Hattınızda Interleaved / FastPath mod değişimi yapılmış olabilir, bölgede yeni abonelik başlatmış veya hızını yükseltmiş olan biri olabilir daha detaylı bilgi almak için TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - Arıza - Hızım Düşük Performans destek kaydı oluşturursanız temsilci tarafınıza geri dönüş yaparak bilgi verecektir.
Bu saatte bu sağlanabilir mi ? Portum değiştirilmiş olabilir mi ? Devre numaram aynı şimdi kontrol ettim. Durduk yere nasıl olur gider anlamış değilim.
Kayıt açtım Baran bey ama çok saçma geliyor. Interleaved moda alınmışım ve hattım düştü. Ne yaşanıyor dolapta. Kimse bir şey ellemedi. Bağlı olduğu santralde bu saatte çalışan bir ekip mi var ? Niye dokunuyor benim hattıma nedeni ne ? 23.40da kesinti oldu gitti geldi.
Bi anda kesilip hat değerlerimin çok düşmesi. maks 144 mbps download varken şuanda maks 100 var. Bu normal mi ?
Bir firma garantisini vermiyor demek normal mi ?
Sonuçta hat belli hız belli internet belli.
Yalın internet kullanıyorum. Telefon kullanmıyorum.
Santralde bir şeyler yapılıyordur diyeceğim fakat bu saatte santralden değişim yapacak ekip mi var ? Bir de santral olduğu yerde ve saha dolabına herhangi bir kullanıcı eklenmemiş. Santrale kullanıcı eklenmesi beni etkilememesi gerek bence.
Fiber içinde her dairenin kendisi kablo çekmesi gerekiyor diyorlar. Bu yüzden Fiber kutu da eklemiyor TT. Ucuz da değil. Elektrikçi çok pahalı fiyatlara fiber kablo çekiyor. TurkNet’in proje alanında bile değil bölgem. Gerçekten çok doğru bir şey dediniz.