TurkNet Asus Modem İade Sorunum

Herkese merhaba değerli TurkNet kullanıcıları. Yaklaşık olarak 2 senedir TurkNet ile yaşadığım ilk sorunda müşteri hizmetlerinden herhangi bir destek alamadığım için mağduriyetimi size duyurmak istedim.
TurkNet ADSL bağlantısı aboneliği yaptırırken TurkNet’ten Asus DSL-AC 51 modemi de satın aldım. Modem bundan 3 hafta önce arıza yaptı ve Asus teknik servisine garanti kapsamında gönderdim. Asus teknik servisi birkaç gün sonra modemin tamirinin mümkün olmadığı için Müşteri memnuniyeti kapsamında ücret iadesi ya da cihaz değişimi Asus RMA belgesini tarafıma ulaştırdı. Bu belgeyi satıcı firma TurkNet’e iletmemi ve gereğinin TurkNet tarafından yapılacağını Asus yetkili servisi söyledi. Turknet OIM üzerinden Asus RMA belgesini gönderip konuyu tekrar tekrar anlatmama rağmen modemi Asus’un göndereceğini söyleyip destek kayıtlarımı kapatıyorlar. Tüketici Hakem Heyetine gitmeli miyim? Fikir verebilirseniz sevinirim. Turknet’in beni mağdur etmeyeceğini umut ediyorum.

Modem ücret iadesi asus tarafından yapılmalı. Müşteri memnuniyeti böyle sağlanır. TurkNet’e iletmenizi ve değişim yada iadenin TurkNet tarafından yapılacağını söylemek müşteri memnuniyeti değil baştan savmaktır. TurkNet satıcı firmadır. İlk 14 gün içinde iade edebilir ve ücret iadesi talep edebilirsiniz. Ancak 14 günden sonraki sorunlar tamamen asus sorumluluğundadır. Modem garanti kapsamı süresi dolmadı ise ve tamir edilemez durumdaysa bunu asus ile halletmeniz gerekiyor. TurkNet modem garanti sürecine dahil değildir.

2 Beğeni

Murat bey merhaba, değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Eklediğim belge üzerinde satıcı firma olan Turknet’in doldurması gereken kısımlar ve Asus modem distrübitörü olan Koyuncu elektronik firmasına kesmesi gereken iade faturası gerekli. Türknet bana bir ödeme yapmayacak koyuncu elektronik yapacak, kendimi anlatabildim umarım. Yardımlarınızı beklemekteyim, saygılarımla.

3 Beğeni

Dediğim gibi TurkNet bu saatten sonra iade yada değişim yapmaz. Garanti kapsamında değişim kararı alınan cihazı garantiye gönderdiğiniz servis üstlenmeli. Benim bildiğim garanti süreci bu şekilde işler. Servisle tekrar iletişim kurmayı deneyin. Duruma göre gün içinde tekrar yazın servisin cevabını.

Murat bey merhaba, Asus servisinin gönderdiği RMA belgesinde Türknetin doldurması gereken alanların olduğunu sonrasında distrübitör firma olan Koyuncu elektroniğe iletilmesini ısrarla söylüyor. Türknet bana modem yada para vermeyecek, sadece süreci tamamlayacak. Koyuncu elektronikle yaptığım telefon görüşmesinde Asus ürünlerine bakan Mustafa Kalaycı bey Türknetin iade faturasıyla beraber RMA belgesinin kendisine ulaştırıldığında iadenin hemen yapılacağını iletti.

