Modemde görünen hızı alamıyorum

fiziksel olarak 96 mbps vdsl2 altyapım var internet paketim ise 75 mbps 4 yıllık TurkNet müşterisiyim ve 3-4 ay öncesine kadar 75 mbps interneti gül gibi alabiliyordum ancak bu geçen 3 4 aylık zamanda internetim geceleri 1-2 mbps gündüzleri ise maksimum 20 mbps civarına ancak çıkabiliyor 2 3 kere türk telekom ekibi eve geldi fiziksel olarak bir sorun olmadığını modemimin 75mbpsyi fiziksel olarak alabildiğini söylediler


7-8 uploadı rahat rahat alabiliyorum ancak download konusunda bu kadar güzel şeyler söyleyemeyeceğim
sağlayıcı değiştirmem bu sorunu çözebilir mi bilgisi olanlar yanıtlayabilirse çok sevinirim çünkü TurkNet destek kayıtlarımda artık sallamaya başladılar sorunumu

  • olarak son gelen türk telekom ekibi sorunumun fiziksel değil sunucu kaynaklı olabileceğini ancak bunun hakkında kimsenin bir işlem yapmadığını da söyledi
1 Beğeni

Snr değiştirmeye müsait ise modeminiz snr düşürün. 12 iken 10 yapın 1-2 gün deneyin.
eğer kopma yoksa 8 yapın 1-2 gün deneyin. Kopmaların başladığı değeri gördüğünüzde bir önceki değere alın ve sağlıklı şekilde kullanın.

snr değişimi yaptım ancak bi faydası olmadı maalesef modem ve kablo değiştirdim hala hızım 1 tık yükselmedi

(Aynı sorundan müzdarip durumdayım bende) :slight_smile:
86Mbps hat değerleri şuan 71Mbps gözüküyor.

Sunucu tarafındaki olaya katılıyorum. Bunun doğruluğunu söyleyebilmem için şuanda açık ve cevap bekleyen destek kaydım mevcut . Tarafımca gerekli araştırmalarımı yaparak yazıma açıklık getirmeyi düşünüyorum.

Daha yüksek ve kaliteli internetler dileğiyle. Sağlıcakla kalın. İyi Forumlar

1 Beğeni

TurkNet tarafından sorunu çözemiyorlar başka bir sağlayıcı bu durumu çözebilir mi sizce

modeminizin marka model nedir?

Altyapı TürkTelekom tarafından sağlandığından bende aynı sorunları yaşıyorum.
Servis Sağlayıcı TurkNet
Burada şahsi fikrim Türk Telekom’un Reklamlarında gördüğümüz hizmetlerini öncelik ile gerçekleştirmesi.

Ben kendi tarafımda ne yapmam gerekiyor ise VDSL/Fiber Destekli Modem/Router Kaliteli Kablo veya Fiber pigtail veya Fiber lif alarak kendime düşeni yapıyorum.
Hali Hazırda Fiber kablom hazır. Hali Hazırda farklı senaryolara hazır Modem/Routerim hazır.
Hali hazırda ki internet daha iyiye gideceğine daha kötüye gidiyor :slight_smile: bunun sebebi benden kaynaklımıdır?

Merhabalar, sorununuzu daha detaylı anlayabilmek ve size yardımcı olabilmek isterim. Bana bu durumu özel mesaj üzerinden müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz?

Selamlar,
Aynı sorundan müzdarip durumdayım bende Konu sahibinin sorunu düzelir ise bende size danışmak isterim.
İyi Forumlar Dilerim.

1 Beğeni

merhabalar modemim asus dsl ac51

tabiki iletirim teşekkür ederim

1 Beğeni

@EFG forumda çok yeniyim özel mesaj kısmını bulamadım özelden dönüş yapabilir misiniz rica etsem

Özel mesaj attım. Oradan iletişime geçebiliriz.

Farklı bir modem ile denediniz mi?

Çok teşekkür ederim beklemekteyim

Merhabalar evet modem ve kablomu değiştirdim hatta eskiden asus dsl-n16 kullanıyordum ac51 serisi bir modem aldım

Özel mesajıma bakar mısınız

Asus dışında bir modem denediniz mi diye sorar isem daha doğru olacak o zaman.

Evet türk telekom ekibi inceleme yaparken everest bir modemle denedi daha sonrasında kendim 2 adet tplink modem ile deneme yaptım vdsl ve vdsl2 destekli maalesef sonuç hala aynı

1 Beğeni

Tamamdır teşekkür ederim bilgilendirme için :+1: