Turknete gelmesi gereken yenilikler

Bu gonderinin altina herkes gelmesi gereken yeni bir yeniligi yazarsa moderatorlerin gormesi kolaylasacaktir lutfen ayni istekleri yazmayalim
Bence
1.Konusabilecegimiz müşteri hizmetleri
2.uygulamadaki beni hatirla sorunu
3.uygulama ve siteye dark mode
4.bolgemizde gigafiber veya fiber calismasi varmi veya gelmesi ongorulen tarih uygulamada gösterilebilir
5.ileri tarihli planlanlanmis calismalar 1 2 gun once mesaj e posta veya uygulama ile bildirilebilir bizde ona gore hareket edebiliriz
6.e posta sistemi yavasligi ben destekle mesajlasiyorim e posta 1 gun sonra o an mesaj gelmis gibi gosteriyor.
7.uygulamaya girerken surekli konum izni istemesin hangi mobil cihazdan girersem gireyim karşılaştım
8.uygulama da sag taraftaki geri bildirim kismi ekranda durmak yerine onu sol taraftaki üç cizginin oldugu yere ekleyebilirler
9.uygulamanin sürekli tel guvenlik sifre istemesi bence bu istege bagli olmali isteyen uygulamadan acabilmeli.
10.uygulamadaki kimlik fotograflari basvurduktan sonra kaldırılabilir guvenlik acisindan

8 Beğeni

Bu varda düzgün çalışmıyor ki…

Birçok kişiye SMS & mail gitmiyor. @EFG ile bunun savaşını veriyoruz birkaç haftadır :slight_smile:

Sistemde sorun yokmuş, öyle diyor…

4 Beğeni

Maddelerin hepsine katılıyorum. Gigafiber konusu ve canlı destek gelecek deniliyor epeydir ama bir gelişme yok. Birde bu foruma teknik destekten bir kaç tane yetkili gelirse iyi olur donanımhaberle tecnopatla niye uğraşıyoruz inanın anlamış değilim.

3 Beğeni

Katilan arkadaslar begenirse moderatorlerin daha cok dikkatini ceker

1 Beğeni

Biz konuyu takip ediyoruz fikirleriniz iletiliyor emin olabilirsiniz :slightly_smiling_face:

3 Beğeni
  1. Madde cok onemli neden dersen eger mahallemde gigsfiber calismasi olacsk ise ben yrni tahhutlu internet bağlamıyim diye haberimiz olur onceden

Kablosuz ağ iyileştirme özelliği android cihazlarda wifi ağına uygulamaların erişebilmesi için konum izni gerektirdiği için bu izin isteniyor. TurkNet konumunuza erişmiyor.

Merhabalar, isteklerinizi ve taleplerinizi dikkate alarak hareket ediyoruz. Bu gibi paylaşımlar bizim oldukça hoşumuza gidiyor. Sizlerle birlikte daha fazla gelişiyor ve büyüyoruz :hugs: Şimdi ben size bu konu hakkında bir kaç bilgi verebilirim;

1- Konuşabileceğiniz bir netuzman ekibimiz var. Sadece aradığınız zaman direkt olarak bize ulaşamıyorsunuz. Yaşanılan sorun ve istenilen talep için bize kayıt açılması durumunda tüm müşterilerimiz ile arayarak sözlü bir şekilde iletişime geçiyoruz.
2- Uygulamamız bazen “beni hatırla” sorununu yaratabiliyor ancak herkes için aynı durum söz konusu değil. Güncellemelerle birlikte bu durumun önüne geçmeyi hedefliyoruz.
3- Dark mod konusunu arkadaşlarıma danışacağım.
4- Bu konu hakkında daha farklı bir yazılımsal uygulama üzerinde çalışıyoruz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
5- Planlı çalışma durumu ile ilgili kullanıcılarımıza önceden sms ve e-mail üzerinden bilgi veriyoruz. Böyle bir iletişimimiz şu an zaten hali hazırda mevcut.
6- Bu konu hakkında net olarak ne demek istediğinizi anlayamadım :frowning:
7-8- Bu taleplerinizi arkadaşlarıma ileterek yapılabilitesini sorgulayacağım.
9- KVKK kuralları gereği böyle bir sistem düşündük ve bu yüzden her ihtimale karşı hala kullanılabilir halde tutuyoruz.

