TurkNet Online İşlem Merkezi - İnternet Paket Değişikliği Ekranı Sorunu

Merhaba,

https://turk.net/online-islemler/internet-paket-degisikligi

TurkNet Online İşlem Merkezi’nde yer alan İnternet Paket Değişikliği sayfası olması gerektiği gibi çalışmıyor.
Abonenin bağlı bulunduğu santralde uygun/boş VDSL portu bulunmasa bile üst pakete geçiş teklifi sunuluyor.
Yine abonenin bağlı bulunduğu santralde uygun/boş VDSL portu mevcut olsa bile Paket Değişikliği talebi gönderilmek istendiğinde hali hazırda sonuçlanmamış bir iş akışı ve aktif Türk Telekom işemri bulunmamasına karşın “Hizmetin devam eden bir iş akışı olduğundan dolayı paket değişimi isteği yapılamaz!!” hata ekranı gösteriliyor.

Sorunun dile getirildiği Destek Kaydı numaraları:

  • 64959329
  • 64959707
  • 65119928

Aynı/benzer sorunu yaşamış/yaşayan TurkNet aboneleri:

Konuyu Bilgi İşlem Departmanınıza iletmeniz yönünde birçok kez Destek Kaydı açarak size ulaştım ancak ne sorun çözüldü ne de bir yanıt verilme gereği duyuldu. Bu kadar da vurdumduymazlık olmaz ki arkadaş !

Hali hazırda aboneliğime ilişkin 04/07/2023 09:44 tarihinde oluşturulmuş ve halen aktif olan bir TT işemri bulunmaktadır.
Yukarıdaki metin bunun bilincinde hazırlanmıştır. Lütfen bana aktif TT işemri mevcut o yüzden ilgili hata ekranıyla karşılaşıyorsunuz şeklinde bir yanıt vermeyin.
Çünkü aktif TT işemri ve iş akışı olmadığından ve bağlı olduğum santralde müsait/boş VDSL portunun mevcudiyetinden Türk Telekom’da dahil olmak üzere birçok “adresten internet altyapısı sorgulama” ekranına sahip farklı İSS web sitelerinden sorgulama yapılarak emin olunduktan sonra da denendi.

Umarım burada doğrudan TurkNet OİM web sayfalarını geliştiren kişiye, ekibe veya bilgi işlem departmanına ulaşabilecek birileri mevcuttur da sorunumun kontrol edilmesine ve çözülmesine vesile olur.

Saygılarımla.

Selamlar @cekux, 65119928 numaralı kayda istinaden boş bulunan VDSL portuna geçişiniz için iş emri oluşturuldu. En kısa sürede gereken işlem uygulanacak.

Selam @alperenatici, lütfen yanıt vermiş olmak için yanıt vermeyin rica ediyorum. Benim sorunum Paket Yükseltme/Değişikliği talebi iletemiyor olmak değil ki benim sorunum TurkNet Online İşlem Merkezi aracılığıyla boş port mevcudiyeti/uygunluğu oluştuğunda ve hali hazırda aktif işemri bulunmadığında Paket Yükseltme/Değişikliği talebi iletemiyor olmak. İlgili sayfanız olması gerektiği gibi çalışmıyor yada benim aboneliğim özelinde çalışmıyor bariz bir sıkıntı var ve kontrol etmek/ettirmek yerine 3 maymunu oynamayı tercih ediyorsunuz anlam veremiyorum. Ben her boş port uygunluğu oluştuğunda Destek Kaydı açmak zorunda mıyım ? 2 tıklatma ile Paket Yükseltme/Değişikliği talebi iletebilmek varken niye her seferinde bu sıkıntıyı yaşayayım ? Böyle saçma bir şey olabilir mi ?

Sizin talebinizi anlıyorum. Portun aktif olması durumunda online işlem merkezi üzerinden kolayca değişiklik yapılabiliyor. Port tahsisi yerel sağlayıcı kontrolünde. Bazı durumlarda paket değişikliği ekranına bu yansımıyor. Bu sebeple kullanıcılarımızın belirli aralıklarla durumu sorgulayabilmek adına destek kaydı oluşturması gerekebiliyor.

