Hız sorunu yaşıyorum

Neredeyse 6 Yıl üzeridir TurkNet kullanıcısıyım lakin kendilerine defalarca ne zaman düzgün bir altyapı getirebilirsiniz/sağlayabilirsiniz desem de “Bunun için zaman veremiyoruz” dediler. Modem değerlerim aşağıda ki resim gibi ev tesisatında ki kabloları yenileri ile değiştirsem bir artış sağlar mıyım yoksa hala aynı hızda sürünmeye devam mi ederim

Santrale olan uzaklığım : 1473 Metre / Vae : Kapalı / Paketim : 100mbps

Farklı bir firmadan altyapı sorgulama yapın eğer vae’de altyapınız iyiyse geçiş talep edin ancak vae altyapı yoksa turknetin altyapı çekme durumu yok. Bunun için telekoma altyapı talebinde bulunabilirsiniz.

Bulunduğum yerde vae altyapısı bulunuyor istanbul çekmeköy de bulunmaktayım lakin neden açık değil hiç bir fikrim yok.

Altyapı sorgulamasında Türknetin sitesinde yan dairemi seçtiğimde ALTYAPINIZIN DESTEKLEDİĞİ EN YÜKSEK TAHMİNİ HIZ 50 MBPS diyor lakin ben onun bile yüzde 1’ini göremiyorum

TurkNet sitesinden kendi binanızda başka bir daireye alt yapı sorgulaması yapın. “Tebrikler aktif altyapmızdasınız.” Şeklinde bir yazı olup olmadığına bakın. Eğer bu şekilde bir yazı yoksa Oimden Destek kaydı açın. Vae de 50 mpbs hız alabileceğinize dair SS leri destek kaydına ekleyip geçiş talep edin.

Böyle bir yazı var, yapa ve vae altyapısındayım diye hatırlıyorum lakin olmasam dahi bu yazıda bile 50mbps almam gerektiği yazıyor.

Siz şu anda YAPA altyapı da değilsiniz. TurkNet oime girip, Yardım Merkezi > İşlem > Paket/Tarife/ kampanyam ile ilgili destek istiyorum." Adımlarını izleyerek destek talebi oluşturup. Sorgulama görselini de ekleyerek YAPA altyapı da olduğunuzu, altyapı sorgusunda da gözüktüğü üzere 50 mpbs hızı alabilmek için VAE altyapıya geçmek istediğiniz belirtin.

1 Beğeni

Dediğinizi yapacağım lakin TurkNet Online İşlem Merkezi’den yapa profilimi seçebiliyorum ve kendileri ile de yapa profilimi değiştirme konusunda bir kaç destek kaydı geçmişimiz var şuan dahi değiştirebiliyorum

Şu anda YAPA profilde olsanız bile, bölgeniz de yapilan bir çalışmadan sonra YAPA iptal edilmiş, yada şu anda kullanılmıyor olabilir. Çünkü çıkan sonuca göre VAE altyapıdasınız. Söylediğim işlemleri uygularsanız geçiş işleminiz sağlanacaktır diye düşünüyorum…

1 Beğeni

Doğrudur. o zaman destek kayıdını açıyorum cevap verdiklerinde buraya da sonucu paylaşırım. Teşekkürler.

Ben Teşekkür ederim Can Bey, Tabii gelişmelere göre buraya yazarsanız yeniden yardımcı olmaya çalışağım. İyi günler dilerim.

Merhabalar, vdsl modem sipariş beklemeleri gibi şeylerden sonra dün itibari ile vdsl pakete yani vaeye geçiş işlemim başlatıldı. Acaba bu geçiş işlemi ne kadar sürer? Aynı zaman da internetim de bazen sitelere girer iken kopmalar sonra iki üç F5 den sonra bağlanmalar yaşanmakta geçiş işlemi başladığından itibaren normaldir muhtemelen.

İşlemleriniz 5-7 gün içinde tamamlanır diye düşünüyorum. Sitelere geç giriş sorunu varsa özellikle akşam saatlerinde ise yoğunluktan olma ihtimali yüksek. Gündüz saatlerinde de deneyin. Eğer durum aynı ise modem arayüzünden dns adresinizi 1.1.1.1 ve 1.0.0.1 şeklinde değiştirip deneyin.

Yeni modeme DNS ayarı yapmamıştım doğrudur hemen düzenliyorum hatırlatma için teşekkürler bundandır muhtemelen akşam veya sabah saatleri bir sorun çekmedim hiç çünkü ping vs de falanda oyunların TR sunucusunda 12 14 sabit EU da ise 49 46 gibi değerler alıyordum

Ve 5-7 gün sürmesinin özel bir sebebi varmıdır veya daha hızli bitme ihtimali de geçerli mi

1 Beğeni

Yeni bir devre hazırlığı ve bazı prosedür onayları oluyor tt ve TurkNet arasında bu sebeple bu süre ortaya çıkıyor.

Anlıyorum teşekkürler o vakit gelişme oldukça buraya tekrardan bildirmeye devam ederim iyi günler dilerim

1 Beğeni

Merhabalar bugün altyapı geçişinin 4’üncü günündeyim ve internetim dün 2 sefer gitti geldi ve dün akşamdan beridir dsl ışığım yanmıyor zaten açık olan destek kaydımdan da türk telekoma ilettik demişler tt den de böyle bir cevap gelmiş

Teknik bilgilerden baktığımda da durum böyle

@ModeratriX @mehmetcan bir bilginiz var mıdır acaba ?