VDSL Portumu TürkNet ADSL olarak başlatacak! Şaka gibi!

Lafı uzatmadan gerekli SS’leri buraya bırakıp bir kaç cümle kuracağım.

Öncelikle müşteri temsilcisi Osman bey ile görüşme sağlandı. Her zaman ki gibi sistemden hız sorgulaması yapılamadığı için 16 MB/s hız ile başlatılacağını akabinde hattın kaldırabileceği hıza çekileceği söylendi. Yani ADSL2 hizmeti ile başlatılacak. İşin komik kısmı ben zaten VDSL2 hizmeti alıyorum Türk Telekomdan ve kalkıp ADSL port üzerinden açılış yapılacak. Cümlelerime ekran kayıtları ile devam edeceğim.

TurkNet Destek Kaydı (1.5 gün sonra dönüş yaptılar)

Ardından cevap geliyor ve standart tatmin etmeyen bir cevap alıyorum. Tatmin etmemesinin sebebi sürekli aynı şeyleri defaten söylemeleri. Kendim bir başka X-C-D firmasına geçiş yapacağımı işlemlerin nasıl yürüyeceğini belirttiğimde mevcut PORT üzerinden VDSL2 hizmetiniz ile geçiş yapılacağını belirtti. Evrakları mevcut. Devam edelim.

Dilan hanımdan bu şekilde bir cevap geldi. Evet bilgiler daha yeni çünkü günlerdir bekliyoruz net cevap için. Tekrar ve tekrar dile getiriyoruz olan mevcut alt yapıyı ve durumu ancak ADSL olarak açılacak deniliyor.

Şimdi size bir kaç yazı veya fotoğraf paylaşmak isterim.
TurkNet anasayfasından bir yazı!

benim amacım ne firmayı baltalamak ne de kötülemek, ben bir kullanıcıyım. TurkNet bünyesine henüz geçiş aşamasındayken bu şekilde problem yaşatılması üzücü. Bu bilgileri aynı şekilde yayın platformlarından’da göstermeyi planlıyorum çünkü sabır namına bir şey ciddi anlamda kalmadı. Müşteri Hizmetleri kısmında yaptıkları çalışmaya evet anlıyorum, telefon ile bu kadar sürede bir başka firma bekletmiyor. Yazı ile hızlı bilgi almayı beklerken bu şekilde bir deneyim istemiyoruz. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.

1 Beğeni

Ek olarak ZYXEL VMG3312-B10B modeminin XDSL istatistik bilgilerini buraya ekliyorum.

1 Beğeni

Bazı durumlarda hemen çözülüyor merak etmeyin. Bölge ve kullanan kişiye göre değişiyor bu davranış biçimleri. Ben dikkat ediyorum medya paylaşımcılarına çok güzel yaklaşılıyor. Bu şirket hatası değil çalışan hatası. Aslında çalışan raporlama da olması gerekiyor. Öyle ya sizi mağdur eden bir çalışan var ve sizinle beraber kim bilik kaç kişi mağdur edildi. Ben bakıyorum ki bazılarına 80 geliyor anında 1 saat geçmeden istediği gibi 100 e çekiliyor. Olunca oluyor ama şu var bunda turktelekomun da parmağı var yok değil. Eğer iptal ettirseydiniz turktelekomu ve TurkNet 'i sıfırdan alsaydınız bunu yaşamazdınız eminim.

Değerli yorumun için teşekkür ederim. Söylediklerinizde sonuna kadar haklısınız. TurkNet ses kaydı alıyor, müşteri temsilcisi ADSL demesine rağmen ben olan verileri iletiyorum ancak bildiğini okuyor. Yahu ben zaten VDSL portunu kullanıyorum neden ADSL başlatıyorsunuz bunun nedeni nedir ? Buraya destanlar yazabilirim.

2 Beğeni

bendede oyle olmuştu hat değiştidiğinde destek kaydı açıp vdsle geri geçiriyorsun 1 gun falan suruyor en fazla ben aradıktan 12 saat sonra vdsl e geçmiştim tekrar

VDSL portunu kendi bünyelerine geçirmeleri bu kadar zor olmasa gerek. Saçma bir şekilde ADSL başlatmalarına anlam veremiyorum. Zaten VDSL kullanıyorum dalga geçer gibi ADSL’de hizmet açılışı yapılıyor. Peki bu VDSL portun sabit yerinde duracağını veya başkasına tahsis edilmeyeceğini taahüt

orasını bende bilemem ama aynı sorunu yaşadım. destek kaydı açıp vdsl geçmek istedim kısa bi süre içinde geçirdiler hatta burdaki santrale ekip bile gelmemişti kendiliğinden geçti

aynı şekilde farklı bir İSS’te VDSL hizmeti mi alıyordunuz ?

