Sosyal Medyaya giremiyorum

Merhaba,
Dün başlayan bu sorun hala düzelmedi. Destek talebime yanıt verilmedi.
Instagrama girince internetim bir anda çökmeye başlıyor.

Discordda canlı yayınlara giremiyorum. Bir anda pingim 5000 ms oluyor.

Instagram yada Facebook’a girmeye çalışırsam diğer tüm aktif bağlantılarım donuyor.

Dün başlayan bu soruna hala çözüm bulunamadı. 2 kez modem resetlemeyi denedim.

Arıza Teşhiş kısmında bu hata mevcut

Ping PPP Ağ Geçidi 4/0 Muhtemel nedenlere bakın

PPP Ağlarına erişilemiyor.

Discord canlı yayına bağlanınca yada
Black desert sunucularına bağlanına Tracert facebook vb çıktısı bu şekilde.
Ağdaki tüm cihazların bağlantısı kopuyor.

C:\Users\BerkeTuncsiper>tracert facebook.com

Tracing route to facebook.com [185.60.218.35]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     1 ms  hgw.local [192.168.1.1]
  2     5 ms     7 ms     6 ms  172.17.1.164 [172.17.1.164]
  3     5 ms     5 ms     5 ms  65.89.154.212.static.turk.net [212.154.89.65]
  4     5 ms     4 ms     5 ms  66.89.154.212.static.turk.net [212.154.89.66]
  5    14 ms     5 ms     5 ms  69.89.154.212.static.turk.net [212.154.89.69]
  6    25 ms    25 ms    25 ms  149.121.223.31.srv.turk.net [31.223.121.149]
  7    27 ms    33 ms    29 ms  212.154.122.242
  8    23 ms    23 ms    23 ms  peer-as12735.pr01.ist1.tfbnw.net [157.240.83.185]
  9    61 ms    60 ms    61 ms  ae0.pr03.ist1.tfbnw.net [157.240.73.64]
 10    56 ms    57 ms    84 ms  ae130.ar02.ist1.tfbnw.net [129.134.45.4]
 11    56 ms    59 ms   117 ms  ae20.bb04.mxp1.tfbnw.net [129.134.105.88]
 12     *        *        *     Request timed out.
 13  3607 ms     *        *     po241.asw01.otp1.tfbnw.net [147.75.208.3]
 14     *        *        *     Request timed out.
 15  3696 ms     *     3711 ms  157.240.38.185
 16     *        *        *     Request timed out.
 17     *        *        *     Request timed out.
 18     *        *        *     Request timed out.
 19     *        *        *     Request timed out.
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *     3721 ms  edge-star-mini-shv-01-otp1.facebook.com [185.60.218.35]

Trace complete.

Maalesef hala bir çözüm yok. Forumda önerisi olan var mı acaba?

1 Beğeni

Selamlar @BerkeT, statik ip’ye bağlı bir sorun yaşıyorsunuz. 59130001 numaralı kayıt üzerinden ekipler süreci inceliyor. Ben de takip ediyorum :handshake:

1 Beğeni

Maalesef Statik ip’ye bağlı sorun yaşamıyorum. Çünkü anydesk ile yardımcı olmaya çalışan teknik destek ekibiniz statik ip tanımlamayı da denedi. Maalesef bir çözüme ulaşmadı.
Statik ip olmadan Bartın üstünden çıkış yaptığım söylendi. Normalde olmaması gerekirmiş. Ancak statik ip tanımladıktan sonra da çıkış yapmam gereken hattan yapmama rağmen sorun düzelmedi.

Umarım bir çözüm bulunur. 1 haftadır interneti kullanamıyorum maalesef.

1 Beğeni

Anlıyorum. Kontrollerin devam ettiğini görüyorum :handshake:

1 Beğeni

Merhaba,
Sorun hala çözülmedi. Yurt dışı trafiğinde problem mevcut. Bakım sonrası hizmetimiz olumsuz etkilenmiş olup maalesef hala çözüme kavuşamadı.

Tekrar selam, son ilettiğiniz teste istinaden inceleme devam ediyor.

