İnternet yok. Olduğu zamanda hız dalgalı

Bu yılın başından yanlış hatırlamıyorsam Ağustos’a kadar yapa denen saçma bağlantınızdan çektim. Günlük 1mpbs ile internete giriyordum. Port yok bahanesiyle 2-3 ay oyaladınız beni. Portları hiç takip etmediniz. Ben boşalır boşalmaz haber verdim ama kimin umrunda. Zorla, sizin ilgilisizliğiniz yüzünden kendi çabamla vae geçtim. Şimdide haftada bir internet kesiliyor. Birde utanmadan modemden kaynaklanıyor diyorsunuz. Ankastreye ekip gönderin gelen hızı ölçsünler diyorum. Utanmadan gönderirsem 99TL kitlerim diyorsunuz. Kullanamadığım zamanları faturamdan düşün diyorum. Ciddiye alıp cevap dahi vermiyorsunuz. Zaten gelen hızda bir bakıyorsun 30mpbs bir bakıyorsun 1mpbs kaçla kullandığımı inanın ben takip edemiyorum. Ankastreye kadar siz sorumlu değilmisiniz TurkNet ekibi. Lanet firmanızın sıkıntılarını bana ne cürretle yüklüyorsunuz. Onca müşteriye önerdim sırf taahhüt yok diye ama lanet olsun geçtiğim güne. Hem kendinizi hem beni rezil ettiniz. Bıktırdınız artık beni. Her ay kesintisiz ücret almayı biliyorsunuz ama doğru düzgün hizmet vermiyorsunuz. Yasal hak arayım diyorum 35mpbs’ye kadar dediği için 0.5mpbs bile görsek biz size hizmet veriyoruz diyorsunuz. Artık yeter. Sosyal medyada düzinelerce reklam vereceğinize altyapınıza yatırım yapın müşterilerinizi memnun edin.

1 Beğeni

Yukarıdaki adresten tüm iptal yollarına bakabilirsiniz. Hızlı bir iptal işlemi olmasını istiyorsanız “e-fax” yöntemini kullanabilirsiniz.

E-FAX

1- İptal talebinizi, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisi ve Abone/Hizmet numaranızın, bulunduğu bir dilekçeyi e-posta eki ile birlikte iptal-faks@TurkNet.net.tr e-posta adresimize göndermeniz yeterli. Bu adrese gönderdiğiniz e-postalar, bize faks olarak gelecek.

2- Göndereceğiniz e-postayı aboneliğiniz ile eşleştirebilmemiz için konu kısmına “Abone Numaranızı” yazarak sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizden göndermenizi rica ediyoruz. Abone numaranızı ve sistemlerimizde kayıtlı olan e-posta adresinizi öğrenmek için Online İşlemler - TurkNet adresini ziyaret edebilirsiniz. Talebinizi aldığımızda e-posta adresinize bilgilendirme göndereceğiz.

UYARI!
-Lütfen göndereceğiniz evrakları jpeg formatında bize iletiniz.
-Lütfen belgelerinizi mailin içeriğine değil ekine ekleyiniz.
-Lütfen göndereceğiniz dosya boyutların toplamının 10 Mb geçmemesine dikkat ediniz. Dosya boyut toplamı 10 MB geçen dosyalar işleme alınamayacaktır.

örnek mail

Paralı çalışansın belliki. Hangi iss kullanacağıma sen karar veremezsin. Sorunumu çözdürebilmek adına buradayım.

Çalışan falan değilim. Buna emin olabilirsiniz.

Şu ISS yi kullanın diye bir tavsiyede bulunmadım size. Taahhütsuz hizmet kullanıyorsunuz. En doğal hakkınız olan hizmet almaktan vazgeçme (iptal) hakkınızı hatırlattım size.

Şu an bu bir çözüm değil benim için. Ben 6 ay bekledim Yapa’dan Vae’ye geçişim için. Bugün yarın derken 6 ay geçti. Kalıcı bi çözüme ulaşabilirsem aboneliği iptal etmem. Aksi halde iptal düşünürüm.

Sorununuz var evet ama, bunu daha uygun bir dille anlatmanız sizin için iyi olacaktır.

TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi den Teknik bilgiler kısmından ve modem hat değerlerinizden SS eklerseniz size yardımcı olmaya çalışayım.

Her dili kullandım. Başına gelmediyse bilemezsin. Yaklaşık olarak 1 yılda 3-4 ay sorunsuz kullanmışımdır. Uygun dille anlatabilmem için muhattabın bana ilgiyle yaklaşması lazım. TurkNet’te sorun yok sorun benim üslubumdamı ?

Düzgün bir dille sorun anlatmak, her zaman için anlaşılır olacaktır.

Eğer yardım istiyorsanız

TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’deki “Teknik Bilgiler” kısmından ve modem hat değerlerinizden SS ekleyin. Yardımcı olmaya çalışayım.

Nasıl iptal edebilirim dememiş, ne alaka bu mesaj?

1 Beğeni

@bisigaraver TurkNet Online İşlemler’den paket bilgilerim, teknik bilgiler ve son olarak modem arayüzünden hat değerlerinizin ekran görüntüsünü alabilir miyim?

Sadece bir hak hatırlatması

internete bağlı değilken hat değerlerine ulaşabiliyormuyuz bilmiyorum. Sistem günlüğünde hat değerlerine ulaşamadım.

1 Beğeni

Internete bağlı değilken hat değerleriniz çıkmaz malesef. Buraya abone numaranızı, devre numaranızı, abone, isim soyisim yazar mısınız lütfen ? Ben gerekli iletimleri sağlayıp size yardımcı olmaya çalışacağım.

1 Beğeni

Müşteri No : 995548
Devre no: 8832062537
Nursen Bozkurt
Destek no: 39446474

1 Beğeni

Doğukan Bey, ben gerekli iletimleri yaptım. Inşallah sorununuz en kısa sürede çözülür. Başta yaptığım, iptal hatırlatmasını yanlış anlamayın lütfen. En doğal hakkınız olan bir şeyden bahsetmek istedim size.

Konuyu açık bırakıyorum ben ıletim yaptım ama siz gelişme oldukça buraya yazıp bana da bilgi verirsiniz.

1 Beğeni

Çalışansanız firmanızın genel karakterine çok uygun bir çalışansınız. " Beğenmiyorsan gidebilirsin."
Artık boş muhabbetler, otomatik mesajlar ve bilgisiz çalışanlar yerine çözüm bekliyorum. Zor birşey olmasagerek. Üslup konusunda haklısınız. Ancak bir noktada yanılıyorsunuz. Normal şartlarda müşteri memnuniyetini önemseyen bir firma olsa sonuna kadar haklısınız. Sorunuma çözüm üretmekten ziyade suçu bana atan, olayları geçiştiren ve müşteri memnuniyetini önemsemeyen bir firmaya az bile konuştum. Beni böyle konuşmaya iten maalesef TurkNet…

Yanlışıniz var! Ben TurkNet çalışanı değilim. Ama siz öyle düşünmek istiyorsanız kendiniz bilirsiniz. Sizin probleminizin hızlı bir şekilde çözülmesi için sizin bilgilerinizi alan kişi bu lafları söylediğiniz ben oluyorum. Dikkatinizi çekerim. Konuyu ilettim dönüş bekleyin lütfen. Iyi günler.

Ben agresif bir paylaşımdan başka bir şey göremedim açıkçası. Sorunun ne olduğunu anlamamız için modem arayüzünden hat değerlerini paylaşırsanız daha da net olacaktır. Şunu da hatırlatmak isterim, her ne kadar burası TurkNet in resmi forum platformu olsa da sorununuza çözüm alacağınız yer online işlem merkezidir. Ankastreye kadar internet sağlayıcısının sorumluluğunda ankastreden modeme kadar olan kısım abonenin sorumluluğunda. TurkNet size çözüm sunmuş ve yerinde destek ekibini 99 TL ücret karşılığında göndereceğini söylemiş. Eğer sorun zaten ankastre öncesinde ise sizden bu 99 TL alınmaz ve altyapı kaynaklı sorun olduğu yönünde rapor tutulur. Rapor ile birlikte tekrar Telekom ekiplerine arızanız ile ilgili iş emri gönderilir.

2 Beğeni