TürkNete sitem mesajıdır

Öncelikle bu bir sitem mesajıdır. Önceliğim Turknet sosyal medya yetkilerinin dikkate alması ve gereken yerlere bildirmesidir. Biraz uzun olacak şimdilik bu konu için herkes den özür dilerim. TT den TürkNete geçtiğim de büyük umutlarla geçtim ve 4 günlük bir süreçte geçtim. Süreç hem hızlı idi ve hemde alaka ilgi çok güzeldi. Neden bu insanlar bu firma için ileri geri yorum yapar acaba diye hatta söylenmiştim. Türknete geçtik den sonra o ilgi alaka tamamen ortadan kalkıp muhattap bulamayınca ve üstüne üstlük vaad edileni alamayınca kendi kendime “Yandık” kelimesini kullanmıştım. Hatta eski üyeler bilecektir ki bu hız konusu hakkında burada biraz fazla vakit geçirmeme neden olmuştu… Yani TürkNet bana başta ve bir çok kişiye hizmeti size satasıya kadar kaba tabirle köprüyü geçesiye kadar ayıya dayı derler misali bir izlenim vermişti ve sonrasin da yaşanan o TürkNet in dediği gibi size daha uygun fiyata hizmet verebilmek için sesli MH hizmetini kaldırdık OİM den daha hızlı işlem yapabilirsiniz vs vs gibi sebebler den ötürü Destek kaydına bakan teknik ekiplerle de anlaşamama problemi yüzünden ufak bir sorunu 4 gün gibi bir süre de çözülmüştü. Çözülmesine çözülüyor ama süreç gerçekten çok zor ve bizler şükür birşeyleri bildiğimiz için biryerler den ulaşabiliyoruz ve gelen ekiplere derdimizi anlatabiliyor ve ona göre işlem yaptirabiliyoruz. Yani şuan 4 komşum bunlar yetişkin çoluk çocuk sahibi kişiler sırf bu işleri anlayamacaklari için ve oim moim nedir bilmedikleri için TürkNete davet edemiyoruz. Bu çok büyük bir kayıp TürkNet için. Artık bu TürkNet bunun farkına varmali. Neetspeed gibi bir firmanin bile geçte olsa MH si varsa ve fiyatı da aynı ise ben artık bu MH için bahane uydurulmasini dinlemek istemiyorum. Ben yarı zamanli internet den oyun üzerinden para kazanan biriyim ve bu paralar ekonomime baya bir katkı sağlamakta. Dün yaşanan ve bir çok kullanıcının yaşadığı hız performans konusu gerçek den rezil bir olaydı. Ara ara yaşadığım problemleri dile bile getirmiyorum bunu da belirteyim. Modem arayüzüne bakıyorum gelen hız iyi. Oim bakıyorum verilen hız iyi. Teste geliyorum aman Allahım rezalet. Burda altyapısal ve TT lik bir durumun kesinlikle olmadığını çok iyi biliyorum. Trafiksel bir sorun yaşanıyor orası kesin. TT çalışma yapacağı zaman TürkNete, TürkNet de bize bildiriyor zaten. Ama iş TürkNet tarafına geldi mi hizmet neden aksıyor ? Bir çalışmamı var ? Var ise tüm kullanıcılarıniza bunu bildirin lütfen. Öyle kafanıza göre birşeyler denenmez ki yahu. Deneniyor hemen aksi durum mu oldu olaya hemen el atılır. Ben tüm gün evde oturup PC başına gömülen bir insan değilim. Oim den destek kaydı açmıştım dün bu durum için. 21:00 civarı sabah olduğunda hala cevap yoktu. Eminim ki sabah 10 olsa hala cevap gelmeyecekti ki gelse dahi diyecekleri kesin su olacaktı artık ezberledik yani, 15 dk aralıklarla hız testi yapın atın. Ee biz isteyiz akşamı bekle tekrar dediğini yap at. Hadi bakal bı 16 17 saat bidaha bekle sonra vesayre vesayre. Ben TT de böyle saçma bir mevzu görmedim. Hız sorunu oldumu arardik TT yi. Tak telefon açılırdı. Ordan kontrol edersi evet sorun var arıza kaydını açıyorum kısa sürede sorun çözülür denir 1 güne kalmadan sorun biterdi. Yani Allah dan sabaha doğru sorun çözüldü de bu sınır krizlerine girmedik. Ama hep bir tedirginlik yahu…Ha ayrıca TT altyapısından hizmet alıyorum. Pingim 6 7 arası olacağına 22 25 MS arası. Türknet biz buna mudehale edemiyoruz. Hayırdır yani iş ortağı diye biliyorum Turknetin TT ile. Mahsus gıcıklık mı yapıyor da komşum 100 mbps lik paket de 75 hız alır iken 5 MS alıyor. Biz 100 Luk paket de 22 25 MS alıyoruz. Bizde tam donanımlı bilgili değiliz ama artık TürkNet de olayları sakinleştirmek için kullanıcıları da “****” yerine kimse koymasın. Uğraşmak yorucu olmasa TürkNeti ciddi anlam da bırakacağım. Ama iptal ayrı bir dert. O arada netsiz kalacaksın ayrı bir dert. Diğer ISS onay olacak vs ayrı dert. Bunu yaptırmak zorunda kalmayın lütfen. Diyeceklerim bu kadar. Son bir ekleme tüm bu olaylar olup biterken TürkNet den fatura kesim bildirimi geliyor :joy: sinir krizi geçirmemek elde değil.

