Turknet Arıza Taleplerini Dikkate Almıyor

Allah yardımcınız olsun gerçekten sinir bozucu durum inşallah çözülür sorununuz.

1 Beğeni

Merhabalar, sabah saatlerinde sizinle tekrar iletişime geçildi. IP sorunu yaşandığı için tekrar kurulum yapılması gerektiği iletildi. Bununla beraber kurulum işlemi için sizinle 19.00’de tekrar iletişime geçilecek :raising_hand_man:

2 Beğeni

Slm arkadaşlar, herkese merhabalar
TurkNet sorunumu çözemiyor modem ip alamıyor internet ışığı yanmıyor
Yarın 12. gün olacak, sorun Telekom hattı yada modemimde değil tamamen TurkNet sisteminde
Telekom ekipleri bunu kanıtladı, bizzat gördüm
TurkNet tekrar tekrar döngüsel işlemleri yapıyorlar, konu yazılım birimine defalarca iletildi çözüm gelmedi halen, yazılım birimi diye bir birim yok sanırım

Uzatmayayım ben havlu atıyorum
Yarın diğer seçeneklere bakma zamanı, buraya kadarmış
Destek olan herkese teşekkür ederim

1 Beğeni

Merhaba, @stkan kullandığın modem zyxel vmg3625-t50b mi ?

Merhaba
Hayır vmg 8623 , ama modemle ilgili söylemin varsa modemle ilgisi yok
Telekom ekibi Kendi sıfır modemlerini denediler onlar da ip alamadı

TurkNet bilgi işlem yazılım destek ekibine sevgilerimi sunmak isterim

İnternetsiz kalmak üzücü ben kendimce araştırma yaptım istersen bunlarıda dene hocam belki bir faydası dokunur.

1.) daha önceki mesajlarınızda aile profilini kapatınca internet’e giriş yapabildim demişsiniz tekrar deneyin aile profilini kapatın bakalım internet ’ e giriş yapabilecekmisiniz

2.) Yine yukardaki mesajınızda modem kablo splitter söktüm başka modemi deneyecekken demişsiniz yine aynını yapın belki gene düzelir ?

3.) Bu konuya belki bakmışsınızdır ama bakmadıysanız diye linkini atayım belki burdaki ayar işinize yarar

4.) Yeni forumda böyle bir konu var göz atıp deneyin isterseniz

5.) Modem IP Almıyor Sorunu (Çözüm) 2021 - kasmasorunu.com şöyle bir konu var belki işine yarar

2 Beğeni

Dostum desteğine teşekkürler
5 numaradan birkaç deneme daha yapabilirim diğerlerinden sonuç çıkmadı hepsini denedim

Şu an tam da diğer sağlayıcı tarifelerine bakıyordum
:roll_eyes::face_with_hand_over_mouth:

Merhabalar, özel mesaj üzerinden dönüş sağladım.

İnşallah önerdiğim çözümler işine yarar hocam

Herkese merhabalar
An itibariyle sorunum çözülmüş durumda, 13 günlük İnternetsizlik aile fertlerinin telefon paket aşımlarıyla bir TurkNet faturası kadar maliyetlendi

Israrla kullanıcı kaynaklı olmadığını söylememe rağmen müşteri mağduriyetine neden olan yetkiliyi gerçekten merak ediyorum
Tamda hattımı Netspeed yapacakken sorunun çözülmesi de tesadüf galiba

Çözüm için destek olan herkese teşekkür ediyorum

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim, umarım tekrarı yaşanmaz. İyi günlerde kullanın hizmetinizi :hugs:

1 Beğeni

Sorun neymiş nasıl çözdün sorunu hocam

Merhaba
Sorun neydi talep ettim ama daha o aşamaya gelmedi :sweat_smile:
Ayrıca sorunum gerçekten çözülmüş durumda değil,
Sorun özetle güvenli İnternet seçeneklerinden birini seçtiğinde modem İnternet ışığı kırmızı oluyor ve İP alamıyor
Sonrasında defalarca modem resetlettiler ama nafile
Son 2 gündür İP almasını iplemiyordum dün akşam fark ettim modem tüm ışıkları yeşillik içinde kısa bir şok sonrası, çünkü 13 gün kolay olmuyor
Destek bölümüne bildirdim ve Aile filtresini siz aktif edin ben tırsıyorum diye yazdım
Sabah profil değişiklik sms gördüm modem aç kapa yaptım
Ve beklenen ERROR geldi, DÖNGÜ TEKRAR BAŞLIYOR
TurkNet yazılımcılarına selamlarımı itina ile iletmek isterim


:grin::grin::grin::sweat_smile:

Ben de yaklaşık iki hafta süren bir sorun için iptal dilekçesi gönderdiğimde iki haftadır çözülmeyen sorun bir gün içinde çözülmüştü. TurkNet’te çözümün anahtarı iptal dilekçesidir. Onu gönderdiğinizde işler tıkır tıkır çözülür.

1 Beğeni

Bence tesadüf olmuştur.

Bu sabah aynı sorun bende de oldu fakat sonradan kendiliğinden düzeldi. Galiba sistemsel bir güncelleme yaparken geçici olarak böyle bir sorun ile karşılaşıldı diye düşünüyorum.

Herkese Merhaba
Benim problemi çözülemeyen sorun olarak TurkNet arşivine örnek olarak alabilir bence,
destek kaydını kendi isteğimle kapatıyorum daha bi 13 gün daha internetsiz kalmak caiz değil, istemiyorum filtre felan
ama güvenli internet seçeneklerinden kaynaklı bunca zaman erişimsiz kalmak acıklı bir durum
TurkNet destek kayıt ekibi ve forumdan destek olan herkese teşekkür ederim

Merhabalar, probleminizin çözüldüğünü belirtmişsiniz. İlgili ekranda anlık bir sorun yaşanmış olabilir. Profil güncelleme işlemini hala yapmak istiyorsanız tekrar denemenizi rica edeceğim :innocent:

1 Beğeni

Hayır hocam teşekkür ederim,
o riski bi daha deneyemem anlık bir sorun dediğiniz toplam 14 gün bağlantısız kalmama neden oldu
Güvenli internet seçeneklerini kullanamıyorum, bilmiyorum bana özel mi bu bağlantı problemi anlayamadım başka kullanıcılarda olmaması ilginç bir durum