Müşteri İlişkileri Sorunu

arkadaş tavsiyesi ile 08.09.2021 tarihinde turk.net aboneliği başlattım. 13.09.2021 tarihinde kurulum için ekipler geldi kurulumu yaptılar.
daha kurulum yapılır yapılmaz modemde bağlantının gittiğini gördüm bağlantı gitti diye görevli arkadaşa söyledim önemli değil normal dedi.
neyse kullanmaya başladık. 100mbps hız beklerken 56 görünüyordu daha önceki operatörden iyi olduğu için sıkıntı yok dedik kullandık.
ama sonra sürekli bağlantı kopması problemi yaşamaya başladım. hemen destek kaydı oluşturdum tt gelip bakıp arıza müşteri kaynaklı diyor turk.net bir daha onlara yönlendiriyor falan günler böyle geçiyor.
sonra turk.net saha ekibi geldi evde modem değerlerine baktı arızanın tt kaynaklı olduğunu onlara devredileceğini söyledi. ortak çalışma ile problemin çözüleceği bilgisi verildi.
ilk defa dün 23.09.2021 tarihinde modemim 15 saat online olduğunu gördüm sevindim.
akşam eve gittim hala sıkıntı yok derken birden modemde internet gitti.
asıl olay ordan sonra başladı benim için.
çünkü internetim olmadığını bildirebileceğim herhangi bir müşteri hizmetleri telefonu yok!!
TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden defalarca mesaj yazdım hala geri dönen yok!!!
şikayet hattını arıyorum TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden destek kaydı açın diyor. destek kaydı açmaya çalışıyorum daha önce kayıt açmışsınız diye hata veriyor.
bağlantı kopması veya internet hızının yavaş olması gibi sorunların TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden bildirilmesi iyi güzel de.
internet olmaması gibi önemli bir durumda en azından acil destek sağlanması lazım diye düşünüyorum.

1 Beğeni

dün akşamdan beri 16-17 saattir böyle bir hata alıyorum. internetim kapatılmış herhalde!

1 Beğeni

Normal de müşteri hizmetleri var telefon ile ulaşabilirsin bende 8-9 gündür internet in bağlanmasını bekliyorum turk Telekom denilen lanet kuruluş gelip bakmıyor kendi müşterisi olmadığımız için bende defalarca kayıt açtım 4 defa TurkNet ekibi geldi sağolsun ama türk Telekom yapmıyor bilerek en son tt yi şikayet edicem artık

1 Beğeni

@EFG ye özelden müşteri numaranızı iletirseniz yardımcı olacaktır.

1 Beğeni

Merhabalar, ekran görüntünüzde bulunan XDSL numaranızdan hizmetinize ulaştım. Arkadaşlarıma açmış olduğunuz destek kaydınızı ilettim. Gerekli arka plan incelemelerimizi gerçekleştirdikten sonra sizinle iletişime geçip yaşamış olduğunuz sorun hakkında size yardımcı olmaya çalışacağız. Bende konuyu çözülene kadar takip edip size yardımcı olacağım. İstediğiniz zaman bana buradan veya özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz.

3 Beğeni

çok teşekkür ederim üstat.

1 Beğeni

yetkim olmadığı için yönlendiriyorum sadece :slight_smile: umarım en kısa sürede sorun çözülür.

1 Beğeni

hangi telefon hocam. arıyorum arıza kaydı bırakmak için zaten destek kaydı var çalışma devam ediyor diye bant kaydı çıkıyor. canlı birisine ulaşamıyorum.

Yeni kayıt demen lazım ama mevcut kayıt varsa zaten yenisi de açılmaz beklemekten başka çaren yok maalesef hat değerlerini atabilir mısın kontrol edim detaylı ama dsl yoksa hat değerlerine de ulasman mümkün gözükmüyor

1 Beğeni

EN SON HAT DEĞERLERİNİ TURKTELEKOM VERMİŞ

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : VDSL2_100M_8192
Upload Çıkış Gücü : 0.0
Download Çıkış Gücü : 0.0
Upload Kapasite Hızı : 0 kbps
Download Kapasite Hızı : 0 kbps
Upload Mevcut Hızı : 0 kbps
Download Mevcut Hızı : 0 kbps
Upload Noise Margin : 0.0 dB
Upload Attenuation : 0.0 dB
Download Noise Margin : 0.0 dB
DownloadAttenuation : 0.0 dB

bir de daha önceki hat değerleri var internet varken bu değerlerdeydi

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : VDSL2_100M_8192
Upload Çıkış Gücü : 7.1
Download Çıkış Gücü : 14.1
Upload Kapasite Hızı : 34893 kbps
Download Kapasite Hızı : 71975 kbps
Upload Mevcut Hızı : 8192 kbps
Download Mevcut Hızı : 58748 kbps
Upload Noise Margin : 26.6 dB
Upload Attenuation : 16.2 dB
Download Noise Margin : 8.1 dB
DownloadAttenuation : 0.0 dB

Portunda sıkıntı gözükmüyor önceki değerlerde

bağlantı kopma sorunları yaşıyordum. TurkNet ekibi geldi portta sorun olduğunu turktelekom kaynaklı olduğunu söyledi. sonra ne olduysa internet komple gitti.

Enes hocam peki bu arıza neden kaynaklanıyor. interneti kapatma gibi bir durum mu söz konusu?
bir de destek kaydına defalarca yazmama rağmen henüz cevap veren yok. internetin açılması çok zor olmasa gerek ama çok uzun sürdü.

Muhtemelen aklımdaki düşünce şöyle türk Telekom senin portunu kendi müşterisine verdi sana da arızalı port tahsis etti o portun arızasınada bakmıyor TurkNet talep açmaktan başka bir şey yapamaz

Ekran Alıntısı
Boş port var görünüyor ama anlamadım

Şuan sorunu tespit edip geri dönüş sağlayacaktır.

1 Beğeni

O zaman aboneliği iptal edip yeni abonelik başlatabilirsin belki yeni port açılır sorunsuz

10 gün oldu abonelik başlatalı iptal daha uğraştırıcı olur.

Yani oda doğru bekliyoruz senle anlicagin TTNet benim portuda açmıyor arıza var diyor bekleyip göreceğiz

1 Beğeni

Nerdeyse 24 saat oldu internetim yok. Tarafıma arızanın ne olduğuna dair bilgi verilmedi ne zaman çözüleceği belli değil. Çocukların dersleri var benim işlerim var. Aksilik ki mobil internetim de bitmek üzere ne yapacağım bilmiyorum.