TurkNet Online İşlem Merkezi’de hat değerlerini göremiyorum. Arıza kayıtı başlatamıyorum
nasıl ? ekran görüntüsü atarmısınız
Merhaba, Arıza kaydı başlatamıyorsa çevre, bölgeniz de arıza olabilir. Hat değerlerinden kastınız “Teknik Bilgiler” kısmı. Peki, Şu an durum nedir ve teknik bilgiler kısmını SS paylaşır mısınız?
Ekran görüntüsü paylaşmıştım , gözükmüyor mu?
Hayır, gözükmüyor.****
Santral, bölge de çalışma olabilir, internet bağlantınız var ve sağlıklı ise dikkat etmeye gerek yok eğer, hizmetiniz de her hangi bir sorun varsa buradan “OİM (Online İşlemler) Destek Kayıtları” hizmetinizle ilgili arıza kaydı açabilirsiniz.
Sistemsel bir sorun olabiliyor. Mümkünse aplikasyon üzerinden değilde masaüstü ve dizüstü bilgisayar üzerinde deneyin. Açın sayfayı bekleyin bir süre sonra kapatın tekrar açın büyük ihtimalle düzelmiş olur.
Bazı şebeke sorunlarından dolayı tabi bu genelde TT kaynaklı oluyor verileri alamadığı için sistem haliyle ekrana yansıtamıyor.
Bende de böyle 1 aydır, teknik bilgilerde profil vs. değişmiyor, hızları göstermiyor. Bende hız ve kesinti problemi var, sizde ne problemi var acaba?
NOT: Telefondan türkneti arayıp arıza kaydı bırakmaya çalışınca “Bölgenizde arıza vardır vs.” diyor Ama destek kaydında kimse böyle bir bölgesel arızadan bahsetmiyor.
pc den yapıyorum ben de
yandık o zaman desenize :
ben de herhangi bir problem yok biraz hız düşüşü yaşıyorum