TurkNet sorunumu 1 aydır çözemedi. Destek mükemmel :slight_smile:

Merhaba @BerkeT modeminizin eğer varsa ıpv6 özelliğini kapatın ve TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden güvenli internet sekmesinden güvenli internet profili istemiyorum seçeneğini işaretleyin bunları denemenizi öneririm. İyi günler dilerim.

Selam @BerkeT, çıktılar üzerinden kontrol devam ediyor. Wireshark çıktısı iletirseniz ekipler süreci devam ettirecektir :raised_hand:

Nasıl kapatabilir acaba fikriniz var mı?
Test yaptığımda ipv6 bilgisi yok.

1 aydır maalesef hala test isteniyor.
Başlarda sadece tracert testlerini kabul etmekteydiler.
Rtc hata ayıklama bilgilerini dahi kabul etmemekteydiler.

1 ay sonra şimdi wireshark testi isteniyor.
İnternete bağlanmak için VPN kullanıyorum. VPN için ciddi ücret ödedik sırf normal bir şekilde kullanmak için. Onda bile sunuculara bağlanırken ciddi ping oluşuyor.

Maalesef çözemedik umarım yarın kalinux ile şu testleri yapın demezler :joy:

Modeminizin marka modelini paylaşırmısınız.

Merhaba,

H298A V9 V9.0.0P3_TTN_210811

Modem arayüzü bu şekilde


Bu menüden ip versiyonunu sadece ipv4 moduna alıp kaydedin.

Merhaba geç cevabım için üzgünüm.
Ayarlar kısmında bu şekilde bir alan buldum ve içi bu şekildedir.
IPV4 seçili gözüküyor.

Maalesef hala bir çözümü yok. Wireshark testlerini geçen haftadan beri incelediklerini söylediler. 1.5 ay oldu maalesef hala bekliyoruz.

1 Beğeni

Aralık ayından beri devam eden sorun mart olmak üzere hala çözülmedi ve bizden ücret alınmaya devam ediyor. Deprem sebebi ile online işlemlere giripte yanıt vermedik.
Şimdi ise destek talebi kayıtları gözükmüyor.

TURK TELEKOM Ekibiniz gelipte bizden test aldı en son bize yazılan tekrar çıktı atar mısınız…

Gerçekten şaka gibi bir firmasınız. 3 aydır çözülemeyen sorun. BU kadar saçma bir şey olamaz. NE zaman çözülecek?

Turk telekom ekipleri bile söylemekteler.
TurkNet YURTDIŞINA ÇIKIŞ YAPAN SUNUCULARINDA SORUNDAN KAYNAKLI

Biz Türk sitelerine giriş yaparken problem yaşamıyoruz ancak,

YURT DIŞINDA HERHANGİ Bir siteye giriş yapılınca tüm internet alt yapısı çöküyor. Ekipler gelip aynı problemi yaşıyor sizlere bilgi gönderiyor ve bizden hala test isteniyor.

Kime ulaşmamız gerekiyor? Dava açıp mı sizlere ulaşmalıyız?
Aylardır tam ödeme almayı biliyorsunuz ama bu sorunu neden düzeltemiyorsunuz?

Artık kiminle görüşme yapmamız gerektiğini gerçekten bilmiyorum.

https://turk.net/online-islemler/destek-kayitlari/59130001
Linkinde destek kaydı bulunamadı yazmakta.

Yeni destek kaydı da açamıyoruz neden destek talebi bulunuyor ibaresi mevcut.

Lütfen artık bir yetkili bu saçma soruna bir çözüm bulsun.

Selamlar, kayıtlarınızı tekrar inceledim. Ekiplere durumu tüm detaylarıyla aktarıp öncelik talep ettim.

Merhabalar belirtiğiniz sorunların aynısı bende ve TurkNet abonesi yaptığım 3 arkadaşımda da mevcut. Sorunun çözümü kesinlikle modem ve sistem ayarlarında değil farklı modem ve bilgisayarlara test yaptık sorun düzelmiyor. TurkNet destek ekibi sorun yok diyor statik ip kullanmıyoruz.

Statik ip de vermeyi denediler sorun çözülmedi.
Yani gerçekten saçma bir hal almaya başladı. Ellerinde onca test var hala aynı durum.