1 Beğeni

Anlıyorum ama süreç böyle olmaz. Garanti kapsamında değişim kararı alan yetkili firma aldığınız yerden onay göndersinler bizde işlem yapalım demez.
Örn: Online olarak medimarkt yada N11 gibi sitelerden aldığın üründe de aynı prosedürde işlem yapılır. Garantiye bakan firma kim ise o firma değişim yada iade yapar ve size N11’e bunu onaylatın bizde değişimi yapalım demez. Direk işlem yapar çünkü siz mağazadan değil online olarak aldınız bu modemi. Bu durumda TurkNet’in yapacağı bir şey olmadığını ve sizi geri çevireceğini bildiği için bilerek yapılmış olduğunu düşünüyorum. Satıştan sonraki ilk 14 günde sorumluluk TurkNet’e aittir. Sonrasında tüm işlemi asus distiribütör’ü yada yetkili servisi üstlenir. Yanlış anlamayın ben size olması gerekeni söylüyorum. Ama asus baştan savmış sizi. Böyle garanti hizmeti de olmaz, müşteri memnuniyeti de olmaz. Eğer garanti kapsamında değişim kararı aldıysa direk yeni bir modem yada para iadesini belirteceğiniz iban’a yapardı.
Bir örnek daha vereyim; Apple’dan yada benzer markalardan bir telefon aldınız ve arızalandı, aldığınız yere mi gidersiniz yoksa servise mi gönderirsiniz. Yada servis size aldığınız yere onaylatın der mi? Garantiye gönderdiğiniz telefon yapılamaz durumdaysa ve değişim/iade kararı alınmışsa direk adresinize gönderim sağlanır.

Murat bey ilginiz için teşekkür ederim. Ancak bir arpa boyu yol alamıyoruz, TurkNet’e Asus RMA belgesini doldurtup iade işleminin yolunu açmam gerekiyor. Bende internet üzerinden alışveriş yapan bir insanım. Genel prosedürü biliyorum, tek hatam müşteri hizmetleri olmayan TurkNet’ten Asus modem almam. Tekrar söylüyorum, ben TurkNet in beni mağdur etmeyeceğini düşünüyorum.

1 Beğeni

Konu takibi için güncelleme:

Türknet oim Serpil Y:

Merhaba

İlgili modem iade talebiniz hakkında arka planda çalışmalarımız devam etmekte olup gelişme olması durumunda sizi bilgilendireceğiz.Anlayışınız için teşekkür eder konunun yakın takibinde olduğumu belirtmek isterim.

İyi günler dilerim.

1 Beğeni

Konu takibi için güncelleme:

Türknet oim Serpil Y:

Merhaba Yalçın Bey,

Destek kaydı talebinizi tekrardan kontrol ettim, arka planda ekipler ile yapmış olduğumuz müdahale sonrasında online işlem merkezinde tekrardan kayıt oluşturmanızı rica ederiz.

İyi günler dilerim.

1 Beğeni

Konu takibi için güncelleme:

Türknet oim Serpil Y:

Merhaba Yalçın Bey,

İlgili modem talebiniz hakkında arka planda çalışmalarımız devam etmekte olup gelişme olması durumunda sizi bilgilendireceğimizi, talebinizi 40900278 numaralı destek kaydından takip etmeniz gerektiğini belirttim. Anlayışınız için teşekkür eder konunun yakın takibinde olduğumu belirtmek isterim.

28.12.2020 tarihinden beridir henüz bir sonuç alamadım maalesef. Türknetin beni mağdur etmeyeceğini umut ediyorum.

Türknet’ten bir SMS aldım. Asus RMA iade belgesini ve dilekçemi gönderdiğim kargo takip numarası ve kargo firmasını sormuşlar.

Türknet oim üzerinden kargo takip numarasını gönderdim.

Numara üzerinden sorguladığımda ayın 23 ünde belgelerin ulaştığını görüyorum.

Merhaba, öncelikle @Murat042 değerli yorumların ve desteğin için teşekkürler :pray:

@Ysari01 modem iade durumunuzu bende yakından takip ederek size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışmak istiyorum. Müşteri numaranızı bu durumunuzu tekrar kısa bir şekilde özet olarak anlatarak özel mesaj üzerinden benimle paylaşır mısınız?

