08.08.2021 den beri yaşadığım bir arızam var, hızım 18mbs download 6.8mb uploaddan 0.3mbs download 0.153 mbs uploada düşmüştü. Bugüne kadar da henüz çözülebilmiş değil. 2 kez TurkNet evime gelip iç tesisatda sorun olmadığını da teyit etti. Hatta nasipse yarın 3.ye gelecekler
Benim merak ettiğim TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi yazışmalarında geçen aşağıdaki kısım, daha önce bu şekilde abonelik iptali gibi bir yazı gören oldu mu? Olduysa ne ifade ediyor acaba ? M.temsilcisinden bu konuda bilgi alamadığım için burdan da sormak istedim. Ek bilgi: bu mesajı gördüğüm saatden itibaren DSL ışığım tamamen söndü… Şimdiden teşekkür ederim.
Arıza kayıt no’larım: 45854672 , 45507168
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 23-08-2021 19:09:19
Görev : TEYIT
Görev Bildirim Zamanı : 25-08-2021 11:45:00
Arıza ID :2021082400088750602
Arıza Durum Açıklama : Arıza iptal edildi
İş Emri ID : 2021082500215449273
İş Emri Durum Açıklama : Arıza kaydı abonelik iptalinden dolayı kapatılmıştır.
Modem markası : VMG3312-B10B 3 ay önce sıfır olarak satın aldım.
Kablolarım dediğim gibi 2 kez TurkNet tarafından kontrol edildi. Evimde hem turk-telekom hem turk-net hattı var. Turk-telekom sorunsuz , TurkNet de mayıs ayında bağlattığımda sorunsuzdu 08 ağustosda ne olduysa oldu ve hız düştü …
Aklınıza gelebilecek her türlü kontrolü kendi ölçüm aletlerimle de yaptım ( Elekt-Elektronik müh’siyim )
Peki sonuçlar nasıl? Şu adımları takip eder misiniz? TurkNet online işlemler paneline giriş yapın ve Teknik & Destek bölümünden Teknik Bilgiler ’in ekran görüntüsünü atar mısın?
Ek olarak: Modem arayüzünden DSL’nin ekran görüntüsünü atarmısınız?
Durduk yere yapmadıklarını biliyorum, mesele zaten neden bu sorunun yaşandığını asla öğrenemem. 07.08.2021 akşamı sorunsuz internetim varken 08.08.2021 sabahında ne oldu da bu arıza yaşandı, yüzlerce kez yazışma yapılmış olmasına rağmen sıfır bilgim var…
VDSL portunuzda sorun olabilir diye düşünüyorum veya apartmanınızdaki internet kablolarında sorun olabilir. 2 tane ISS kullanıyorum demiştiniz doğru mu?
2 tane ISS kullandığınıza göre 2 tane modeminiz olması gerekiyor yani diğer modeminize TurkNet bilgilerinizi girip internete bağlanmayı denediniz mi?
Denedim hocam denedim, aklınıza gelebilecek her türlü yöntemi denedim. Sorun zaten benim düzeltebileceğim bir şey olsa emin olun 1 günde tespit eder düzeltirdim. Bu tavsiyeleriniz için teşekkür ediyorum ama benim arıza yaşandığı ilk gün denediğim şeylerdi hepsi zaten.
Ana konuyu saptırmak da istemiyorum açıkcası benim merak ettiğim iş emri durum açıklamasına hangi durumlarda “İş Emri Durum Açıklama : Arıza kaydı abonelik iptalinden dolayı kapatılmıştır” ifadesi belirtilir, bunu daha önce yaşayan biri var mıdır ?
Merhaba, aboneliğinizin iptali halinde DSL ışığı doğal olarak kesilmiştir. Peki, abonelik iptal işlemini sizin izniniz dahilinde olmadıysa bunu Temsilciye bildirin ve benimle özelden abone numaranızı paylaşır mısınız?
Donanımhaber TurkNet forum kısmında TurkNet destek burada konusuna yazın. Oradaki arkadaş profesyonel. 6 gündür randevu için aranmazken o arkadaşa durumu ilettim 8.gün randevu verildi.
Bugün TurkNet teknisyeni 3.kez gelip bağlantılarımda sorun olmadığını teyit etti, sahadaki dolaba kadar baktık beraber bağlı olduğum porta dsl sinyali gelmiyor. Bugün tekrar Turktelekoma arıza bildirimi açılmış ( 4.kez açılıyor bu arada ) . Bu sefer ne farklı olucak hiç bir fikrim yok her seferinde turktelekom arıza müşteri kaynaklıdır deyip kapattı. Bir sefer de konuyu açtığım gibi abonelik iptali diyerek sonlandırdılar…
Yazabiliyorsan oraya
ben kapatmıyorum destek kaydını
Aboneliği ben iptal etmiyorum.
Hiç birini ben yapmıyorum
Türk telekom düzeltmeleri için bekliyorum.
Özelden verdin mi müşteri no nu
Destek no yu da yaz
Durumunuzu ilettim, sizler de bu süre zarfında Temsilci ile birlikte kaydınızı takip etmeniz gerekmektedir. Umarım, arızanız çözülür.
Evet, bir yandan da kullanıcıyım.