Paket değişikliği problemi

2 aylık uğraş sonucu (telefon aktifleşmesi,geçiş işlemi süreci vs.) Dün itibari ile vdsl 35mbps internete kavuştum ve paket kısmında 10tl fark ile 75mbps hız alabileceğimi gördüm ve yükseltme kararı aldım. Tekrar oim’e girdim paket değişikliği sekmesinde yanlışlıkla 16mbps adsl’i seçmişim ve 1 dakika geçmeden dsl sinyali gidip geldi ve adsl 16mbps ye geçiş yapılmış. Vdsl’e geçmek 2 ayımı alırken adsl’e geçişin 1 dakikanın altında olması şaşırtıcı. Rn nihayetinde telefonla aramaya yaptım durumu anlattım ama sistem error veriyor tarzı bişey söylendi. Şimdi ben vdsl’e tekrar geçmek için ne yapmalıyım tekrardan 2 ay uğraşırsam deli olurum sanırım.

Geçmiş olsun :’) Allah sabır versin.

Dediğiniz şey vae de mümkün değil. Yapa ise o konuda çok teknik bilgim yok maalesef. VDSL den ADSL e geçiş için vae altyapısında fiziksel işlem gerekir

Çok eminin port değişimi olmadı adsl olana tıkladım yanlışlıkla tarihi bugün olarak seçtim ve 1 dakika geçmeden gitti sinyal ve 16mbps adsl e düştü.

Hattınız Yapa mı? …

hayır VAE …

Turknet oim den baktığınızda devre numaranız;
100*** şeklinde mi yoksa 88**** şeklinde mi?
100*** YAPA
88**** VAE
YAPA da iseniz hızınızın 16mb bir anda düşmesi normal ama yine de VDSL de kalmanız gerek. YAPA da aynı anda VDSL ve ADSL kurulum yapabilirsiniz.
VAE de ise hızınız VDSL den ADSL e fiziksel müdahale olmadan düşmez ki zaten 1dk içinde diyorsunuz, imkansız gibi.

@bekir.kopuz ve @selcuk.sesen bi bakar mısınız?

1 Beğeni

buradan görünüyor yemin edebilirim 1 dk içerisinde adsl 16mbps’ye düştüğünü.

Siz YAPA da değilsiniz. VAE alt yapısındasınız.
Hızınızı sınırlamışsınız. Yine Vdsl hız alıyorsunuz.
Hız arttırımı isteyin oim den düzeltsinler.

modemde adsl olarak gözüküyor eğer hız sınırlaması olsaydı hat standardı vdsl mevcut hız 1600 olması gerekmez mi?

Şuan modeminiz Adsl2+ şeklinde bağlı. Mümkünse dsl ayarları sekmesinden Adsl ile ilgili sekmeleri kapatıp, Vdsl ile ilgili bütün sekmeleri aktif edip yeniden başlatıp dener misiniz? Modeminiz DSL sinyali alıp IP alacak mı?

sadece vdsl yaptığımda dsl sinyali geldi yine adsl olarak ama ip almadı tekrar adsl kurulum yaptığım zamanda ip aldı.

Dsl hattında Vdsl sinyali kesilmiş gibi. İşiniz hem kolay hem zor. Oim ile görüşüp düzeltmeniz lazım. Allah sabır versin. :dizzy_face:

teşekkür ederim iom’i hemen aradım zaten durumu anlattım error aldık vs. dediler kapattılar telekom müdürlüğüne gidip konuşsam çözerler mi acaba diye düşünüyorum vdsl’e geçireiblmek için iki ay uğraştım çünkü tekrardan o süreci yaşamak istemiyorum.

Vallahi ben kendi problemim için OİM i arayamıyorum. Siz nasıl aradınız? Hatta OİM den benim kişisel bilgilerim de silinmiş. Bu nasıl olur?

Şikayet hattını arıyorum ben ordan daha sağlıklı bir iletişim kurup derdimi anlatabiliyorum.

Benim de oim de bilgilerim gözükmüyor sanırım serverlarıyla ilgili bir problem oluştu.

1 Beğeni

Uygulama üzerinde mi site üzerinde mi?

Şuan bütün TurkNet uygulamaları iptal. Telefon, OİM ve alt yapı sorgulama sistemi çalışmıyor.

Siz hangi telefonu arıyorsunuz?

0212 703 4371 bu numara.