İnternet Kesintisi

Arkadaşlar merhaba,
1 eylül de TurkNet internet kullanmaya başladım 5 eylül sabahı internetim kesildi.Dsl ışığı yanmıyor modeme sinyal gelmiyor. İnternet kesilmeden önce vdsl geçiş için başvuruda bulunmuştum,internet kesildiği günün akşamı vdsl geçişiniz tamamlanmıştır mesajı aldım.Modemim vdsl destekli.

Destek kaydı açtım ,sorun da burada başlıyor. Telekom a iş emri ile arıza kaydı açıldı. Süreç bundan sonra insanı deli ediyor. Her 2 günde bir yeni iş emri ile birlikte arıza kaydı açılıyor telekom da bunları kapıyor.TurkNet arıza kaydı açmaktan başka hiç bir şer yapmıyor ve hergün aynı kalıp mesajları gönderiyor,gelişme oldukça sizleri haberdar edeceğiz vs.

Telekom sistem mesajlarında yazan bilgi ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR TT TARAFINDA SORUN YOKTUR.
TurkNet de sürekli yeni iş emri ile arıza kaydı açıyor.

Tesisatta sorun olduğunu düşünmüyorum 4 gün sıkıntısız internet kullandım vdsl geçişinin oldupu gğn internet gitti.

Ayrıca sıkıntı benim tesisatta olsa bile TurkNet in arayıp sorun sizde problemi çözün veya ekip gönderelim kontrol etsinler demesi gerekmez mi ? Yeni arıza kaydı oluşturmaktan başka hiç bir şey yapmıyorlar. Uzun oldu hakkınızı helal edin, fikri ve önerisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim. İyi hafta sonları herkese.

Modeminize yeniden kurulum yaptınız mı?

Evet modemi resetleyip yeniden kurmayı denedim ama dsl den sinyal gelmiyor hiçbir şekilde. Binadaki ankastre ye gidip modemi direk bağladım acaba iç tesisatta mı sorun diye ama ondada sinyal gelmiyor.

Fiziksel bir problem olma olasılığı yüksek. Türktelekom kaynaklı büyük ihtimal ve herzamanki Türktelekom işini sallayarak yapıyor.

Evet fiziksel bir sıkıntı var gibi ama gidermiyorlar da. Bugün 7. Gün ve bugün de düzelecek gibi durmuyor,ulaşılabilecek,çözüm için yardımcı olabilecek birileri,bir yerler var mıdır acaba ? Tşk.

Online işlem merkezi üzerinden kayıt açtınız ise oradan gelecek cevabı bekleyin

Açtım hocam ama ne bir bilgi veriyorlar nede bir gelişme oluyor.bugün 4. Defa arıza kaydı oluşturdular telekom dan, telekom da her defasında aynı şeyleri söyleyip kaydı kapatıyor. Kısır döngüye girdi süreç.online işlem kaydı dışında ulaşılabilecek bir yer yoo mudur ?

İşi biraz daha büyütük genel müdürlüğe şikayet dilekçesi verebilirsin. Tabi süreç yine kısa olmayacaktır.

Türk telekom genel müdürlüğüne mi diyorsunuz?

Evet, sonuçta santral ve altyapı onlara ait.

TurkNet abonesi olupta telekom ile uğraşmak mantıksız geliyor,bu işi benim yerime TurkNet in yapması gerekir. Herşeyi geçtim konuya hakim biri çıkıp şu sıkıntı var 15 gün sonra düzelir dese ona bile eyvallah diyeceğim ama destek kaydında artık mesajlarıma bile dönüş yapmıyorlar sadece aynı kalıp mesajlar gönderiyorlar. Burada bir TurkNet yetkilisi yok mu acaba konuyu inceleyip yardımcı olabilecek.
Saygılar herkese.

1 Beğeni

donanım haber forumunun TurkNet konusuna yazın. orada da TurkNet yetkilisi var. sorunlarla uğraşıyor. ne derece çözebilir onu bilmiyorum ama yinede deneyin isterseniz.
turknet konusu burada

Teşekkürler ilginiz için buraya yazmadan önce oraya yazmıştım, telefon numarası istedi sonra bildirdim arkadaşlar size dönüş yapacaklar dedi o kadar ama sonuç çıkmadı.

2 Beğeni

Tekrar yazın, sorunun çözülmediğini bildirin. Bana çok yardımcı olmuştu, burada da @EFG var sanırım TurkNet çalışanı.

1 Beğeni

Telekomdan yine sistem mesajı geldi, 4. Defa aynı şeyler yazıyor yine. Benim anlamadığım nokta birde teknik durum bilgileri diye bir tablo atmışlar oradaki verilerin karşısında tik var veri yok, hatta sıkıntı olmasa orada verilerin olması gerekmiyor mu upload ,download değerleri ?

Bugün 5. Defa arıza iş emri oluşturdular,ilk 4 ü gibi buda tt tarafından kapatılacak. Dalga geçer gibi artık yazdıklarıma cevap da vermiyorlar TurkNet Online İşlem Merkezi den. Me arayıp bilgii veriyorlar nede yerinde destek ekibi öneriyorlar.
Onuda ben yazdım ekip gönderin ücreti neyse vereceğim diye ona bile dönüş yapmadılar, mesajlarımın okunup okunmadığından bile şüpheliyim.

Normalde uğraşmam iptal edip başka operatör e geçerdim ama bulunduğum bölge sıkıntılı ,boi port için 3 ay bekledim bu yüzden kolayca iptal de edemiyorum resmen dert sahibi oldum TurkNet yüzünden.

Allah rızası için ulaşabileceğim birilerini bilen varsa mail ile yada önerisi olan dua ederim. Yoksa donanimhaber burası twitter her yere yazdım ama sonuç alamıyorum. Herkese dertsiz problemsiz günler dilerim

saolasın Hocam. umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür. bazen beklemek gerekiyor, ne kadar da can sıkıcı olsa. umarım fazla bekletmezler sizi. :frowning:

Sende sağol hocam. Sıkıntı şu benim artık problemi çözeceklerine dair umudum kalmadı. Bot mesajlardan ve otomatik oluşturulan arıza iş emri dışında bir şey elimde. Yoksa bana dense problem şu 20 gün sürer sesim çıkmadan bekleyeceğim. Normalde yerinde destek hizmetleri varmış 99 tl karşılığı bunu bile önermediler,ben kendim intetnette araştırıken öğrendim ve yazdım bana da gönderin buna bile dönüş yapmadılar.

1 Beğeni

Açtığınız destek kayıtlarına cevap olarak bu iş numarası ile Telekom a bildirdik diyorlar ise o numara ile bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip net ve kesin bilgiyi alabilirsiniz…neden arızanın çözüme ulaşmadığını sorabilirsiniz… eğer iş emri numarası yazmıyor ise açık kaydınız üzerinden iş emri numarasını talep edin

1 Beğeni

Arkadaşlar bende artık bu kesintiler yüzünden bıktım artık tam 2 aydir telefon arama yapamıyorum ve ariza kaydı açıyorum çözülmüş gibi kapatiliyor internet konusunda artık ben pes ettim arayış içindeyim artik yeter