1 Beğeni

Cidden size katılmamak elde değil. Bende Türk Telekom Fiber altyapıdan Türknet 100 mbps paket kullanıyorum. Bakın 100 mbps paket diyorum ama gel gör ki hızım vadettikleri hızın yarısı kadar 48-50 mbps bazen nadiren 65 mbps vs gördüğü oluyor o da yoğunluk olmadığı zaman. Gerçekten adsl vdsl vs anlarım da yani koskocaman fiber altyapı da nasıl bu kadar kötü hizmet verilir aklım ermiyor. Burada art niyet aramamak elde değil. Adam akıllı hizmet verilmezse gerçekten insanın Turknet hakkında başkalarına iyi bir şey anlatmalarına bir gerekçe kalmayacak. Hizmetiyle ileride bu gidişle aşırı müşteri kaybıyla karşılaşırsa hiç şaşırmam.

1 Beğeni

Gidişat onu gösteriyor. Daha dün adı anılmayan bir firma şuan TürkNet kullanıcıları ona geçiyor. Hatta daha iyi denilmeye kıyaslanmaya başlandı…Sanırım misal veriyorum 1100 abone varda 100 u gidince hala 1000 kişi var, giden kimse yok diye mi düşünüyorlar anlamıyorum.

Söylemek istediğim her şeyi yazmışsınız :slight_smile: Aboneliğimin 2. ayını bitirmeye yaklaştım ve artık destek kaydıma bile cevap vermiyorlar. İnternetsiz kalmamak için şimdilik iptal etmiyorum ama iptal edeceğim kesin!

1 Beğeni

Fiberde hız mı kaldırmıyor diyecekler anlamış değilim işte efendim altyapınız kaldırmıyor da diyemezler. Çünkü en az 1Gbps hızı kaldırıyor. Turknet birşeyler yaptığı kesin hız kısıtlaması mı diyelim yoksa başka bir şey mi anlamış değilim. 100 mbps pakette inanın sabit 80mbps versinler razıyım ama 45-50 mbps ve çoğu zaman 30mbps nedir Allah aşkına insan gerçekten utanır yani bu hızları verip işte 100 mbps alıyorsunuz deyince. Türk Telekomda iken hızım 96 mbps vs çıkıyordu ve en düşük 93 - 94mbps çıkardı. Mübarek Türknette 60 mbps üstünü göremiyorum özür dilerim sadece 1-2 kez 89 mbps gördüm hakkını yememek lazım Turknetin.

