Portum değiştirildiği için 3 aydır yaşadığım hız sorunu çözülmüyor!

3 ay önce yalın internete geçiş talebim tamamlandığı günden itibaren 100 mbps’lik paketimden aldığım 80 mbps hız 25-30 mbps’e, upload hızım ise 1 mbps’e düşmüş durumda. Bütün destek kayıtları olumsuz sonuçlandı, iç tesisatı komple değiştirdim herhangi bir sorun yok, modeme ulaşan hız ile aldığım hız arasında 2 mbps’lik kaybım yok. Telekom geçiş sonrası portu değiştirmiş ve ben bu porttan 35/6 bile bir değer alamıyorum. TurkNet bir portu değiştirme yaptırımında bulunmaktan bu kadar mı aciz? Hangi kaydı açtıysak olumsuz sonuçlanıyor. (Santralde boş port olmasa dâhi Telekom’un bozuk portumu yenisiyle değiştirmeye parası mı yok? Yoksa siz verin) Madem bunu bile yapamıyorsun niye abone oluyoruz? Yaşattıkları rezilliğin haddi hesabı yok ve açıkçası TurkNet’e olan bütün inancımı yitirmiş durumdayım yazıklar olsun.

1 Beğeni

Aynı sorunu bende yaşadım ve ücretli yerinde destek ekibi istedim. Ekip eğer sorun benden kaynaklı ise ücretli olacaktı…
Geldi baktı ve sorun TT kaynaklı diyip belgeleri doldurdu. Sorun 2 gün sonra çözüldü. Sizde aynısını yapın.

2 Beğeni

aynı sorun birebir bir senedir yaşıyorum ne yapacağımı şaşırdım

bende aynı sorunu bir senedir yaşıyorum. kardeşim nasıl yapacağız nereye başvuracağız bilmiyorum. sana zahmet tarif edermisin

Online işlem merkezi üzerinden kayıt açıp yerinde destek ekibi talep edeceksiniz.

1 Beğeni

99 liraya Ekip bana da geldi, saha ekibi adı altında bilgisayarcı bir arkadaş gönderdiler! Yedek modemle kontrol edildi sorun bulunmadı, belgeyi imzaladım ama değişen bir şey olmadı. İç tesisatı ben zaten sorun başladığı gün değiştirdim, portta sorun var ama kime diyorum, boşuna

Ekip geleli ay oldu hocam, kayıt ta tutuldu iç tesisatta problem olmadığına dair ama boşuna. Çözüm merkezi birimiyle telefondan sürekli konuşuyorum (onlar arıyor talebim üzerine tabi) Portu değiştirtemiyorlar Telekom ekiplerine

1 Beğeni

aynen kardeşim benimkide port büyük ihtimal ama nasıl çözecez bu işi

Sanırım tek çare Türk Telekom’a geçiş yapmak. Beceriksiz TurkNet’le olacak iş değil bu. Hizmet alamadığın bir şeye niye para ödeyesin ki? Ben geçiş yapacam

gibir nasıl acaba az önce konuştum eleman konuşmaları beni tamin etti ayrıca tahaüt yok onlarada da???

Bilmiyorum, kullanmadım, kullananı da görmedim ama Millenicom’u övüyorlar sahibinden dolayı (Socar şirketi) Telekom’da korkulacak düzeyde yaptırım gücü varmış, öyle duydum kalitesini bilemem ama.

Milenicom hakkında duyduklarınız için hiç bir şey söylemek istemiyorum. :sunglasses: Çözüme ulaşana kadar kaydınız üzerinden takibine devam edin. Port bozuk ise TT nin sağlam port olduğu hâlde değiştirmeme lüksü yok. Ama port yok ise TT nin port ilave etmesini beklemek zorunda kalabilirsiniz.

Yeni port nasıl talep edeceğiz yardımcı olurmusunuz

Az önce konuştum derdimi anlattım pek güçleri olduğunu düşünmüyorum şuan

Ne dediler size ???

Bağlı olduğunuz Türk Telekom Bölge Müdürlüğü’ne giderek port takviyesi için dilekçe bırakmanız gerekiyor.

Türktelekom a atıyorlar suçu onlar yapamadıkça biz yapamayız diyorlar

Örnek bir dikekçe varmı acaba

Parayı bize verin ama arızanız oluşursa Telekom’un vicdanına! kalacaksınız (bizim umrumuzda değil, biz paramıza bakarız). Ne güzel dünya bee!!!

1 Beğeni

Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana bu durumunu özetle tekrar müşteri numaranızla birlikte özel mesaj üzerinden iletin. Ben gerekli kontrollerimi yaparak size yardımcı olmaya çalışmak isterim. TurkNet çalışanıyım.

1 Beğeni