Kasıtlı hız düşürülmesi

merhaba. hattı baglattıgım günden beri duzenli olarak internet hızımı düşürüyorsunuz. müşterileriniz ■■■■■ degildir. bunu bilerek yaptıgınızı biliyorum. internette bir sürü şikayet var bunun ile ilgili. bana sakın telekom kaynaklı demeyin. interneti ilk baglattıgım günde telekom hatlarını kullanıyordum. degişen bisey yok. ama her geçen gün hem indirme hemde yükleme hızını düşürüyorsunu. bu sorunu iletmek için karşımda bir muhattap bulamıyorum. hep sesli yanıt sistemi ile ugraşmak zorunda kalıyorum. bu sorun birkaç gün içinde çözülmezse zevkle hattı iptal ettirecem. bu işte tekel değilsiniz bi dunya firma var. aldıgınız paranın hakkını verin. ÇOK ACİL MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ BENİ ARASIN LÜTFEN… öyle mail falan atmayın. bütün heryere şikayet edicem sizi. cimere de yazacam. tanıdıgım kim varsa sizin firmanızla çalışan iptal ettirecem. ayıptır bu yaptıgınız. herşey satış yapana kadarmı. dogru düzgün hizmet verin. yada bırakın bu işi.acil dönüş bekliyorum.

1 Beğeni

Modem hat değerlerinizi paylaşırsanız yetkili kişiler bakarlar

1 Beğeni

hattı ilk baglattıgım zamanlarda 35 indirme 15 yukleme alıyordum. zamanla bu degerlere kadar düştü.int deger

Hat zayıflaman fazla iç tesisatını kontrol etmeni öneririm ve snr 6.1 bu da çok düşük genel de 8-10 arasında olur bu durum da hız düşmeside yaşarsın kopmalarda

2 Beğeni

int deger
222

Özür dilerim ama ben bir kullanıcı olarak bu yorumunuzu ve üslubu hiç doğru bulmuyorum. TurkNet işi gücü bıraktı sizin internete mi kafayı taktı ? Öncelikle TT altyapısın dan hizmet almanız durumunda arıza durumun da sorumluluk TT nindir. TurkNet burada sadece size tahattütsüz, uygun fiyata alabileceğiniz maks hızı verir ve arıza durumun da kendilerin den kaynaklı bir problem değilse ki, görünene göre değil, Türktelekoma İş emri bildirir. Türktelekom ekipleri gerekli incelemeleri yapar ve arızanın giderilmesi için uğraşır ki öylede olmuştur ve sorunun sizlik olduğunu söylemişlerdir. Keza şuan hat değerlerinize baktığım da 9 -10 hat zayıflamasına fazla der iken sizin 57Db hat zayıflamanız mevcut. Hat zayıflamasıda TT eğer müşteri kaynaklı diyorsa, kendilerinin yani sizin eve gelen bakır kablo kontrolü vs yapmıştır ki öyle diyordur. Burda da sorun sizin iç tesisatınızdandır. YANİ SİZLİKTİR. Sizlik olmadığına eminseniz, elinizden gelirse bu işler, bina ankastre başına gidip elinize modemi alıp dsl kablosu aracılığı ile sizin hattınızın olduğu reglet yerine kablo uclarını sokarsınız, diğer ucuda kendi modeminize sokarsanız. Telefondan modem arayüze girip bakarsınız hat değerlerine… Eğer tt altyapı kaynaklı sorun yok ise orada hat zayıflamanızın düştüğünü ve size gelen asıl hızı görürsünüz. Buda sizin ankastre den dairenize gelen kabloda sorun olduğunu gösterir. Buda müşteri kaynaklı sorundur. Bu sorunda sizi ilgilendirir ve duruma göre ankastre den eksiz bir şekilde dairenize yani modeme kadar cat6 23 awg nexans marka kablo çekersiniz. Ondan sonra keyifli kullanımlarınız olur. Daha fazla cevap ve merak ettikleriniz var ise güzel bir şekilde sorun yetkili arkadaşlar yardımcı olsunlar. Bölgeniz de çalışma dahi olabilir. @TworA

2 Beğeni

TT ekibi portunuzu değiştirmiş olabilir TurkNet kaynakli olacağını sanmıyorum hat değerine bakılırsa 1km uzakdaki bır saha dolabına baglisiniz.

Merhaba @chapl, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bu durumun yaşanmasının birden fazla sebebi olabilir. Hattınızı inceleyip daha detaylı size geri dönüş yapapbilmemiz ve yardımcı olabilmemiz için bize Online İşlemler - TurkNet üzerinden bir destek kaydı açmanız gerekiyor. Açacağınız destek kaydınız üzerinden hizmetinizin detaylarına ulaşılır ve gerekli arka plan kontrolleriniz yapılır.

