Merhaba, modem arayüzünde bulunan hat değerlerinizi (DSL) bizimle paylaşır mısınız?
Selamlar @Berkaybaz01, problem devam ediyor mu? Ediyor ise Online İşlemler - TurkNet üzerinden arızanıza uygun başlıkta destek kaydı oluşturmanızı ve kayıt numarasını buradan paylaşmanızı rica ediyorum
Selamlar. Türk Telekom ekipleri arızayı gidermiş. Fakat şu an hızım 33 mpbs den 24-25 bandına düştü.
Selamlar @Berkaybaz01, hattınız 33 mbps’de kopmaya sebep oluyor ise hızınız uygun bir değere sabitlenmiş olabilir. Destek kaydınızın numarası olmadığı için detayları kontrol edemiyorum fakat tahminim bu yönde. Moderatör arkadaşımızın da belirttiği gibi hat değerlerinizi paylaşırsanız yorumlayabiliriz
Merhaba @Berkaybaz01 hat değerlerinize baktığımda hattınızın 50 mbps lik hızı rahat kaldıracağı görmekteyim TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden hizmetlerim- paket değişikliği kısmından veya destek kaydı oluşturarak hızınızı 50 mbps değerine yükseltebilirsiniz iyi günler.
Bence daha yüksek hızları da destekleyebilir 50 ile 60mb arasındaki hızları çıkış gücü 8dbye kadar yolu var… Ama en iyi 10.7db
Daha yüksek bir hız belirlenirse kopma,internet paket hatası oluşacağında stabil bir internet söz konusu olmaz.
Hocam altyapım eski olduğundan en fazla 35 mbps alıyorum. Birkaç gündür 24-25 bandına düştü. Bundan önce 33 mbps de sabittim.
@Berkaybaz01 şuan hattınızdan max. 70 mbps hız gelmektedir 50 mbps olarak tanımlama yapılırsa sorunsuz şekilde kullanabilirsiniz.
Teşekkür ediyorum. Online işlemler merkezinden durumu ilgili çalışanlara bildireceğim. Sevgiler, iyi forumlar diliyorum.
Anlıyorum hocam. Fakat daha önceki gönderilerimde modeme giden kabloda bir ek olduğunu bu yüzden de dalgalanma yaşadığımdan bahsetmiştim. Modeme giden kablodaki eki kaldırdığım günden bugüne kadar hiçbir şekilde internet hızımda azalma olmadı. Eğer dediğiniz gibi olsa daha önce de bu sorunu yaşamış olmam gerekmez miydi? Bilmediğim için soruyorum, sevgiler.
Hızınız da azalma olmaz ama hattınızdan 70 mbps geliyor siz hızınızı 50 yerine 75 e alırsanız hatınıza 79 mbps lik hız sınırı tanımlanacak bu da size altyapı kullanımının yoğunlaştığı zamanlarda kopma,yavaşlama,internet paket hatası vs. gibi sorunlar yaratacaktır arıza oluştuğu zamanki modem arayüz hat değerlerinizin bilgileri elinizde var ise daha net bir yorum yapabilirim.
Ne yazık ki arıza oluştuğu zamanki hat değerleri mevcut değil.
Hız testini kablo ile bilgisayarınıza bağlayarak yapma şansınız varmı?
Selamlar @Berkaybaz01, konu üzerinde destek kaydınız olmadığından kontrol edemiyorum. Sorun devam ediyor mu?
Hemde nasıl devam ediyor Kaç gündür şu olayın nedenini teknik ekipten kimse açıklayamadı. Bu arada Türk Telekom tarafından bulunduğum sokağa fiber altyapı döşendi. Onun etkisi olabilir dedi teknik ekipten bir hanımefendi. Bu durumda ne yapmam lazım? Bu arada lütfen kablolu test yapın vs demeyin bir şey fark etmiyor 1000 kere denedim. Hat değerlerim de normal gözüküyor sürekli kontrol ediyorum.
Destek kaydınızın numarasını benimle paylaşır mısınız?