Kim ne derse desin TürkNet hız kısıtlıyor…

1 Beğeni

Kesinlikle katılıyorum. Diyorlar ki biz size 100 e kadar veriyoruz siz ne alırsanız altyapıniz ne destekler ise. Altyapim 98 destekliyor şuan. TT ekipleri geldiğin de 98 e kadar hız geliyor dediler ankastreye. Ama 90 88 bisiler oluyor ama anlamıyorum. Eski turknet kullanıcısı arkadaşım vardı. Yaklaşık adam 6 7 aydır bir sorun vardı TürkNet bir türlü çözemedi ve anlayamadı. Hatta forum dan da gerçekleri yazdı ve kaba dil kullandı diye ki küfür etmedi, forumdan banladilar. Sonra açıldı mı bilmiyorum. Her neyse TürkNet de iken 65 bile veremiyorlardi. Verdiklerin de nedense ping vs sorun yaşıyordu. En son bıktı ve neetspeede geçti. Geçmeden önce yaşadığı sorunları anlatmış firmaya. Adam neetspeede geçti 112mbps hız tanimladilar adama ve sorunsuz kullanıyordu. Sonra DAHA stabil olsun diye 100e çektirdi. Hala da öyle kullanıyor. Ha bu arada diyenler olacaktır neetspeed in 100 lük paketi yok. Evet doğru yok ama istediğin zaman 100 de verebiliyorlar. Yani şimdi burda ki durumu anlamak güç. Hadi diyelim manuel vermiyorlar hızı oto veriyorlar. Sistemlerin de sorun var kesinlikle.

ping değerleri çok oynuyor haklısınız ping değerlerinden ötürü bile iss değiştirmek kullanıcının yapabileceği en mantıklı şeydir. Biz hakkımızı aramaya çalışıyoruz fakat OİM’deki gelen mesajlar bizi susturmaya yönelik oluyor. 80 mbps destekleyen hattıma maksimum 6 mbps alabilirsiniz diye susturulmaya çalışılmışlığım dahi oldu (80 mbps kullanıyorum). Ping konusuna müdahele edemiyoruz diyip kapatıyorlar. OİM’e bir düzen getirilmesi TürkNet için genel anlamda bir yükselişe sebep olacak yoksa bu şekilde devam ederse kullanıcı artışı yerine kayıplara gitmeye devam edecektir. Gözle görülür bir yükselişe sahip olan İSS’ler kendilerini her geçen gün geliştirmeye çalışması zaten firmanın ayakta çok güçlü durmasının sebebidir. TürkNet’in bunu yapabileceğini düşündüğümüz için müşteriler geçtiğini düşünüyorum. TürkNet’e güvendiler. Her geçen gün bu güvenleri boşa çıkıyor. Bir gün ki bu dediklerim olabilirse TürkNet tüm kullanıcıların geçmek için can attığı bir İSS haline dahi gelebilir. Fakat şuan ki haliyle ilgili bunları demek kesinlikle doğru değil. Son olarak Telefon ile müşteri hizmetleri artık gelsin TürkNet :smiley: (TT kaynaklı sorunlar çok uzuyor bunada bir el atın benden söylemesi)

eğer ki bunu okuyan bir TürkNet yetkilisi varsa bunu şikayet olarak değil öneri olarak alsın ki kendilerini geliştirmek için adım atsınlar.

1 Beğeni

Aksam saat 20’ye kadar sorunsuz 94 Mbps alıyorum, saat 20’den sonra 1 Mbps. Günlerdir görmemezlikten geliyorlar sorunu, ben bunlara bir şey demiyorum artık.

Ordu/ merkez de oturuyorum yaklaşık 1 aydır bende bu sorun var ama bakmıyorlar saati hiç şaşmıyor 20:00 da gider 00:00 da düzelir özellikle yapıyorlar sanki @EFG

Dün bende de işte 20.50 ila 21.00 arasın da bı gitti sabh 5 e doğru düzelmiş… Bugün akşam da olacakmış hissiyatı doğuyor içimde sizleri dinledikçe. Olursa ki vay ortalığa…

Facebook grubunda bir moderatör, cuma gününe kadar sorun çözülecek diyor ama bakalım. Artık hiç inanasım gelmiyor bu durumun düzeleceğine. Yakın zamanda ISS değiştireceğiz gibi gözüküyor.

