Son oluşturulan 53420900 numaralı destek kaydı üzerinden tracert testi paylaşmanızı rica edeceğim. Sabah saatlerinde oluşturduğunuz kaydı ben de takip ediyorum
Merhaba
Cevap için teşekkürler,
Sorunum halen aynı, tracert komutu ilerlemiyor
Unable to resolve Target system name
Şeklinde kalıyor, zor durumdayım mümkünse destek lütfen
TurkNet, müşteri memnuniyeti hizmeti yada sorun çözme için hızlı müdahale konusunda berbat bir noktada
Onlarca kez bağlantı problemi şikayetime kalıcı bir çözüm bulamadılar
6 yıllık TurkNet kullanımda son bir yıl sürekli arıza kayıt işlemi tekrarı yaptım
Başlangıç noktası şu sansür kısıtlayıcı internet aile profilini secmemle başladı
Sürekli kopma dalgalı bir bağlantı ile haftalar aylar sürdü şikayetim, en sonunda birinin uyarısı ile filtre profil hizmeti çakışma sorunu olduğu anlaşıldı
Şimdide bağlantı problemi var ve bot mesajları haricinde ipleyen yok
Öyle bir birikimim oldu ki mahalle köşelerindeki dağıtım noktalarında bir Telekomcu görürsem direkt dalacam
yok size demedim ben. siz isinizi cok ıyı yapıyorsunuz genel olarak TurkNet ekıp konusunda dıger fırmalara oranla cok eksıgı var tabıkı sızı turk telekom ıle kıyaslayamam sonucta o kadar buyuk bır sırket degılsınız ama cok daha fazla saha teknısyenı ekıp ve cozum ortagına ıhtıyacınız var. hergun buyumeye devam edıyorsunuz musterı sayısı olarak ama ekıbıde buyutmek gerek tabı
çok teşekkür ederim ilginiz için,
dün akşam modem resetleme işlemini yaptım maalesef durum düzelmedi, bugün işten izin alarak eve gidip modem kablo ve splitter söktüm işyerindeki bilgi işlem arkadaşlara götürdüm, önerileriyle test için bana başka bir modem vs verdiler tekrar eve mekik, tesadüf burada başlıyor son bir kez deneme ile kendi modemimi bağladığımda sorun görünmüyor hepsi yemyeşil
meğer durum farklıymış online işlemlerdeki arkadaşlar sinyal tamamen olmadığını fark edince (çünkü modemi sökmüştüm) telekom saha ekiplerine iletiyor onlarda porttan başlayarak müdahale etmişler, eve kadar gelip direkten tüm noktalara baktılar hatta direkteki bağlantıyı revize ettiler,
öfke duyduğum telekomcu arkadaşlara neredeyse sarılacaktım
bana göre muhtemelen port çakışması aynı problemden defalarca destek kayıt açtım gerçi hiçbirinde bu kadar detaylı bakılmamıştı umarım artık bu sorunla karşılaşmam
ek olarak online destek ekibinin önemli bir detayını da eklemek isterim, ince bir detay çünkü ‘‘ekiplerimizi istiyorsanız 108 tl ücreti mevcut destek kaydı içerisinden onaylamanız durumunda gönderebilirim’’
İç tesisata müdahale edilmesi gerektiği durumlarda (modem kurulumu dahil) bu öneri yapılabiliyor. Sorununun çözülmesine en az sizin kadar sevindim. Tüm soru ve taleplerinizi özel mesaj yoluyla bana iletebilirsiniz. Sağlıklı günler diliyorum
Tekrar merhabalar
TurkNet güvenli internet seçeneklerinden aile veya çocuk seçenekleri seçildiğinde hiçbir site açılmıyor
Hem kablolu hemde wifi den hiçbir ulaşım yok
Bunun için bir öneriniz varmı acaba, çocuklardan uygunsuz siteleri nasıl uzak tutabiliriz
Daha dün hat problemi çözüldü, bugün de bu inanılmaz bir durum
Şu anda durum felç TurkNet yen profil değişikliği mesajını bekliyorum
Merhabalar, anlık bir durum yaşanmış olabilir. Profil seçildiğinde modeminizi açıp kapatmanızı rica edeceğim. Problem devam ederse lütfen bana bilgi verin.
merhabalar günaydınlar
destek ekibine gerekli görselleri gönderdim bana farklı dns adresi göndereceklerinini beyan ettiler
durum kronik güvenli internet istemiyorum seçildiğinde herşey stabil, ama aile profili yada çocuk profili seçildiğinde modem internet ışığını kırmızıya çevirip bağlantı kopuyor, emin olmak için bunu birkaç kez denedim her seferinde aynı sonuç oldu
destek ekibi bana manuel giriş yapabileceğim yeni dns göndereceğini söyledi, 3 gündür bekliyorum bakalım sorunu çözecek mi merak ediyorum
teşekkürler
Pek yazmamaya özen gösteriyorum çünkü bazı konularda TT tarafında yüksek yerde tanıdık yoksa işiniz maalesef pek olmuyor. Burada da genelde rtük gibi bazen haber bile verilmeden mesajlar uçuyor.
Sorum şu… Modemin aldığı ip nedir ? Alıyor mu ip ?
herkese günaydınlar
TurkNet, uzun süren yada kronik sorunlarda müşteri memnuniyeti kapsamında neden online bağlantı ile müdahale yapmıyor, bu konuya kısmen takıldım ama o zaman ücret karşılığı personel yönlendirmesini yapamaz değil mi
telekom altyapısına mahkum olduğumuz sürece sorunları olanlar çokta üzülmesinler sistem bu yönetim bu yönetenler bu, iyimser olmak her zaman olması gerekendir ama hep duvara toslandığında isyan modu seçeneklerine bakılır bakılmalıdır
TurkNet destek kaydı kısmı yalama oldu, telekom haricindeki diğer sağlayıcılara göz atma zamanı
maalesef dsl yanıp sönüyor diye şikayet açıyorum hızımı sorunu halletmedikleri gibi hızımı 70 lerden 50 ye düşürdüler diğer sağlayıcılar 71-72 vadediyor ben de geçiş yapacağım bir kac hafta sonra