Üzülerek ifade etmek durumundayım ki bence talebimi anlamıyorsunuz. Ben hali hazırda aktif bir porta sahibim ve ADSL hizmeti almaktayım.
Bağlı olduğum santralde VDSL port müsaitliği mevcudiyeti durumunda “Online İşlem Merkezi | İnternet Paket Değişikliği” ekranından VDSL tarifesine geçiş teklifi sunuluyor olsa ve aboneliğime ilişkin ne TurkNet sistemlerinde ne de Türk Telekom sistemlerinde devam etmekte olan/aktif/sonuçlanmamış bir iş akışı/iş emri bulunmuyor olsa dahi Paket Değişikliği talebi iletmek istediğimde “Hizmetin devam eden bir iş akışı olduğundan dolayı paket değişimi isteği yapılamaz!!” hata ekranı gösteriliyor ve ilgili talebi iletememiş oluyorum.
Aboneliğime ilişkin TT’e gönderilen tüm iş emirleri/iş akışları sonuçlandı.
Yani artık bir bahanemiz yok.
Aboneliğime ilişkin hem TurkNet hem de Türk Telekom sistemlerinde bir şekilde oluşmuş sistemsel hatadan dolayı askıda kalmış ve sonuçlanmamış olarak görünen bir iş akışı veya iş emri mevcut olabilir mi ? Kontrolünü sağlar mısınız ?
@alperenatici

O açık iş emri talebi durumu bazen TT tarafından altyapı yenilemesi çalışmaları sırasında da yapılabiliyor. Yeni talep gelmemesi için yapılmış bir önlemdir diye düşünüyorum. Umarım kısa sürede port ilavesi yapılır ve yüksek hızlı internet keyfini sizde sürebilirsiniz :pray:

Maalesef sizin sistemlerinizde bir sıkıntı var, belki sorun benim aboneliğim özelindedir ancak ne değiştirir ki her halükarda 3 maymunu oynuyorsunuz… kesinlikle sizin Online İşlem Merkezinizi geliştiren kişi, kurum veya departmanın kusuru olamaz değil mi ? Şimdi diyeceksin ki nereden biliyorsun ? Eğer söylediğiniz gibi olsaydı 19.06.23, 24.06.23 ve 04.07.23 tarihlerinde müş. temsilcileriniz aracılığıyla da olsa sonuçlanmamış bir iş emri mevcudiyeti söz konusu olduğu için yeni TT iş emri gönderimi yapılamazdı. İlk mesajımda farklı tarihlerde olmak üzere benimle birebir aynı sorunu yaşamış ve şikayetini dile getirmiş ancak neticelendirememiş aboneleriniz de mevcut (ilgili başlık altında listelenen ilk 2 bağlantı) olmasına karşın halen bir arpa boyu yol kat edemedik ! @ModeratriX

Konu düşündüğünüz gibi veya tahmin ettiğiniz gibi olsa keşke. Burada dile getiremeyeceğim şekilde bire bir TT saha personeli şikayetlerini dile getirsem yok artık bu kadadr da olmaz diyeceğinizi az çok tahmin ediyorum. Eğer müşteri numaranızs forum profilinizde tanımlı ise bu konuda size @alperenatici en kısa sürede net cevap verecektir diye düşünüyorum.

Müşteri temsilcileriniz ile yaptığım görüşmeye istinaden aboneliğime ilişkin hiçbir iş emrinin/iş akışının BULUNMAMAKTA olduğu bilgisini aldım.
Şu anda port uygunluğu olmasına karşın bahsi geçen sorun halen devam etmektedir.
Dest. Kaydı aracılığıyla Paket Değişikliği talebi göndermek İSTEMİYORUM.
Lütfen birileri şunu incelesin de Online İşlem Merkezindeki Paket Değişikliği ekranını bende sorunsuz bir şekilde kullanabileyim.
Ya arkadaş kızdığım şey ne biliyor musun ?
3 haftadır devam etmekte olan bu problemi dest. kaydı aracılığıyla dile getirdiğim her seferinde pişkin pişkin “geçici bir sistem sorunudur” yanıtını verdiler ve çözümün değil sorunun bir parçası oldular.
Hani siz alanında uzman arkadaşları istihdam edecektiniz ve böylece sorunları hızlıca çözüme kavuşturacaktınız ?
Bir muhattap dahi bulamıyoruz kendimize… Şaka gibi gerçekten !
Buyrun teknik verilerin beraberinde bir ekran görüntüsü daha…

Paket Değişimi İsteğine İlişkin Teknik Veriler:
[Date: 09/07/23 22:22:43 GMT | URL: https://arthur.turk.net/ServiceOim/UpdateSubscriberCommunicationPackage | Payload: {“campaignId”:14656,“isUpdate”:true,“UpdateDate”:“11/07/2023”} | Response: {“status”: false,“resultCode”: null,“message”: “Hizmetin devam eden iş akışı olduğundan dolayı paket değişimi isteği yapılamaz!!”,“redirectUri”: “”,“result”: false,“resultCodeName”: null}]

Ekran Görüntüsü:

NOT: Farklı web tarayıcıları, mobil ağ, farklı cihazlar ve çerezler de dahil olmak üzere tarayıcı verilerinin silinmesi gibi olasılıklar denenmiştir ancak sonuç değişmemiştir.
@ModeratriX @alperenatici

1 Beğeni

Port değişikliği talebi alındı, süreç devam ediyor.