Yapa Sonrası Telefon Sorunu

Bugün yapaya geçirildim ve şuan ev telefonumdan ne arama yapabiliyorum ne arama alabiliyorum.

Telefonu aradığım zaman bu numara kullanılmamaktadır hatası alıyorum.

yapaya geçişlerde telefon numarası değişiyor mu acaba. kullanılmamaktadır dediğine göre. ilginç…

Bir kaç kişide daha gördüm bu problemi onlar durduk yere yaşamış sanırım. Umarım numaram kaybolmaz.

Normalde değişmiyor diye biliyorum.

1 Beğeni

İlgili yerden (Teknik Destek>Yardım Merkezi>Arıza>Telefon) destek kaydı açarsanız ekipler konu hakkında ilgileneceklerdir.

1 Beğeni

Açtım beklemedeyim dediğim gibi yapadan sonra gitti birden

Hat değerleri ve speedtest sonucu. Hat zayıflamaları aşırı fazla. Neyden kaynaklanıyor olabilir?

İç tesisat, santrale olan uzaklık, bölgedeki kablo kalitesi.

1 Beğeni

Santrale olan uzaklık oimde gözükmüyor nedenini bilmiyorum.

Bölgedeki kablo kalitesiyle ilgili sanırım 25 eylülde eğer türktelekom baştan savmazsa destek kaydı bırakmıştım 8-9 gün önce hala ilgilenmediler iş kaydı açılmıştı 25inde demişler en son.

Eğer oda sorunu çözmezse ne yapmamı önerirsiniz

eğer telekom bölgedeki altyapıyı ve saha dolabını yenilemezse size düşen iç tesisatı olabildiğince iyileştirmek, ankastrenin bakımını yapmak ve telekomun başının etini yemek. :roll_eyes:

İç tesisat kontrolü yapmanızı öneririm. Kablo kalitesinden dolayı bu kadar fazla olacağını sanmıyorum.

1 Beğeni

25inde türktelekomun hız arızasıyla ilgili cevabını beklemeli miyim?

Telekom çalışma yapacak ise o tarihte beklemekte fayda var

Birisi işlem yapılıyor diyip diğeri 25inde dediği için kesinlik payı veremiyorum. Hangisine inanacağımı şaşırdım.

Görünüşe göre bekleyip görmekten başka çarem yok

1 Beğeni

Önceki Telekom a biidirimi yapmıştır yoğunluk bilgisini almıştır… diğer arkadaş da detayını paylaşmıştır

1 Beğeni

Bakalım 25inde ne diyecek tt ona göre iç tesisat bakayım

1 Beğeni

Bu arkadaşta böyle diyip kaydı kapatmış. İş kaydını sorguladığımda çözüm aşamasında diyor. Ne olduğuyla ilgili gram bilgim yok. Hat değerleri ortada. Türktelekomu müşteri olacak gibi arayıp sorduğumda 35mbps alabilirsiniz diyor ama bu arkadaşta gelen değeri gösterip oldu bitti diyor.

1 Beğeni

@Ozgur sanırım karşılıklı paslaşıyorlar. telekom ya da başka bir iss abone olunacağı zaman tavandan söylüyor hızı. abone olunca “söylenen hızı alamıyorum” deyince “ben sana altyapının aldığı hızı veriyorum” diyor . ben burda turknetin söylediğinin daha doğru olduğunu düşünüyorum. 35 mbps alırsınız diyen çalışan bence biraz pazarlamacı ağzıyla söylüyor. ama umarım ben yanılırım da 35 mbps hızlara ulaşırsın. :+1:

1 Beğeni

hocam hadi onu geçtim ama bu hat zayıflaması nedir? normal mi sizce? birde bu hat zayıflaması modeme gelen max hıza mı etki ediyor yoksa benim kullanılabilir olana mı?

o biraz teknik konu bir şey diyemem ama sonuçta hat zayıflıyorsa modeme gelen hız düşer diye düşünüyoum. dolayısıyla senin kullandığında düşüyor. total bir sonuç. tabi daha iyi bilen arkadaşlar vardır. benimki tahmin ve teori.
sonuçta altyapı türü, uzaklık, altyapının dış etkenlere açık olup olmaması önemli. bu üçü max seviyeye çekmedikten sonra adına ne dersen de sıkıntı olur, hızın düşer.