2 aylık uğraş sonucu (telefon aktifleşmesi,geçiş işlemi süreci vs.) Dün itibari ile vdsl 35mbps internete kavuştum ve paket kısmında 10tl fark ile 75mbps hız alabileceğimi gördüm ve yükseltme kararı aldım. Tekrar TurkNet Online İşlem Merkezi’e girdim paket değişikliği sekmesinde yanlışlıkla 16mbps adsl’i seçmişim ve 1 dakika geçmeden dsl sinyali gidip geldi ve adsl 16mbps ye geçiş yapılmış. Vdsl’e geçmek 2 ayımı alırken adsl’e geçişin 1 dakikanın altında olması şaşırtıcı. Rn nihayetinde telefonla aramaya yaptım durumu anlattım ama sistem error veriyor tarzı bişey söylendi. Şimdi ben vdsl’e tekrar geçmek için ne yapmalıyım tekrardan 2 ay uğraşırsam deli olurum sanırım.
Geçmiş olsun :') Allah sabır versin.
Dediğiniz şey vae de mümkün değil. Yapa ise o konuda çok teknik bilgim yok maalesef. VDSL den ADSL e geçiş için vae altyapısında fiziksel işlem gerekir
Çok eminin port değişimi olmadı adsl olana tıkladım yanlışlıkla tarihi bugün olarak seçtim ve 1 dakika geçmeden gitti sinyal ve 16mbps adsl e düştü.
Hattınız Yapa mı? …
hayır VAE …
TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi den baktığınızda devre numaranız;
100*** şeklinde mi yoksa 88**** şeklinde mi?
100*** YAPA
88**** VAE
YAPA da iseniz hızınızın 16mb bir anda düşmesi normal ama yine de VDSL de kalmanız gerek. YAPA da aynı anda VDSL ve ADSL kurulum yapabilirsiniz.
VAE de ise hızınız VDSL den ADSL e fiziksel müdahale olmadan düşmez ki zaten 1dk içinde diyorsunuz, imkansız gibi.
@bekir.kopuz ve @Selcukssn bi bakar mısınız?
Siz YAPA da değilsiniz. VAE alt yapısındasınız.
Hızınızı sınırlamışsınız. Yine Vdsl hız alıyorsunuz.
Hız arttırımı isteyin TurkNet Online İşlem Merkezi den düzeltsinler.
Şuan modeminiz Adsl2+ şeklinde bağlı. Mümkünse dsl ayarları sekmesinden Adsl ile ilgili sekmeleri kapatıp, Vdsl ile ilgili bütün sekmeleri aktif edip yeniden başlatıp dener misiniz? Modeminiz DSL sinyali alıp IP alacak mı?
Dsl hattında Vdsl sinyali kesilmiş gibi. İşiniz hem kolay hem zor. TurkNet Online İşlem Merkezi ile görüşüp düzeltmeniz lazım. Allah sabır versin.
teşekkür ederim iom’i hemen aradım zaten durumu anlattım error aldık vs. dediler kapattılar telekom müdürlüğüne gidip konuşsam çözerler mi acaba diye düşünüyorum vdsl’e geçireiblmek için iki ay uğraştım çünkü tekrardan o süreci yaşamak istemiyorum.
Vallahi ben kendi problemim için OİM i arayamıyorum. Siz nasıl aradınız? Hatta OİM den benim kişisel bilgilerim de silinmiş. Bu nasıl olur?
Şikayet hattını arıyorum ben ordan daha sağlıklı bir iletişim kurup derdimi anlatabiliyorum.
Benim de TurkNet Online İşlem Merkezi de bilgilerim gözükmüyor sanırım serverlarıyla ilgili bir problem oluştu.
Uygulama üzerinde mi site üzerinde mi?
Şuan bütün TurkNet uygulamaları iptal. Telefon, OİM ve alt yapı sorgulama sistemi çalışmıyor.
Siz hangi telefonu arıyorsunuz?
0212 703 4371 bu numara.