Site Olarak Gigafiber Başvurusu

Site olarak gigafiber başvurusu yapmak istiyoruz. Konu ile ilgili web sitesindeki formu doldurduk geri dönüş yapan yok. Destek kayıdı oluşturdum olumlu olumsuz bir dönüş rica ettim. Konu ile ilgilenen Rojda hanım bir çok kez aradı ve ilgili birime ilettiğini söyledi , farklı günlerde 3 kez normal yeni abonelik yapan birim tarafından arandım.Onlara site olarak basvuru talebimiz olduğunu iletince YAPA birimine ilettiklerini soylediler. Ne hikmetse ama YAPA dan birisi yahu bir geri dönüş yapıp olumlu veya olumsuz bilgi verme zahmetinde bulunmuyor. En son asagıdaki mesaj geldi Rojda hanımdan.
Merhaba Sinan Selim Bey, Rojda K Ben,

Bağlantınız ile ilgili sorumlu birimlere bilgi paylaştığımızda daire olarak bağlantı sağlandığı ve direk binaya bir bağlantının olmadığı ve bağlantı sağlanmak istendiğinde ise, daire üzerinden bağlantı alınabileceği iletilmiştir. Şuan bulunduğunuz bölge üzerinde Gigafiber bağlantısı için net bir süre bilgisi aktarılmamıştır.

Sağlıcakla Kalın. İyi günler dileriz.

Zaten Planlamada olmadığını biliyorum.VDSL olarakta kullanıyorum. Israrla ilettiğim soru 435 konutluk siteyiz site olarak boyle bir talebimiz var. Gigafiber altyapı getireceğiz veya şu an için getiremiyoruz demeleri.Bu derece zor bir cevapmıdır ki muhattap bulamıyoruz.
Destek Numarası 50425139

Turk Telekom GPON altyapıyı adresimize onaylamış durumda. Superonline mevcut altyapısı var fakat gpon değildi getirmeyeceklerini soylediler , Linkedin üzerinden yönetim kurulu üyelerine konu ile ilgili yazdım 20 dk sonra dönüş yaptı CEO nun asistanı kendilerine durumu açıkladığımda ve Turktelekomun onayladığını iletince konunun takipcisi olacagını ve GPON hizmet verilmesi için süreci baslatacagını iletti. Aynı şekilde Linkedin üzerinden Türk.net Genel Müdürü Cem Çelebiler beyfendiyede konu ile ilgili yazdım fakat kimseler yok. 435 yeni abone potansiyeli olan bir site basvuru yapıyor ve olumsuz dahi olsa geri dönüş hiç bir şekilde yapılmıyor.

1 Beğeni

Turktelekom ve Superonline fiyat olarak pahalılar. Turk.net fiyat ve gigafiberde upload noktasında avantajlı.Fakat müşteri memnuniyeti tarafında fark ortaya çıkıyor. Diğer iki firmada telefon ettiğinizde karşınızda o an canlı muhattap bulabiliyorsunuz ve net olarak müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Turk.net e geceli 1 ay olmadı ve sırf bu yüzden aboneliği iptal edeceğim gibi gözüküyor.Talebe yazıyoruz bekliyoruz cevap gelsin.

İnsanlar neden bu denli sabırsız anlamıyorum. Başvuruyu yaptınız tamam. Onaylansa ne yapacaksınız, onaylanmasa ne yapacaksınız. Türknet ülkede benzersiz bir şekilde 1 gbit internet hızını makul fiyattan vermeye çalışıyor, hizmet talebine olumsuz diye cevap vermeyince ilgisiz deniliyor. Mevcut aboneliğinizde sıkıntı varsa o zaman operatörü suçlama hakkınız var.
Bana göre süslü konuşmalarla milleti kandıran operatörlerin hizmet kalitesi yok. Hizmet talep ettiğim altyapı sahibi türk telekom bana türknet kullanıyorsan hizmeti ordan iste diyor. Türk telekom altyapısındaki superonline veremediği hizmetin parasını 2 sene boyunca istiyor Bunlar mı hizmet veriyor. Başına gelmeyen anlamaz türk telekomun, süperonlinın ne olduğunu.

2 Beğeni

Bu sayfada okuduğum en anlamsız cümle.

@ssy1979 maalesef bu deneyim, uzun süredir böyle. Bu da benim site olarak Gigafiber başvuru deneyimim: Site yöneticisinin Gigafiber başvuru süreci - caner tarafından #30

Dedigin ile konun alakasi yok adamlar site normal mahalle degil sitelerde oncelik olur kararname var diye biliyorum yeni binalarda fiber geliyor tt zaten getirmis gpon kalmis sadeve ama bunlar turknetten altyapi talep etmis taleple getirmiyor TurkNet bencr suana kadar bir cok kisi site basvurusu yappmis ama tanıdıklarımdan hicbirine gelmemis sizin bahsettiginiz konu tt ama arkadas tt ile sorunu belirtmemis

