Rehber Konu

TurkNet Forum’un değerli üyeleri,

Rehber olması adına oluşturduğumuz bu konu altında birçok soruya yanıt bulabilirsiniz.

LÜTFEN DEVAMINDA FORUM KURALLARINA DA GÖZ ATIN


Konu / Özel Mesaj üzerinden gönderilen bir mesajla ilgili şikayette bulunmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Yanıtı görmek için buraya tıklayınız.

Mesajın altında bulunan Ekran Görüntüsü (79) ikonuna tıkladıktan sonra Ekran Görüntüsü (78) ikonuna tıklayarak şikayetinizi bize iletebilirsiniz, gerekli işlem en kısa sürede sağlanacaktır.


Arıza, Faturalandırma, Aktivasyon… hakkında sorun yaşıyorum. Forumda konu oluşturmadan önce ne yapmalıyım?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

Forumda gönderi oluşturmadan önce TurkNet Online İşlemler Merkezi üzerinden destek kaydı oluşturmalısınız.

Oluşturmuş olduğunuz destek kaydında Net Uzman ekibine sorunu net bir şekilde anlatmalısınız Örnek : Modem DSL ışığı 01.01.2021 tarihinde saat 20:00’ da söndü bu konuda yardımcı olur musunuz?

Forumda konu oluşturduktan sonra size yardımcı olabilmemiz adına sorunu gönderinizde *detaylı bir şekilde anlatmalısınız, *destek kaydı numarasını ve profilinizde bulunmuyorsa abone numaranızı konuya eklemelisiniz.


Forum üzerinden Paket Değişikliği talebinde bulunabilir miyim?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

Forum üzerinden paket değişikliği işlemi yapılamamaktadır. Paket değişikliği için TurkNet Online İşlemler Merkezi - Paket & Kullanım - İnternet Paket Değişikliği bu adımları izleyerek kısa süre içerisinde paket değişikliği işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. İstediğiniz paket bu sayfada bulunmuyor ise TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum bu adımları izleyerek destek kaydı oluşturup temsilciye geçiş yapmak istediğiniz paketi belirtmeniz yeterlidir. En kısa sürede temsilci gerekli işlemi sağlayacaktır.
Paket / Tarife / Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?


Hattımda DSLAM kilidi olduğunu düşünüyorum ne yapmalıyım?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum bu adımları izleyerek destek kaydı oluşturup temsilciye durumu belirtmeniz yeterlidir.

Destek kaydı üzerinden olumlu yanıt alamazsanız forumda TALEPLER - SORUNLAR Teknik Destek başlığı altında konu oluşturabilirsiniz. Oluşturmuş olduğunuz konuya *modem hat değerlerinizi, profilinizde yoksa *abone numaranızı eklemelisiniz.


IPv6 tanımlamasını Online İşlemler Merkezi veya Forum üzerinden talep edebilir miyim?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

IPv6 tanımlaması abone talebine göre yapılmamaktadır. Bağlı olduğunuz santral ve modem uygunluk durumuna göre sistem tarafından otomatik olarak algılanıp atama yapılmaktadır.


Adresimin GigaFiber planlaması içinde yer alıp almadığını öğrenmek için ne yapmalıyım?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

Adresinizin planlar içinde yer alıp almadığını öğrenmek için Adresimde GigaFiber var mı? adresinden sorgulama yapabilirsiniz.


Adresimle ilgili GigaFiber talebi oluşturmak istiyorum ne yapmalıyım?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

TurkNet / GigaFiber adresinden talep oluşturabilirsiniz.


Adresime Fiber / xDSL altyapı getirilmesini istiyorum ne yapmalıyım?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğünü ziyaret ederek görüşme sağlayabilirsiniz.


Adresimde boş port yok ne yapmalıyım?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

Port tahsisi yerel sağlayıcı kontrolündedir. Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğünü ziyaret ederek talepte bulunabilirsiniz.


VAE Altyapısında hizmet alıyorum upload hızı 8 üzerinde verilebilir mi?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

VAE hizmet sağlanan kullanıcılara 8 üzerinde upload ataması *yapılamamaktadır. VAE üzerinde verilebilecek hızlar *Türk Telekom tarafından belirlenmektedir.


Bir numara tarafından arandım televizyon vb. hizmet verileceği söylendi, böyle bir kampanyanız var mı?

Yanıtı okumak için buraya tıklayınız.

Aşağıda belirttiğim numaralar haricinde TurkNet sizinle iletişime geçmez. TurkNet yalnızca internet + ev telefonu hizmeti vermektedir bu şekilde televizyon kampanyası, ek vergi vb. şekilde arayan numaralara itibar etmeyiniz, bilgilerinizi paylaşmayınız. Bu şekilde arandıysanız Kategorize başlığı altında konu açıp x numara tarafından arandım şeklinde belirtmeniz yeterlidir, arka planda gerekli birime iletildikten sonra yasal süreç başlayacaktır.

TurkNet Resmi Numaraları:

0850 288-80-80
0850 288-10-10
0212 703-45-45
0850 288-80-81
0850 288-80-16

TurkNet KOBİ Resmi Numaraları:

0850 288 30 30
0850 288 30 40
0850 288 30 20
0212 703 13 06

Ek olarak yanıltıcı arama ve numaraların bildirildiği İnternet paketi satmak isteyen bilinmeyen telefon numaraları bağlantısına göz atabilirsiniz.


Almış olduğunuz Download ve Upload hızı nedir?

  • 16 Download - 1 Upload
  • 35 Download - 6 Upload
  • 50 Download - 8 Upload
  • 75 Download - 8 Upload
  • 100 Download - 8 Upload
  • 1000 Download - 1000 Upload
  • Diğer

0 oylayan

LÜTFEN DEVAMINDA FORUM KURALLARINA DA GÖZ ATIN

Konu @Baran tarafından oluşturulmuştur.

5 Beğeni