Vadedilen hıza ulaşamıyorum

Merhaba bugün itibari ile TurkNet ailesine katıldım.İnternetim bağlandı. Siz bana 98 MBPS civarı alt yapımın olduğunu söylediniz fakat aldığım hız 43 MBPS civarlarında. Bu konuda teknik destek sağlayabilir misiniz?

Modem Sinyal Marjları elle müdahale yapıp 0 DB getirdiğim halde maksimum bu değerleri görüyorum. Kesinlikle bir noktada sıkıntı var bence. Ya santralde ya bağlı olduğum portta. Ya da ankastrede lütfen destek sağlayın teşekkür ederim.
Devre no:2780236




Müşteri no:2780236
Devre Numarası: 8847455643

hat zayıflaman yüksek

1 Beğeni

Destek Numarası: 54666056

Destek Konusu: Hızım Düşük-Performans

Destek Durumu: Destek Kaydınızı İnceliyoruz

Mehmet, @th3just gürültü seviyesi ayarlarıyla mı oynadınız ?

Farkındayım ama neden kaynaklı bilmiyorum ya da ne yapmalıyım.

Gürültü seviyesi ne kadar düşürürseniz kopma ve hat değerleri o kadar değişir. Otomatiğe aldıktan sonra tekrar değerleri atar mısınız.

1 Beğeni

Screenshot_18
Merhaba, Yaptığım ayar sadece bu. Onuda hızım artması için yaptım yoksa 30 mbps civarı hız alıyorum.

1 Beğeni

1-kablonda ek varmı? 2-kablon eskimi ezik varmı kabloda 3-modem eskimi
onu 8 yap düzelir snr 0.3db diyor yanlış değilse bağlantı kuramassın

0 dp almayın hattınız da sorun yaşarsınız.

Elbette sizin için öyle yaptım. Buyurun buda aldığım değerler.

Alt yapı sorgulamasında ne kadar hız yazıyor ve burdan sogrulama yaparsanız ne kadar mesafede aldığınızı göre bilirsiniz.

1-Kabloda ek yok. Doğrudan ankastreden kablo çekildi.
2- Kablom yeni ve sağlam.
3-Modem Keneetic Extra DSL yazılımı güncel ve son derece çok kullanılan sorunsuz bir modem.
4- Sinyali oto konuma alsam da bir şey değişmiyor lütfen ekte gönderdiğim bilgileri kontrol edin.

bir yerde bi sorun var hat zayıflaman yüksek belki portunda sorun olabilir değişim talebinde buluna bilirsin

Alt yapı sorgulamasında bir gün önce 100 MBPS yazarken şuan bu komik değerler yazıyor. Sanırım bağlantı kurduğum dolapla alakalı.

Değişim talebini nasıl sağlayabilirim acaba? Online işlemlerde destek kaydı oluşturdum. Bu birim üzerinden mi ilerlemeliyim?

Destek talebi üzerinden ilerlemeyi sağlayacaklardır.

benim de ilk geçtiğim zamanlarda problem vardı port değişti düzledi portda sorun olabiliyor baz oda olmadıysa turknetin destek ekibini talep et senin tarafta sorun bulmaz ise tt halleder ankastredn ölçümde yapar sorun bulunur

Teşekkür ederim destek için. Deneyeceğim Türknetin bu sorunu çözebileceğini düşünüyorum. Yine işin sonunda Türk telekom ile keşke muhattap olmasaydık iyiydi. Bence saha kısmında da TurkNet kendileri ilgilenmeli.

1 Beğeni