Discord canlı yayına bağlanınca yada
Black desert sunucularına bağlanına Tracert facebook vb çıktısı bu şekilde.
Ağdaki tüm cihazların bağlantısı kopuyor.
C:\Users\BerkeTuncsiper>tracert facebook.com
Tracing route to facebook.com [185.60.218.35]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms hgw.local [192.168.1.1]
2 5 ms 7 ms 6 ms 172.17.1.164 [172.17.1.164]
3 5 ms 5 ms 5 ms 65.89.154.212.static.turk.net [212.154.89.65]
4 5 ms 4 ms 5 ms 66.89.154.212.static.turk.net [212.154.89.66]
5 14 ms 5 ms 5 ms 69.89.154.212.static.turk.net [212.154.89.69]
6 25 ms 25 ms 25 ms 149.121.223.31.srv.turk.net [31.223.121.149]
7 27 ms 33 ms 29 ms 212.154.122.242
8 23 ms 23 ms 23 ms peer-as12735.pr01.ist1.tfbnw.net [157.240.83.185]
9 61 ms 60 ms 61 ms ae0.pr03.ist1.tfbnw.net [157.240.73.64]
10 56 ms 57 ms 84 ms ae130.ar02.ist1.tfbnw.net [129.134.45.4]
11 56 ms 59 ms 117 ms ae20.bb04.mxp1.tfbnw.net [129.134.105.88]
12 * * * Request timed out.
13 3607 ms * * po241.asw01.otp1.tfbnw.net [147.75.208.3]
14 * * * Request timed out.
15 3696 ms * 3711 ms 157.240.38.185
16 * * * Request timed out.
17 * * * Request timed out.
18 * * * Request timed out.
19 * * * Request timed out.
20 * * * Request timed out.
21 * * * Request timed out.
22 * * 3721 ms edge-star-mini-shv-01-otp1.facebook.com [185.60.218.35]
Trace complete.
Maalesef Statik ip’ye bağlı sorun yaşamıyorum. Çünkü anydesk ile yardımcı olmaya çalışan teknik destek ekibiniz statik ip tanımlamayı da denedi. Maalesef bir çözüme ulaşmadı.
Statik ip olmadan Bartın üstünden çıkış yaptığım söylendi. Normalde olmaması gerekirmiş. Ancak statik ip tanımladıktan sonra da çıkış yapmam gereken hattan yapmama rağmen sorun düzelmedi.
Umarım bir çözüm bulunur. 1 haftadır interneti kullanamıyorum maalesef.
Merhaba @BerkeT modeminizin eğer varsa ıpv6 özelliğini kapatın ve TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden güvenli internet sekmesinden güvenli internet profili istemiyorum seçeneğini işaretleyin bunları denemenizi öneririm. İyi günler dilerim.
Nasıl kapatabilir acaba fikriniz var mı?
Test yaptığımda ipv6 bilgisi yok.
1 aydır maalesef hala test isteniyor.
Başlarda sadece tracert testlerini kabul etmekteydiler.
Rtc hata ayıklama bilgilerini dahi kabul etmemekteydiler.
1 ay sonra şimdi wireshark testi isteniyor.
İnternete bağlanmak için VPN kullanıyorum. VPN için ciddi ücret ödedik sırf normal bir şekilde kullanmak için. Onda bile sunuculara bağlanırken ciddi ping oluşuyor.
Maalesef çözemedik umarım yarın kalinux ile şu testleri yapın demezler
Aralık ayından beri devam eden sorun mart olmak üzere hala çözülmedi ve bizden ücret alınmaya devam ediyor. Deprem sebebi ile online işlemlere giripte yanıt vermedik.
Şimdi ise destek talebi kayıtları gözükmüyor.
TURK TELEKOM Ekibiniz gelipte bizden test aldı en son bize yazılan tekrar çıktı atar mısınız…
Gerçekten şaka gibi bir firmasınız. 3 aydır çözülemeyen sorun. BU kadar saçma bir şey olamaz. NE zaman çözülecek?
Turk telekom ekipleri bile söylemekteler.
TurkNet YURTDIŞINA ÇIKIŞ YAPAN SUNUCULARINDA SORUNDAN KAYNAKLI
Biz Türk sitelerine giriş yaparken problem yaşamıyoruz ancak,
YURT DIŞINDA HERHANGİ Bir siteye giriş yapılınca tüm internet alt yapısı çöküyor. Ekipler gelip aynı problemi yaşıyor sizlere bilgi gönderiyor ve bizden hala test isteniyor.
Kime ulaşmamız gerekiyor? Dava açıp mı sizlere ulaşmalıyız?
Aylardır tam ödeme almayı biliyorsunuz ama bu sorunu neden düzeltemiyorsunuz?
Artık kiminle görüşme yapmamız gerektiğini gerçekten bilmiyorum.
Merhabalar belirtiğiniz sorunların aynısı bende ve TurkNet abonesi yaptığım 3 arkadaşımda da mevcut. Sorunun çözümü kesinlikle modem ve sistem ayarlarında değil farklı modem ve bilgisayarlara test yaptık sorun düzelmiyor. TurkNet destek ekibi sorun yok diyor statik ip kullanmıyoruz.