TürkNet'in Muazzam Müşteri Memnuniyeti Anlayışı (!)

Bu forum moderatörü arkadaşlar da ne hikmetse zaten asla müşteriyi savunmazlar. Yahu bizde seviyoruz TurkNet’i ama ben o kadar para ödüyorum, e alabileceğim hız 146 gözüküyor ki Türkiye’de asla o kadar verilmez :wink: Bari 100’ü tam ver dimi her ay cebimden parayı çekip almayı biliyorsun. 100’ü tam olarak isteyen insana sen ne hakla bencil diyebilirsin ki? İngiltere’de adamlara hiç ihtiyacı olmamasına karşın 10 Gbps paketler tanımlanıyor. Yahu 10 Gbps’i zaten şu dünyada karşılayabilecek sunucusu olan kuruluşlar kaç tanedir ama her neyse konu bu değil. Bu ülkede kimse bencil değil, olabilecek şeyleri isteyen insanlara da bencil diyemezsiniz efenim yok öyle yağma. Arkadaş basit bir talepte bulunmuş, evden çalıştığını ve en ufak bir hız artışının dahi işine yaradığını belirtmiş. Servis sağlayıcının görevi ise bunu yapabilecek konumda ve kapasitede ise, bunu gerçekleştirmektir. Ha eğer bunu yapamıyorsa talebe olumsuz olarak cevap düşebilir ancak bu da yapılmamış. Şimdi siz hem bu talebe olumsuz cevap dahi düşülmemiş iken, bunu nasıl müşteri üstüne mesuliyet gibi gösterip müşteriyi bencil diye yaftalıyorsunuz? Ve ayrıca bu hakkı kendinizde nasıl bulabiliyorsunuz? Saygılarımla.

3 Beğeni