Teşekkürler, TurkNet Online İşlem Merkezi’den yazdığımda sık sık kopma olabilir demişlerdi. Fakat bu değerleri göstermemiştim. Yarın üst pakete geçip deneyeceğim. Umarım kopma sorunu yaşamayız.
Forum üzerinden müdahale edilememektedir süreç gereği Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum destek kaydı oluşturup temsilciye 100 paketine geçiş yapmak istediğinizi belirtmeniz yeterlidir.
Bugün 100mbit pakete geçiş işlemini tamamladık. Fakat işyerinde olduğum için hızı test etme imkanım henüz olmadı veya modemi yeniden başlatamadım. TurkNet panelindeki teknik bilgiler kısmında hız hala 77.99 olarak gözüküyor. Modemi yeniden başlattıktan sonra düzelir mi? yoksa güncelleme işlemi yapılmadı mı?
Merhaba @ismail02, eve geçtiğiniz zaman değerlerinizi kablolu olarak test edin. Bizimle buradan paylaşın. Eğer DSLAM kilidi devam ediyorsa bana özel mesaj üzerinden yazın. Ben size yardımcı olmaya çalışacağım.
Evet, ilk geçiş yapıldığı anda yeniledim değişen bir şey olmadı. Belki 75+ hız alıyorda olabilirim, evde olmadığım için deneyemedim. Buradaki değeri görünce olmadı mı acaba diye düşündüm.
birine daha olmuştu. Modemden kaynaklıydı. İstediği kadar kilit kaldırsınlar. Modemden ayarlasan bile yinede modem kendini kitliyor diye hatırlıyorum . inş öyle birşey olmaz.