Ninehatunda oturuyorum durum ayni. Bu kadar dusmesede dusus yasiyorum.
Selamlar @Atagilker, hizmetinize müdahale sonrasında problemin çözüldüğünü fakat tekrarladığını görüyorum. İlettiğiniz yeni testlerle birlikte inceleme devam edecek
Hocam gündüz arıyorlar sıkıntı olmuyor akşam internet bitik
Problem devam ediyor ise kaydınızı kapatmadan akşam testlerinizi de paylaşmanızı rica ediyorum.
Dün akşam yeni testleri attım online işlemlere bu akşam tekrar atarım online işlemler ve forma
Kaydınız üzerinden problemin çözüldüğünü görüyorum. Akşam hız testlerini yineleyip buradan iletir misiniz?
Alper Bey daha önce ki ana konuda gösterdiğim gibi Davutpaşa ve Mimarsinan iki mahalle dip dibe, bir sorun yaşadıklarında bilin ki biz de aynı sorunu yaşıyoruz, bakmayın ben gene yazardım ana konudan da artık cidden işten başımı kaldıramıyorum bunun stresini tekrar üstlenecek ruh halim de yok, ivedi bir şekilde yükseltmeleri yaparsanız çok seviniriz: şekil abcd
Selamlar, Esenler: Davutpaşa, Mimarsinan, Nine Hatun bölgelerinde yaşanan sorunu ilgili birime ilettim
Birimden herhangi bir yeni bilgi geldimi ?
çözüm üretmeden destek kayıtlarını kapatmaya çalışıyorlar.
ayn öyle bana cat5e kablonun maks 400 mbps vereceğini söylediler ilk de değil son 4 sorundur aynı şekilde geçiştiriyorlar anlamıyorum diyorumki ben bu kabloyla 950 alıyordum yok illa kablonu değiştireceksin değiştimde bu arada daha kötü oldu bende artık ugraşmıyorum bot mesajlar gelmeye başladımı kapatıyorum kayıtları genelde.
Sen kapattıkça sorunu çözmeye çalışmıyorlar bundan emin olabilirsin bende kaliteli cat5 vardı cat6 aldım hiç bir farkıyok cat8 kablo alsak öyle bir internet yok zaten arıza kayıtlarını kapatma ilerde lazım olur bakarsın biri bi örnek bi hamle yapar işine yarar
Suanda açık kayıt yok burdan bilgi bekliyorum bakalım ne olacak.