Son 2 aydır internetimin yavaslayıp bir dönem ADSL oalrak gözükmesi

Merhaba. 2019 yaz ayından berı YAPA alt yapısında hızmet alıyordum ve 37 down - 9 up hızlarını alabılıyordum. 2021 yılının Ocak ayından beri başlayan anlık kesintiler sonucu ınternetım nisan ayında 1,5 hafta boyunca kesik kaldı.

Sonrasında anlamadıgım sekılde hat değerlerim ile birlikte hızım da 7mbps ye kadar düştü. Bunun uzerıne bır kac onerı uzerıne YAPA’dan VAE alt yapısına geçtım. VAE geçtikten sonra binamdaki devrenin de değişmesi ile tekrardan TurkNet dahil tum fırmalardan altyapı sorgulama yaptıgımda bölgemde VDSL port kalmadıgını sadece ADSL hızmet alabılırsınız gözukuyordu. Yani eski portumu ADSL olarak göruyordu. Bu nasıl olabılır ? Hızım eskısı gıbı olmasada 18 lere kadar yukselse de son 1 haftadır tekrardan 12 mbps down- 4,5 up seviyelerinde dolanıyor.
VAE alt yapısına geçtıgım ıcın problem TT tarafından ıncelendıgınde yer altı kablolarında problem bulundu ve 21.05.2021 tarıhıne kadar ıslah edılmesı beklenıyor dendı fakat yapılmadı. Suanda bıle destek kaydım açık ve TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi de her gun aynı mesajları yazıyorlar. ‘’ Bilgi alamıyoruz aldıgımızda sıze ulasacagız’’

Artık ne yapmam gerekiyor ? 2 yıldır sorunsuz ınternet bu yıl problem yasayıp hızım berbat derecede dusuyor. @EFG Size iletilmesi önerilmişti yardımcı olursanız çok sevinirim.

Turk Telekom’u BTK’ya şikayet edebilirsiniz. Aşağıdaki konuda sizin sorununuza benzer. Linkten çözümü görebilirsiniz.

Denedim dönüş yapılmasını beklıyorum bakalım. Teşekkurler.

@EFG Merhaba, problem hakkında bakmaya fırsatınız oldu mu acaba ?

1 Beğeni

Merhaba @Platinium34, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden bu durumu belirterek paylaşır mısınız? Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.