Müşteri hizmetleri gerçekten komik olmaya başladı. 1 haftadır destek kaydı açıyorum ve bugün dönüş yaptılar. Dedikleri şey şu : 35 mb hızın modeminize sorunsuz ulaştığını ve 4 saat 23 dakikadır aktif olduğunuzu görüntüledim.

HIZ TESTİ YAPMAKTAN YORULDUM AMA HALA SORUN YOK DİYORLAR. ŞEFFAFLIK TESTİMİZ VAR DİYORLAR AMA NEDENSE SORUNUN ONLARDAN KAYNAKLI OLDUĞUNU SÖYLEMİYORLAR. UPLOAD HIZININ SABİT KALMASINA RAĞMEN DOWNLOAD HIZININ DÜŞMESİ KISITLAMANIN KANITIDIR!



Senin ping yine iyi benim ki şuan 68 çıkıyor. Jitter 678 lerde.

Paket kaybı olduktan sonra ping ne kadar düşük olursa olsun hiçbir şey yapılmıyor :slight_smile:

Turknet omurgaları dayanmıyor çok belli. Herkes mağdur oluyor bunu da anlıyorum. Olaylara şöyle bakmak lazım bir anda yasaklar geliyor, trafikler yükseliyor. Omurga yükseltmek bir anda olacak iş değil, IP transit bir anda yaptırılacak işe değil. Yüz binlerce destek kaydına dönmek, yüz binlerce iş emri vermek, saha da bunları çözüme kavuşturmak, hiç kolay şeyler değil. Mağdur olmanızdan dolayı gerçekten üzgünüm ancak burası bir forum. Destek kaydı açtıktan sonra buraya gelip kayıt açtık baksanıza demek birşey ifade etmiyor. Turknet savunmuyorum sadece sürekli aynı konuları açan arkadaşlar için böyle bir itham da bulundum. Ek olarak TurkNet yeni 10/Gbit bağlantı kurduğunu duydum ve çalışmalar Cuma günü bitecekmiş.

3 Beğeni

TürkNet akşam saatlerinde hız düşmesi ve müşteri hizmetlerinin olmaması dışında çok iyi bir ISS bence. Ama en azından sorunun neden kaynaklandığını söyleseler ve sorun sanki bizden kaynaklanıyormuş gibi cevap vermeseler keşke.

2 Beğeni

Merhaba,

Sorun belli alt yapıları yetersiz geliyor. Düşünmediler bir anda trafiklerin yükseleceğini o yüzden patlak veriyor. 18:00 ile 03:00 arasında internet kullanımı %30 gibi bir artış gösterir. Vae kullanan herkes mahallede yada sokakta aynı sorunu görecektir.

1 Beğeni

Valla o sorunu kimse görmüyor kardeşim burda. 10 boş port var benim saha dolabımda yeni yerleşim yeri ve herşey altyapıya kadar yeni.

anlık olarak son durum bu. Düzelmişti 1 2 saatliğine bu sefer ne var ne yok fişi çekti turknet :joy::joy: gün ici desteğe cevap yazsınlar yiyecekleri hakaretin kanun çerçevesi içerisinde maddi ve manevi hesabı yok. Hele hazır bilindik cevap atsın Allah sen eğlenceye bak.

1 Beğeni

Bulunduğumuz konumda ki DSLAM cihazı kaç yıllık ? Saha dolabınıza kadar gelen bakır kablo kaç yıllık ? Repartitör de bulunan cihazlar kaç yıllık ? Bağlı olduğunuz omurgaya giren ve çıkan trafik durumu nedir ? Önemli olanlar bunlar sizin evinize kadar gelen kablonun yeni olması yada regletlerin yeni olması mesele değil :grin:

1 Beğeni