İlginç bir kopma sorunu

merhabalar son 1 haftadır ilginç bir anlık bağlantı kopma sorunuyla karşılaşıyorum sorunum şöyle internette normal gezinirken bir anda sayfa açamıyorum ve internetin koptuğunu fark ediyorum modeme baktığımda internet ve 2.4ghz ışığı aşırı hızlı bir şekilde yanıp sönüyor(normal kullanımdaki yanıp sönmeden farklı) ve bu kopma en fazla 20 30 sn oluyor ve ardından interneti normal şekilde kullanabiliyorum bu sorun sık olmuyor bazen 2 günde 1 kere bazen günde 1 2 kere değişiyor online mmorpg oyunu oynadığım için bu kopma oyundan disconnect yememe neden oluyor normalde önemsemem fakat durum böyle olunca sinir oluyorum evime kadar nexans cat 6 kablo çektim fiber dslam cihazı binamda bulunuyor.Hat değerlerim aşağıdaki gibidir.Modemim zte h168a

Nazar değmesin hat değerleriniz çok sağlıklı.
Modemin marka modeli anlayamadığım için yönlendiremiyorum ama modem arayüzünde kopma başladığında ilk log nedir?
Modem günlüğünde bu açıklamalar yazar. Bi kontrol edebilir misin?

1 Beğeni

Hat değerinize göre herhangi bir problem görünmüyor. Modem 87 saattir hat ile buluşmuş görünüyor. Kablosuz ağınız kanal değişikliği yapmış olabilir @ahmetmelihalemdar arkadaşımın dediği gibi log kayıtlarına bir bakın aynı şekilde kopma yaşadığınız zaman. Kablosuz ağın kanal ayarını yapıp otomatik yerine sabit kanalları seçip deneyin.

2 Beğeni

tam kopma sorununun olduğu esnada tracert komut girmiştim çıkan sonuç böyledir.Dediğiniz log kayıtlarınada bakacağım

Merhabalar, son durum hakkında bilgilendirirseniz seviniriz :man_shrugging:

Bilgisayara ethernet kablosu ile bağlantı sağlıyordum 2 gündür wifi ile baglanti sağlayıp deneme yapıyorum ve kopma yaşamadım acaba ethernet ile bağladığımda hız maksimum alındığı için o yüzden mi bir sorun oluyor

Tekrar ethernet ile bağlantı sağlayıp bunu teyit edebilirsiniz. Maksimum hıza eriştiğinizde kopma yaşanıyorsa hızınız uygun bir değere sabitlenebilir :handshake:

2 Beğeni

hocam aynı sorunu ben de yaşıyorum bendeki kopma sayısı çoook çok fazla nasıl çözdünüz durumu

bendede aynı sorun var çözerseniz banada yardımcı olursanız sevınırım

Merhabalar, kopma sorununun ele alınması için öncelikle Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden “Sık Sık Kopma” başlıklı destek kaydı oluşturmanızı rica edeceğim. Devamında inceleme ve müdahale sağlanır. Kablolu bağlantıda sorun yaşamıyorsanız sorun modem ayarlarınızda veya modemde olabilir. Bunu da kontrol edip kaydınız üzerinden bilgi aktarmanızı rica ediyorum :innocent: