Türknet ve iş birlikçisi türktelekom işkencesi

iş yerimizde 02.09.2021 tarihinde telefon ve internet bağlantım kesildi ve 46055750 nolu talebi oluşturmamıza rağmen hala bir sonuç alamadım ve ciddi anlam da maddi kayıplarımız oldu iş yapamamanın dışın da ödemesi gelen ödemeleri nasıl yapacağız diye düşünmeye başladık teşekkürler TurkNet

Müşteri no nuzuda yazar mısın

müşteri numarasını ne yapacaksınız destek kayıt no belirgin zaten

Yetkili olan kişiye vereceğim o ilgilenecek dostum . İstemeseler senden istemezdim

dostum yetkili arkadaş destek kayıt numarasını girince tüm bilgilere erişebiliyor güzel dostum

Yaşadığınız sorun TT tarafında kablo arızası olarak belirtilmiş. Bölgenizde genel bir sorun olabilir. Komşularınızda sorun yaşayan varsa. Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz.

evet bölgede genel bir sorun vardı fakat aynı apartman da ki komşumunda yoktu ttnet aradı ertesi gün sorunu çözüldü

1 Beğeni

Müşteri id bilginizi profilinize ekler veya @EFG Bey e özelden iletir iseniz arıza ile yardımcı olabilir müsait olduğunda.

anlamadığım TurkNet diyor sorunu türktelekom çözecek türktelekom diyor TurkNet çözecek hangisi yalan söylüyor ama tek gerçek var ben 20 gündür mağdurum sözde ortak altyapı kullanılıyor ama türktelekom ben istersem başka servis sağlayıcısından hizmet alabilirsin

1 Beğeni

yüzde yüz türktelekom suçu ancak ben parayı TurkNet 'e ödüyorsam beni tt ile muhattap etmiyecek gidicek baskı kurucak sorunu halledicek

Onun dışında TT normalde hiç uğraştırmamalı. Sonuçta TurkNet, Turk Telekom’un müşterisi ve sorumlu olduğu yerlere bakması ve ne TurkNet’i ne de müşteriyi uğraştırmaması lazım. Şu internet servis sağlayıcılarının hizmet kalitesini kötü etkileyen tek firma Türk Telekom.

türktelekom okadar alışmışki hizmet kalitesizliğine diğer firmalarıda baltalıyor öldürüyor resmen

1 Beğeni

tam da bunu söylüyoruz benim muhatabım TurkNet bana ne türktelekom dan ama TurkNet tamamen türktelekomdan bilgi bekliyoruz diyince çıldırıyorum

Bu iş bankalara benziyor haftanın 7/24 'ü bankadaki hesabına para yatırabilirsin ama banka isterse çekebilirsin türktelekomda aynısını yapıyor alt yapısını farklı servis sağlayıcılarına satıyor ondan sonrada diğer firmaların marka değerini ve müşteriyi inim inim inletiyor

1 Beğeni


işlerini yapmadıkları gibi dalga da geçiyorlar

1 Beğeni

Maalesef böyleler. Direkt olarak gidince müşterimiz değilsiniz firmanızla görüşün diyorlar. Hizmet aldığımız firma isteyince ise keyiflerine kalmış. Tüm yolları tıkamak için elinden geleni yapıyor maalesef Türk Telekom. Bu gönderide anlatılanlar belki sorununuza çözüm olabilir.

1 Beğeni

ben olsam çoktan sözleşmemi feshederdim. 20 gün olmuş hala internetiniz yok. ayrıca tt hiç ilgilenmiyor ne de olsa benim müşterim değil diye düşünüyorlar. sorumlu burda TurkNet bence hangi altyapıyı kullandığı beni ilgilendirmiyor ki ben TurkNet müşterisiyim.

sn. bydd sabit telefon kullandığımız için iptel edip yeni hat alamıyoruz hem port yok diyorlar hem de yıllarca kullanmış olduğumuz telefon numaramız değişmiş olacak ve buna benzer bir sürü sorun bu konuda turknetin yaptırımı olmaması ilginç adamlar hem senin marka değerine hemde müşterilerine ciddi zararlar veriyor

doğru haklısınız ben ev telefonu kullanmadığım için direkt iptal ederdim. bence cimere falan başvurabilirsiniz. 20 gün çoook uzun bir süre. ayrıca kullanamadığınız günlerin ücreti faturanızdan düşürülmeli