2 Beğeni

@EFG bey merhaba, ilginiz için çok teşekkür ederim. Yaşadığım tüm süreci size özel mesaj olarak ilettim. Şuan son durum olarak belgeleri gönderdiğim kargo adını ve takip numarası soruldu sms ile ancak buna cevabı TurkNet Oim üzerinden verdim. Geri artık ne cevap verecekler bilmiyorum, o da 1 2 gün sonra gelir. Yavaş bile değil TurkNet Oim tamamen konuyu unutturma ve yıldırma üzerine işliyor.

Konu takibi için güncelleme:

Türknet oim Serpil Y:

Merhaba Yalçın Bey,

İlgili modem talebiniz hakkında arka planda çalışmalarımız devam etmekte olup gelişme olması durumunda sizi bilgilendireceğimizi, talebinizi 40933065 numaralı destek kaydından takip etmeniz gerektiğini belirttim. Anlayışınız için teşekkür eder konunun yakın takibinde olduğumu belirtmek isterim.

Değerli TurkNet abonesi arkadaşlarım,

Bugün sabah sms geldi gönderdiğiniz belgelerin kargo adı ve kargo takip numarasını bize gönderin diye.

Buradan şu sonuca varıyorum, arka planda çalışmalarımız devam ediyor dedikleri de tamamen müşteri hizmetleri görevlilerinin işini savsaklaması.

Çalışıyormuş, abonelere hizmet ediyormuş gibi gösteriyorlar kendilerini.

Gönderi kodunu incelediğimde belgeler üç gün önce Türknet tarafından teslim alınmış.

2 gün sonra tam bir ay olacak ve böyle bir müşteri hizmetleriyle ilk defa karşılaşıyorum.

Türknet üst yöneticilerine sesleniyorum,

İstanbul’a geleceğim, işe beni alın daha kısa sürede müşterilerin sorunlarını çözüme ulaştıracağım…

2 Beğeni

Konu takibi için güncelleme:

Merhaba YALÇIN Bey; Modem değişim işleminiz yapılacak fakat Covid 19 sebebi nedeni ile bu değişim işleminizin süresi biraz uzayacaktır.

Değişim modeminizi gönderdiğimizde size bilgi vereceğiz.

  1. Günün sonunda somut bir cevap alabildim ancak süreci halen tamamlayabilmiş değiller.

Ne olmuş modem covid mi olmuş. entübe mi etmişler. iyileşince durumu bir de ondan dinleyip sonra mı iade alacaklarmış :smiley: :smiley: Aga resmi iade süresi ve onay süresi diye bir şey var hukukta. 29 gün nedir :slight_smile: Allah yardımcın olsun. Bol sabırlar…

2 Beğeni

Konu takibi için güncelleme:

Türknet oim Muhammed D:

Merhaba Yalçın Bey,

İlgili modem talebiniz hakkında arka planda çalışmalarımız devam etmekte olup gelişme olması durumunda sizi bilgilendireceğimizi, talebinizi 40933065 numaralı destek kaydından takip etmeniz gerektiğini belirttim.

Tipik bir Türknet müşteri hizmetleri görevlisi. Arka planda çalışmalarımız devam ediyor deyip destek kaydını kapatmak.

Türknet yöneticileri de destek kaydına cevap yazıp kapatıldığında müşterilerin bir hizmet aldığını sanıyorlar.

Sanırım modemi aşılayacaklar Covid olduğu için, aşıyı bulmaya çalışıyorlar 29 gündür.

2 Beğeni

Konu takibi için güncelleme:

Merhaba YALÇIN Bey; Modem değişim işleminiz yapılacak fakat Covid 19 sebebi nedeni ile bu değişim işleminizin süresi biraz uzayacaktır.

Değişim modeminizi gönderdiğimizde size bilgi vereceğiz .

Bugün 30.gün ve henüz bir sonuca varamadım.

Türknet üzerinden bir modem satın alırsanız mutlaka evde yedek modem bulundurun. Rezil olursunuz değerli TurkNet abonesi arkadaşlarım.