Bu arada attığınız ekran görüntüsünde de görüldüğü üzere @Oguzhan’a katılıyorum. İç tesisatınızda sorun olabilir. Bu sorun da hız kaybınıza neden olabilir.

1 Beğeni

aynı apartmanda daire 2 nin ölçümlerini ekliyorum. neden bukadar fark var anlayamadım.2aa
22

İç tesisatını kontrol ettirdin mi ?

1 Beğeni

Aynı durum ben de var 4 gün önce bağlantı yapıldı daha sonra hız testi yaptım 100 mbps download 8 mbps upload değerini verdi. Bir sonraki gün tekrar hız testi yaptım hızım 16mbps ölçtü modem arayüzünden ve TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi den teknik bilgilere baktım durum orada da 16 mbps olarak gözüküyor. Teknik destek kaydı açtırdım 2 gündür sorunu çözecekler diye bekliyorum bugün cevap olarak tesisatımda veya modemde sıkıntı olabileceğini söyeldiler tam bir cevap için teknik destek ekibinin süreci bitirmesini beklememi istediler. Yani bana ilk gün o hızı verdiler daha sonra 7-8 saat içinde tesisatımda sorun oldu veya modemim o hızı desteklerken bir anda desteklememeye mi başladı? Bina altyapısını sıfır olarak yapıldı. Daha fazla dayanamayacağımı düşünüyorum çünkü bundan önce türk telekomun fiber 35 mbps kullanıyordum ve ne bir kopma veya hız düşmesi yaşadım. Baktım TurkNet 'e 15 lira fark ile 100 mbps alabileceğimi gördüm form doldurdum beni aradılar ve oradaki arkadaşa da danıştım bana bu hızı verebileceklerini söylediler ki zaten ilk gün hızımda herhangi bir problem yoktu. Şimdi bana tesisatımda bir sorun olabileceğini veya modemimde sorun olabileceğini söylemeleri çok garip. Birkaç gün daha bekleyeceğim eğer zaten sorunum çözülmezse ben de sağlayıcımı değiştireceğim. Arkadaşın dediği müşteri hizmetleri sorununa tamamen katılıyorum çünkü telefonla aradığımız zaman bize canlı destek sunamıyorlar. Destek kaydına mesaj yazıyorum bir gün sonra dönüş yapıyorlar.

1 Beğeni

Modem değerlerini görme ihtimalimiz var mı

Şu an evde değilim. Eğer sizin için sorun olmazsa ve uygun olursanız akşam 9-10 gibi atsam olur mu? Gerçekten bir yardıma ihtiyacım var. Oluyor veya olmuyor deseniz bile benim için uygundur. Türk telekom ve superonline ile görüştüm türk telekom fiber 100mbps download 20 mbps ye kadar upload veririz dedi ve asla bir sorun olmayacağını söyledi. Bu durumu anlattım bana garanti verebileceğini söyledi. Olmuyorsa bir dönüş yapsalar ya superonline yalın vdsl geçiş yapacağım ya da türk telekoma 30 lira fazla vereceğim ama sıkıntı yaşamayacağımı söylediler. Cevabınızı bekliyorum ilginiz için teşekkürler.

VDSL port değişikliği talebinde bulunun. Port değişikliğinden sonra değerler değişmezse iç tesisatınızı en az cat6 kablo ile yenileyin. TurkNet kaynaklı değil TT kaynaklı sorun yaşıyorsunuz. Port bilgilerinizde bile sıkıntı var.

İstediğin zaman olur.


İstediğiniz değerler bunlar mı?

1 Beğeni

Zayıflaman Baya Fazla.

1 Beğeni

Zayıflama yazıyor 30 olması baya sorun

Kablonu cat6 veya cat7 ile değiştirmelisin yoksa istedigin operatore gec bu boyle devam edecek

1 Beğeni

Hat zayıflaması 40 a kadar herhangi bir sorun olmayacağı ve 100 mbps desteklendiği herhangi bir kopukluk söz konusu değildir diye cevap almıştım. Dediğiniz gibi çok yüksekse bana 16 mbps hız gelmesine ve internetin 1 2 saatte kesilip geri gelecek kadar mı kötü? Bağlantı ilk yapıldığında hiçbir sıkıntım yoktu hızı verdiler o gün hiç ayrılmadan 10 saat civarı bilgisayarda oyun oynadım sorun olmadı. Destek kaydı açtım daha da interneti kullanmadım.

1 Beğeni