2 aydır alabileceğim hızdan daha düşük bir hız aldığımdan dolayı 2 aydır destek kaydı açıp duruyorum. 23 ağustos günü yapılan telekom çalışması sonrası internet hızım 24mbps olarak sabit gelmekte ve düzelmemekte. modemin tekrar kurulumu gibi yapabileceğim yaptıktan sonra elimde başka modem olmadığından yerinde destek hizmeti istedim. turknet’in kendi çalışanı bekliyordum fakat turknet hizmeti başka bir firmadan alıyormuş. gelen arkadaş modem üzerinde ve bina girişindeki ankastreden - hattıma kendi modemini bağlayıp- kontroller yaptı ve port kaynaklı sorun olduğunu söyledi. bu durumu turknete ve telekoma bildirdiklerini söyledi. fakat ne destek kaydımda ne de sonrasında gelen smsde raporla ilgili bir şey bulamadım (servis onay formu ile ilgili bir sms geldi ama teknik arkadaş gittikten sonra geldi sms ve içerisindeki link boş görünüyor).
daha sonra destek kaydım üzerinden işlemler devam etti. telekoma iş emri verilmesi, 3 kere hız testi istenilmesi gibi. fakat değişen bir şey olmadı.
bugun destek kaydıma altyapısal bir sorun olmadığını söyleyip iç tesisatımın kontrol edilmesinin gerektiğini, yerinde destek hizmeti önerdi.
iç tesisat zaten binada ki ankastreden itibaren daireme gelen kısım değil mi? geçen hafta gelen yerinde destek ekibi buradan kontrolü yapıp bir sorun olmadığını söyledi.
tekrar yerinde destek ekibi istedim fakat turk telekom ekiplerinin port değişikliği yaptığını düşünmüyorum. anlık da olsa bağlantımda kopma yaşamadım.
oim üzerindeki teknik bilgilerim;
Durum Kullanıcı 4 gün 23 saat 24 dakika ONLINE
Modem Buluşma Modem Buluşuyor - VDSL
İndirme Hızı | 52.91 Mbps |
---|---|
Yükleme Hızı | 7.99 Mbps |