diye düşünüyorum. Keşke benim adresime de gelse böyle gecikmeleri beklesek.

İyi ki twitter destek sayfaları var. Gören de Tt de Sol de arıza yok sanacak :slight_smile:

Buraya en az 10 tane şikayet atarım tt hakkında :slight_smile:

Yeni alt yapıda sorun çıkması arıza olması biraz doğal

2 Beğeni

Katılıyorum size. En son TurkNet kullanırken internetimin gittiğini farkettim. Sorunun kaynağını ertesi gün işe gitmek için evden çıkınca anladım. Meğer adresime gelen kablonun takılı olduğu direği söküp yere atmışlar :smiley: 1 hafta boyunca TT bölge müdürlüğünden aramadığım insan kalmadı. 1 haftanın sonunda gelip kabloları bağladılar internetim açıldı. Baktığınızda TurkNet kullanıyorum ama sorunun kaynağı da çözümü de TT tarafındaydı. Ve beni 1 hafta internetsiz bıraktılar.

İzmir konak ta oturan abim 2009 dan beri türk telekom kullanıyor. Evinin önünden turkcell fiber için kazı yapılırken turkcell çalışanları telekom un kabloyu koparmışlar 2 apartman 1.5 hafta internetsiz kaldı. Arıza belli kopuk kablo belli gelen tamir eden yok

En son araya birileri girdi bölge müdürlüğüne gittiler ertesi gün gelip tamir ettiler kabloyu.

Ben 2018 Nisan dan beri TurkNet kullanıyorum uzun süreli bir kesinti hiç yaşamadım. Pppoe Stopped gibi şeyler ufak tefek arızalar tabii ki oldu ama öyle 3 5 gün internetsiz asla kalmadım.

1 Beğeni