Hız sorunu/ sık sık kopma

İyi günler. 18 Ağustos da internetim kopuyor olarak bir destek kaydı açtım . 20 Ağustos da sorun çözüldü olarak mesaj aldım. Hız testi yaptığımda hızımın 2 mbps’e düştüğünü ve bağlantımın hala koptuğunu gördüm. 20 Ağustos da tekrar hız sorunu yaşıyorum olarak destek kaydı açtım . Bir yerde bağlantım kopuyor dediğim için destek kaydı konumu bağlantı kopuyor olarak değiştirmişler. 31 Ağustos da sorun çözüldü olarak mesaj aldım. Hız testi yaptığımda hızımın hala düşük olduğunu ve bağlantımın zaman zaman koptuğunu gördüm. 11 günlük aralıkta firmanın destek hesabına onlarca tweet attım ve destek kaydına eklemeler yaptım.1 Eylül de tekrar destek kaydı açtım. Verilen cevap hep uzmanlarımız konuyla ilgileniyor oldu. 20 Ağustostan bu yana 15 gün oldu ve hala sorunun çözülmesini bekliyorum.Her gün tweet atıp aynı cevabı almaktan bıktım. Verilen bu destek hizmetinden de şikayetçiyim. Gerekli yerlere şikayetimi de yaptım. Bir de burayı buldum buraya da yazmak istedim.ARTIK ŞU SORUNU ÇÖZÜN. Kabloları değiştirseydiniz bile 10 gün sürmezdi. YETER!!

1 Beğeni

Haklısınız. @bekir.kopuz

@bekir.kopuz sanırım yetkilisiniz bir bakabilir misiniz ?

Zayıflama fazla görünüyor. İç tesisat kontrolü için Yerinde destek istemiş miydiniz ?

1 Beğeni

@Hakan.Yildirim
bana herhangi bir bilgi verilmedi ki yerinde destek isteyeyim
verilen cevap hep aynı 'uzmanlarımız konuyla ilgileniyor,gelişme olması durumunda tarafınıza bilgi vereceğiz '. Sıkıldım artık

iç tesisat sıkıntılı Hocam. hat zayıflaması bayağı yüksek. modemin açık kalma süresi ne kadar bilmiyorum ama crc hatası yüksek görünüyor. iç tesisatta ek yerleri varsa kontrol etseniz iyi olur.

eğer kopma sıkıntı derecede oluyorsa ilk şüpheli iç tesisattır. tecrübelerime göre :slight_smile:

@yuce anladım tesekkurler

1 Beğeni