3 Beğeni

Hiç gerek yok :slight_smile: Zaten gözümüz kulağımız gönüllü moderatör kadromuz ile birlikte tüm forumda :pray:

2 Beğeni
  1. Maddede e posta anlik olarak e postayi kullaniciya atamiyor 1 gun sonra atiyor destekle mesajlasiyorum bana 1 gun sonra destek ten mesajiniz var diyor ama dunku mesaj

Şunlarıda dikkate alın lütfen.

Ayrıca KVKK için gerekli bir veri yok ekranınızda. Sadece yüklenen kimlik fotoğrafı var ki bence yüklendikten ve işlem bittikten sonra oradan kalkmalı o görüntü. Hiç bir uygulamada kimlik orada durmaz zaten

Bunuda maddelere ekliyorum tesekkurler

Canlı bağlanılan müşteri temsilcisine gerek yok gerçekten. Ama bu iş kayıt ile uzuyor diye düşünüyorum. Daha efektif çalışan ekipler olmalı gerekirse sayı artırılmalı ve WhatsApp hattı olsa fena olmaz. İnsanlar derdini anlık iletirdi. Gerekirse 10 dk sonra dönülsün ama dönülsün yani. Tabi bu bile iyi birşey ama 1-2 ay sonra bişey yazdım 10 dk beklediler ne biçim hizmet diyenler olacaktır. Belkide onların hatrına WhatsApp gelmiyor :joy:

5.madde bende çalışmıyor ozaman cunku calisma basladiktan sonra mesaj geliyor ama o planli bir calisma

Benim bildiğim kadarıyla bu sistemimiz doğru çalışıyor ve anlık olarak sizlere e-posta ile bilgi veriyoruz. Çünkü şuradan biliyorum. Örneğin bazı müşterilerimiz OİM girişi için şifre talebinde bulundukları zaman şifre gönderdiğimizde anlık olarak e posta iletisi gidiyor.

Ancak ben tekrar bu durumu sorgulayayım. Bir şey çıkarsa size mutlaka bilgi veririm.

Şu sorunu da çözmeliler. Düşünsene bir sürü yazışma olduğunu. Tek tek 3 gün sonra yazılan mesajlar düşüyor maile. Aynı şunun gibi. 19’nda yazılan bugün geldi maile :joy: Daha da altta yazı var. Onlara gelene kadar bir gelişme var sanıp bakıyorum :joy:


Bu daha önce aktif durumda idi abone sorunun hızlı çözüleceğini düşünüp farklı kategoriler üzerinden bir çok kayıt açıp aynı şeyleri diğer kayıtlara da yazıyordu. Bu da hem gereksiz iş yükü hem de zaman kaybına neden oluyordu.

1 Beğeni

Öyle saçmalık olur mu ? Gerekirse kapatılır benzer istekler. Ayrıca yıllardır yurt dışında sunucular yönetirim geri dönük aramalarda ne yapıldığını arar bakarım. Şu an TurkNet’te mümkün değil. Hatta hat arızası vs varsa bölgesel kimse destek açamıyor :joy: Profesyonellikten uzak bir uygulama.

Zaten istediğimiz bu :+1: Mesela ben 16.4.2022’de bir kayıt açtım hatta konuyu @EFG takip ediyor. 6 gün oldu sonuçlanmadı. Bu arada farklı soru ve sorunlar varsa yeni kayıt açılamıyor ve müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız. Mevcut konuyu da kapatamıyorum gidecek olay diye. Şimdi ben taaa Satko zamanından beri tanıdığım Cem Çelebiler’i arayıp “ya dostum böyle böyle” demek yakışık alır mı ? Bizler yıllardır olan deneyimlerimizi kullanıcı gözüyle buraya aktarıyoruz. Aktarıyoruz ki gelişsin herkes mutlu olsun.

Eğer böyle bir uygulamayı canlıya almasaydık çok mükerrer talepler olacaktı ve bu iş yükünü arttıracaktı. Daha önce böyle durumlar başımıza geldiği için bu durumun önüne geçilebilmesi için yapılması gereken bir işlem bu.