Modem veya router tavsiye?

Merhaba arkadaşlar,
Turk telekomin zte modemini kullanıyorum. Sorun şu ki odama biraz uzak kalıyor. Kablosuz bağlantıda sorun yaşıyorum ve hız çok düşüyor. Odamda cat6 girişli priz var zaten bilgisayara da oradan interneti çekiyorum. Odama ethernet girişli router tarzı bir şey almayı düşünüyorum. Dediğim gibi modem eve yetiyor sadece kendi odam için düşünüyorum. Var mı bir öneriniz bu konuda?

geçtiğimiz hafta Asus AC750-DSL51 aldım gayet memnunum.

1 Beğeni

Bilgisayarın bağlantısı öncelikli ise modemi odanıza çekip diğer odalar için WiFi güçlendirici alabilirsiniz. Daha ucuz yollu olur. Yine ekonomik olsun evde herkes kablosuz bağlantı kullansın istiyorum diyorsanız tenda router lara bakabilirsiniz

1 Beğeni

Fiyatı biraz uçuk kalıyor hocam 200 civarı birşeyler düşünüyordum. Öneriniz için teşekkür ederim :frowning:

Onu da denedim hocam fakat ev biraz biçimsiz ve uzun. evdekiler baya şikayet etmeye başladı :smiley:

200 TL’ye işin zor reis kolay gelsin :slight_smile:

2 Beğeni

200 TL’ye alacağınız bir modemden hayır gelmez hocam. En azından Keenetic Omni DSL alsanız yine iş yapacaktır ama onun altındaki modemler için çok da büyük bir performans beklentiniz olmasın açıkçası.

2 Beğeni

140 liraya xiaomi mi 4a 5ghz giga portu da var araştır istersen kullanmadığım için yorum yapamam.

1 Beğeni

https://ty.gl/187eabf40 ac destekli router var bunun dışında maalesef bir fikrim yok 🤷 bol şanslar

1 Beğeni

Öneriniz için teşekkür ederim hocam. Bir sorum daha olacaktı. Ac destekli dediğiniz tam olarak ne oluyor. Direkt ethernet kablosunu takıp kullanabilirim miyim :thinking: bana lazım olan öyle bir şey çünkü. Ekstradan wan vs istemiyor yani değil mi

1 Beğeni

Router lar aynı bahsettiğiniz şekilde çalışır. Modemden bir ethernet kablosunu router a bağlayıp kullanabilirsiniz. Router dan da istediğiniz cihaza kablolu kablosuz göndersiniz. Ac destekli dediğim 5ghz kablosuz aktarma hızına sahip demektir. Etrafta çok fazla wifi ağı varsa 5ghz frekans aralığı fazla olduğu için diğer wifi ağları ile çakışma yapmadan kullanabilirsiniz kendi ağınızı

1 Beğeni

Teşekkür ederim hocam :pray:

1 Beğeni

Bu router’ı bir yıl önce kısa süreli kullanmıştım, gerçekten uygun fiyatlı ama bir o kadar da fiyatına rağmen gayet büyük işler çıkarabilen bir router, tavsiye ederim.

2 Beğeni

Öneriniz için teşekkür ederim hocam

Evet tenda router konusunda iyi izlenimler bırakmış çoğu kullanıcıda.

Xiaomi Mi AIoT Router AC2350 Bunu alabilirsiniz.
Belirttiğim router sitesinden daha ucuza satılabilmekte şuanda ben mesela üstünkörü baktığımdan 270 TL ye gördüm mesela. Yani daha ucuzuna ihtiyacınız varsa kaliteden daha fazla ödün vereceksiniz.

1 Beğeni

Zorlayıp 270 seviyelerine çıkabilirim hocam. Diğer arkadaşlar tenda önerisi yaptılar. İkisini karşılaştırmak gerekirse hangisi önde olur sizce :thinking:
Belirttiğim gibi mesafe çokta önemli değil. Direkt odama koyacağım bunu. Bağlantı sorunları olmasın ping fazla girmesin yeter. Telefon oyunları için bu işe giriyorum açıkçası :grimacing:

270 TL’ye bir router almanıza gerek yok, yukarıda linki gönderilen Tenda modem sizin için yeterli olacaktır, bana inanın lütfen.

1 Beğeni

Şimdi şöyle bir şey söyleyebilirim açıkçası. Tenda geride kalan bir firma. Tamam ilk piyasaya çıktığı yıllar yetiyordu gayette o zamanın şartlarını güzel destekliyordu.
Size özellik konusunda birkaç şey söylemeliyim.
Öncelikle belirttiğim xiaomi router ın portları gigabit
Tendanın ise portları 100 Mbps ile sınırlı.
Kablosuz karşılaştırması yapmak istemem zaten ikisinide inceleyin anlarsınız.
Siz araştırın öyle alın. Ben tenda alacağıma en azından 50-60 tl daha fazla verip kalite satın alırım.

1 Beğeni

hocam iki markanın ağ cihazlarını kullanmadım. fakat şayominin 3 farklı dalda ürününü güncel kullanıyorum ve şayomi ile kalite yan yana gelemez her birinin ayrı derdi sorunu var

1 Beğeni