1 Beğeni

turktelekomda vdsl kullanıyordum TurkNet 'e geçince adsl oldu .

umarım sorun çıkartmazlar, çünkü bulunduğum bölge port sorunu olan bir bölge ve VDSL için 10 12 yıl bekledik

1 Beğeni

Nakil işlemlerinde vdsl den adsl e geçiliyor tekrardan vdsl olarak çevriliyor portunuz artık çoğu port combo olduğu için sıkıntı olmuyor

1 Beğeni

Bugün görüşme sağladığımızda TurkNet’in kendiyle çeliştiği kanısına vardım, nasıl mı şöyle, telefondan aynen şunu belirttiler, VDSL’den ADSL’e geçiş yapılacak ancak VDSL için garanti veremeyiz. Bravo :smiley: ne diyeyim iptale gidiyor yol. Tek ricam şu anasayfada “port kaybetme riski olmadan” yazısını “garanti veremeyiz olada bilir olmayada bilir” olarak değiştirmeleri. :smiley:

Ben de ilk geçerken senin aynı sorununu yaşadım. Port yoktu evimde ama onlar da kendilerini korumak için küçükte olsa port kaybetme riskini size sunuyorlar. Ben geçiş yaptım port değişmedi.

Bilal bey mevzu şu ya ben anlatamıyorum ya da insanlar anlamayı alenen reddediyor, hali hazırda PORTUM VAR hayır ben mi yanlış anlatıyorum ne yapmam gerekiyor TurkNet Tekirdağ şubesine mi gidelim istanbul şubeye mi gidelim ?. Şahsıma ait Veri Merkezi şirketim mevcut anlıyorum konulardan ancak karşı taraf alenen kale almayıp kendi bildiğini okuyor

İşlemler kaplumbağa hızında ilerliyor, evet anlıyorum pandemi sürecindeyiz herkes evinde home ofis şeklinde çalışıyor anlıyorum, benim en son yapacağım şey yayın organlarındaki iş ortaklarım ve sponsor anlaşmalarımın olduğu sosyal medya organlarından bu olayı paylaşmak olacak. Bu paylaşımda ise hem Türk Telekom’a hem de Türk Net’e ayrı ayrı konulardan deyinicez. O zaman işlemlerin nasıl ışık hızında çözüleceğine şahit olabilirsiniz.

Kazanılmış olan bir hakkı alenen kimse kaybettiremez, benim gibi sayısız insan bu dertten sorundan muzdarip, belki de hiç bir bilgisi olmadan tüm işlemlere onay verip habersiz arka planda dönen işlemlerden uzak kalan insanlar dolu bu memlekette. Her insan böyle bir savaş vermez, onaylar geçer. Onaylar ama kumar oynar bildiğiniz kumar bu. ADSL’e alalım şansın varsa VDSL’e çekeriz deniliyor.

Türk Telekom ile görüşme sağladığımızda, teknik birim bana şunu söylüyor, “karşı firma bize ulabilir bilgi ve alt yapı durumuyla alakalı bilgileri iletebiliriz” TurkNet şunu diyor " biz alt yapı bilgisi alamıyoruz, ama sizi de kaybetmeyelim verelim Özgür İletişim 16 paketini siz 86 lira ödeyin bize sürünün, işimize gelirse aylar sonra destek talebinize cevap veriririz" bilmem acaba yetkililer şu an okuyor mu bu mesajı. Ne bir eksik ne bir fazla var bu söylediğim cümlelerde.

Senin portun Türk Telekom’a ait. Adam Türk Telekom’a diyemez ki ver portu ben kullanayım diye. Türk Telekom’un TurkNet’e tahsis ettiği VDSL portlar vardır. O portlardan birine taşınır hattın. Aynı şekilde geçiş yaptım ben de.

Konu BTK’ya taşındı. Burada şu port benim bu port senin tarzı çocuk oyuncağı dönmüyor. Adınıza tahsis edilen bir port durumu mevcut. Türk Telekom üzerinde sabit telefon numarası hizmeti ve internet hizmeti alıyoruz yaklaşık 14 15 yıldır. Şimdi bu cevabına göre sana şirketlerin kurmuş olduğu cümleleri paylaşayım