Şu an mevcutta adresimde hem Türk.net hemde Superonline mevcut. Şunu çok net söyleyebilirim her ikisinide eş zamanlı kullanan birisi olarak superonline ikiside vdsl daha hızlı ondan emin olabilirsiniz.arada %7-8 gibi bir fark var. İkincisi Türk.net web sitesine eğer bir form koyduysa süs diye koymadı sanırım bu formu dolduran kişilere geri dönüş yapmak durumunda normal olarak. Geri dönüş yapmadı destek kaydı olusturdum arandım durumu açıkladım sonrasında 3 sefer arandım ve her seferinde arayan kişiler yanlış kişilerdi ve ilgili birime ileteceklerini ilettiler.Son olarak biraz evvel Destek kaydımı takip edip yardımcı olmaya calışan hanfendi aradı ve YAPA birimi sizi aramış olması lazım aranmadınızmı halen diye şaşkınlıkla bana soruyor. Ha nedenmi olumlu olumsuz bilgi verilmesi benim için önemli 435 dairelik sitede insanlara Türk.net i açıklayıp ikna eden benim üstüne yönetime dilekçeye imza toplayan benim yönetimi ikna eden benim Yapa daki ehli keyf arkadasların sayesinde ben yönetime ve insanlara karşı zor duruma düşüyorum. 3. su Turktelekoma yazdım yarım saat içinde dönüş oldu ilgili birimden ve zaten onaylandığı GPON un altyapının 1*2 ay içinde kurulmuş hizmetin veriliyor olacağı iletildi. Superonline tarafındada aynı süreci baslatmıştım onlar geri donduler ve veremeyeceklerini ilettiler. Fakat Linked in üzerinden yönetim kurulu üyelerine ulaşınca 15 dakika sonrası geri dönüş yapıldı ve altyapı gelecek. Ben herşeye rağmen fiyat performans avantajından ötürü Turk.net i tercih etsemde bu durumu ısrarla iletsemde arandığımda defalarca sonuç ortada. Ha bu arada Turk.net CEO sunada linked in den ulaştım fakat oda yöneticisi olduğu firma gibi geri dönüş yapmadı bile. Diğer tarafta begenmediğiniz Superonline CEO sunun asistanı 15 dk sonra aradı beni. Kimse kusura bakmasın pahalılar 1000 mbit download verse bile upload u dusuk ama müşteri memnuniyeti noktasında çok daha iyiler. 24 ay taahhüt noktasına gelince kanunen öyle bir durum söz konusu değil çok basit bir şekilde talep ettiniz iptal etmedilermi cayma bedelimi yansıttı Tüketici Hakları Kanununun 52. maddesinin 4-5 ve 6. kısmında “Tüketici belirsiz süreli veya süresi 1yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceazi sart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir” maddesi mevcut ve bu konu ile ilgili emsal mahkeme ve yargıtay kararları mevcut. Edevlet şifrenizle tüketici haken heyetine 10 dk nızı almıyor şikayet açıyorsunuz bakın neler oluyor sonra . Siz tüketici olarak haklarınızı bilmezseniz araştırmazsanız başınıza bunların gelmesi çok normaldir.O yüzden öyle İnsanlar neden bu denli sabırsız anlamıyorum. Başvuruyu yaptınız tamam. Onaylansa ne yapacaksınız, onaylanmasa ne yapacaksınız tarzında afralı tafralı anlamadan bilmeden atlamayın konuya Ticaret bakanlığının tüketici hakları ile ilgili hazırladıgı bilgilendirme broşürünüde ekliyorum size kaydedin bence size faydası olur.

1 Beğeni

TT de bir sorun yok GPON yatırımı onaylandı ve geliyor.Superonline ilk getirmeyeceğini iletti sonrasında CEO ya ulaşınca Linkedim ile 15 dk da arandım ve calışmayı baslatacaklarını geri dönüş yapacaklarını ilettiler direk CEO nun asistanı aradı CEO talimat vermiş müşteri memnuniyetine verdikleri önemi bu gösteriyor işte. Türknet CEO su Cem Celebiler ede aynı şekilde kontak kurdum ondanda ses seda yok.

Şahsen bu sürecte deyenimlediklerime bakınca 3 firma arasında TurkNet fiyat avantajı var gigafiber olursa upload avantajıda var fakat mişteri hizmetleri müşteri memnuniyeti hızlı geri dönüş ve çözüm üretme noktasında diğer iki firmanın yanından geçemez sınıfta kaldı ki forum u biraz araştırırsanız müşteri hizmetleri noktasında kişilerin şikayetlerine ulaşırsınız.

Bence sizde altyapınızın GPON olması amacındaysanız hız takıntınız yoksa alternatif firmaları değerlendirin derim.

Ki 2022 içinde diğer firmalarda GPON altyapısı olan noktalarda 1000 mbit hizmet verecekler ve fiyatlarını buna göre uyarlayacaklar.

