Öncelikle selamlar,
TurkNet 'e 16 Mart tarihinde geçişim yapıldı ve geçtiğim gibi 17 Mart tarihinde vdsl geçiş talebinde bulundum çünkü yaşadığım bölgede 35 mpbs TurkNet altyapısı kurulmuştu bana ise vdsl destekli bir modem olması gerektiği söylendi gidip vdsl destekli bir modem aldım ve 22 Mart tarihinde bir geçiş talebinde daha bulundum fakat yaklaşık 13 gündür sürekli Türk Telekom saha ekiplerinden bir bilgi bekleniyor internet hızında bir sıkıntı yaşadığım için yani altı üstü yapacakları tek şey santralden ankastreme gelen kablolarda bir sorun var mı gerçekten bir iletişim sıkıntısı var sanırım yani yardımcı olabilecek misiniz bilmiyorum sadece söylemek istedim buraya örnek görselleri bırakacağım sürekli aynı cevabı alıyorum yani TurkNet çalışanlarına da bir şey diyemem çünkü onların elinde olmayan bir şey de olabilir.
İnternet haritasından altyapı görselini alamadım şu an bir sıkıntı var
yani en azından hız problemi için türktelekom saha ekibinin gelip ankastreye kadar bakması gerekmez mi yaşadığım yer öyle çok büyük değil küçük bir ilçe boş port sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum ama haklı olabilirsin
tabi ki 16 üstü zaten alamam ama 10 bile göremiyorum ki sunucuya olan uzaklığımda fazla değil daha 2 ay önce evimin önüne kadar kazı yapıldı internet kablosu döşediler TurkNet altyapısı da o zaman geldi eski modemimde 5 bile göremiyordum şu an yeni modemi takıp telefon hatının olduğu yerdeki eski kablomu değiştirince 7-8 leri görmeye başladım acaba ankastrede mi bir sorun var diye düşünüyorum cat 5 kablo çeksem modeme kadar işe yarar mı bilmiyorum üzülüyorum cidden böyle bir internet kullandığım için 7.80 i gördüm down da
yani belki vdsl geçebilirim diye düşünüyordum ama geçip geçemeyeceğimi de bilmiyorum bir bilebilsem alabileceğim maks hız 8 olarak gösteriyor yani ne yapacağımı bilmiyorum pek
bu arada şöyle bir bilgi vereyim benim oturduğum apartman 3bloktan oluşuyor (A,B,C Blokları) çokta büyük bir apartman değil fakat internet sorgulaması yaptığımda A ve B blokları 35 mbps hız alabilirken kendi bloğumu sorguladığımda 10 mbps çıkıyor ve bu duruma aşırı sinir oluyorum neden yani aynı apartman değil mi
Snr değerlerin çok düşük atanabilecek en yüksek hızlar atanmış evin içindeki internet hattında ek felan var mı splitter felan varsa çıkartıp öyle bir dene ev içi tesisatın kötü olabilir vdsl geçince hat değerlin yükselecek ama çok fazla yükselme olmaz
Sinyal zayıflamalarında yüksek sizin bloğa başka bir saha dolabından internet sağlanıyor olabilir sizin bloktan farklı bir daire için sorgulama yapabilir misiniz netspeed extranet gibi yerlerden
O konu hakkında pek bilgim yok normalde size yakın olan saha dolabından almanız gerekli gidip söylerseniz ilgilenirler yakın olan saha dolabına geçtiğiniz zaman ev içi tesisatınızda sıkıntı yoksa gösterilen hızı alırsınız