Asus dsl n16 snr margin değişmemesi

daha önceden snr margini modem arayuzunde değişebiliyordum. simdi değer atasam da 14olarak sabit geliyor. değişmem için farklı bir ayarı mi var neden değişemiyorum?

Hattınız 100 mbpsyse ve 14 dBye sabitleniyorsa bu durum normaldir çünkü hattınız tanımlandığı son değer 14 dB’dir.

maks 90mbps görüyorum modem arayuzunde fakat paketim 75mbpslik.

1 Beğeni

Paketinizi 100 mbpsye güncelletip deneyin. NMS hız profiliniz 79a sabitlenmiş olabilir.

geçebileceğim paketlerde 100mbps yok nasil talep edeceğim ki ve temsilci ile görüştüğümde hattimda 60 mbps gelebilir gibi bir sey demişti.

temsilciye dslam kilidi varsa kaldırılmasını talep ediyorum ve 100mbpslik pakete geçmek istiyorum derseniz olur büyük ihtimalle hocam

Merhaba, hat değerlerini görebilir miyiz?

Sanırım, 7. kişisiniz bu sorunu yaşayan. Yapılan SNR değişikliği ile hızınız ne yükseliyor, ne düşüyor. Yapılacak paket yükseltimi veya tanım profilini yükseltmekle olmaz. Bu arıza, TT ile kaynaklı ama onlar da bilmiyor kendilerinden kaynaklı olduğuna. Ben de yaşıyordum bununla ilgili. Çok uzun bir süreç yaşadım, çözememişlerdi. Ne yaptıysam kaydımı kapattıktan sonra, yanılmıyorsam 1-2 hafta içerisinde SNR değişikliği ile tekrar güncelledim ve hızımın arttığını gördüm.
Şunları bir dener misin?

  • Farklı marka bir modem özellikle SNR ayarı yapılabilenlerden tercih edin.
  • Sürümü 790’a düşürün, SNR değerinizi tekrar düşürün.
    Abone numaranı paylaşır mısın? (Özelden)

hocam ağustosta telekom bi çalışma yaptı bölgede ne olduysa ondan sonra oldu :slight_smile:

modemin sürümlerini denedim tek tek fakat değişmiyor ama yine deneyeyim .
ne yazık ki elimde baska modem yok.
gönderiyorum.

Buradan “Hızım Düşük-Performansdestek kaydı açın ve Temsilciye “Hizmetim de atlak port sorunu vardır, gerekli kontrollerin yapılarak çözümlenmesini talep ediyorum” veya elektrikçi ile ankastre bağlantılarınızı bir kontrol ettirin. Kayıt süreci boyunca modeminiz de değişim veya kapatıp açmayın yaparsanız Temsilciye vakitlerini bildirin.

2 Beğeni