Önemli olan ilk etapta altyapıyı getirebilmek

Ben buradaki rezilliği göremedim. Türknet hali hazırdaki projedeki yerlere bile tam bilgi vermiyor. İstanbulda bazı bölgeler fiber kablo çekildiği halde projeler iptal edildi veya sorun çıktı. Fiber çekmek hiçte kolay değil. Özellikle ana omurgaya yakın olmayan yerlere gelmesi çok zor. Ama her altyapı talebi veri tabanına kaydediliyor.

Size tavsiyem bölgenizde daha fazla abone olmasını sağlamanız. Bu da kesin sonuç vermez. Sakaryada sanırsam bir mahalle bu şekilde projeye alındı.

Fiber çekmek zor. Turkcell gibi büyük firmalarda hala baz istasyonlarına bile tam çekemedi. Benim umudum azaldı. Turknette bu hızla 2023 sonu 4 milyon hane hedefi çok zor. Ekonomi zaten batık.

Bahcesehir de gigafiber hizmeti olan site var adresime cokta uzak degil bakildiginda. Web sitesine bir firma bir form koyuyorsa ve burdan basvuru aliyorsa insanlarin geri donus beklemesinden normal bir durum yok. Benim surecimde talep aciyorum 3 kez araniyorum 3 undede arayan birim cevap veremiyor cunku taleb in iletilmesi gereken birim degil en son talebi takip eden bayan ariyor aranmis olmaniz lazimdi aranmadinizmi diyor sizce bu normalmi . Yetkili kendi ic yapisinda hangi birime yonlendirecegini bilmiyor 3 kere yonlendirme yapiyor 3 u de yanlis ve en son aranmis olmaniz lazimdi cevabi dupe duz rezillik

1 Beğeni

Siz son derece haklısınız. Yukarıda cevap yazan üyeler gerçekten neyin amacını taşıyor anlamış değilim. Bu firmada müşteri desteği noktasında bir sıkıntı olduğu aşikar. Konu sahibi basit bir mesele ile ilgili cevap almam günler sürdü bir de üstüne habersiz birisi daha aradı diyor. İsyanı buna. Adam altyapıdan geçmiş muhatap bulmak istiyor düzgünce.

1 Beğeni

Buda ucuz etin yahnisi misali. Bir seyin bir bedeli ortalama belli ise birisi bu malı veya hizmeti daha uyguna veriyorsa malesefki bir noktada bir yerde bu tip seyler oluyor. 3 kuruşa 5 köfte tabiri caizse hayal. Satış sonrasi destek ve hizmet noktasında TurkNet rakiplerinden çok geride.

Evet cayma bedeli çıkmaz bu durumda. Ancak zaten cayma bedeli diye adlandırılan şey sana atıyorum 24 ay süreyle sunulan 200₺’lik hizmetin 100₺ indirimle 100₺’ye gelmesindeki indirim paylarının geri talebi. Bir cayma bedeli çıkmıyor yani istersen çıkabilirsin ama bana indirimlerimi geri ödemek zorundasın diyor şirket. İnsanlar haklarını biliyor. Siz tam olarak bilmiyorsunuz bence. Ayrıca geri dönüş yapacaklarını başvuru formunun bulunduğu sitede yazmışlar mı? Bilgi verilmiş size planlanan bölgede değilsiniz diye. TurkNet Türkiye’de hatta dünyada ilkleri gerçekleştirerek müthiş hızları bireysel kullanıcılara çok ucuz fiyatlarda sunuyor. Altyapı yatırımlarına da son hızla devam ediyor. Sabırsız olmayın bekleyin.

Yaniliyorsun 24 aylik sozlesmenin kanun hukmunde gecerliligi yok ki senden indirim bedeli talep edebilsin. Ustune biraz arastir sende emsal sonuclanmis davalar var.Yargıtay kararı var canım kardeşim.Tam olarak bilmeyen sensin bana gelip ders vermeye kalkma ben dersime çalıştım.Ek olarak şirketim bünyesindeki avukatlardan da teyit ettim konuyu :slight_smile: En fazla firma sureci uzatir fesih talebini geri cevirir veya fatura taahhuk ettirir Tuketici hakem heyetine basvurursun ordanda Ticaret Bakanliginin hakrm heyetlerine bu konuda cok firmalar aleyhinde karar vermeyin diye baskı yaptiğı soylentisi var olduki ordanda döndü tüketici mahkemesi ne basvuruyorsun bir avukat tutuyorsun hatta emsal kararları yargitay kararlarını sunuyorsun mahkemeye tek celsede karar çıkıyor örnekleri var :slight_smile: ve işin güzeli firmalar senin avukatının dahi vekalet ücretini ödemek durumunda kalıyor.

Peki iptal edin o zaman faturanın görüntüsünü de atarsınız buraya :slight_smile:

Forumda son yazismalara bir bakarmisin konuların %90 I insanların sikayetleri . Peki insanlar neden forum platformunda sikayetlerine çözüm bulmaya çalışıyorlar sence :slight_smile: Telefonla karşılarında muhattap bulamadıklarından. Destek kaydı ile talep actiklarindaki umursamaz sacma yaklasimdan oturu. Bu forum TurkNet musteri hizmetleri forumu olmus resmen :joy: