Hız problemi , ıslah çalışması

Merhaba.1 ay öncesinde hızım birde düşüşe geçti. Altyapıda problem olduğu telekom tarafından altyapı ıslah çalışması yapılacağı söylendi. Şuan hızım daha da düştü. 75 mbps almam gereken yerde 15mbps alıyorum. Kasım da duzelmezse tekrar ariza açmamı belirtildi. Destek kaydı açıyorum ama çözülecek gibi değil. Ne yapmam gerekiyor sizce ?

Altyapı sorgulayıp atabilir misiniz ?
Bir de modeminizden DSL bilgilerini atabilir misiniz ?

Hat değerlerinizi paylaşabilirmisiniz?

3 Beğeni

Hat zayıflaman biraz fazla geldi iç tesisatını kontrol etmeni öneririm

1 Beğeni

Zaten önceki kontrollerde binaya kadar gelen kısımda problem olduğu, telekom tarafından ıslah çalışması yapılacağı söylenmişti. Ama o tarihten itibaren iyice düştü hızım.

1 Beğeni

Merhaba @blackx, muhtemelen bölgenizde bir genel arıza durumu söz konusu… Islah çalışmaları bu nedenle yapılıyor. Size tam olarak bu çalışmanın ne zaman biteceğine dair bir bilgi verildi mi?

Bu arada bu hız kaybınız genel arızadan dolayı yaşanıyorsa o arızanın çözüme ulaşmasını beklemeniz gerekiyor. İsterseniz konu hakkında hızlıca bize Online İşlemler - TurkNet üzerinden bir kayıt oluşturun. Net uzman arkadaşlarım konuyu sizinle birlikte yakından takip ederek sürecinizde size yardımcı olsunlar.

Arıza 1 aydır mevcut. Kasım ortasına kadar düzelmemesi halinde tekrar arıza açmamı söylediler. Dün tekrar arıza kaydı açtım. Artık 1 ay öncesine göre yarısını dahi alamıyorum hızın.

Ne yazık ki bu durumlarda bu ve buna benzer sorunları yaşıyor bakır altyapı üzerinden hizmet alan tüm kullanıcılar :frowning: Siz size verilen tarihe kadar bekleyin. Umarım o tarihten daha kısa sürede sorun çözülür ve eski stabil hızlarınıza kavuşursunuz.

1 Beğeni

10 gün daha bekleyip duzelmezse Telekom a konuyu anlatıp geçiş yapma talebinde bulunacağım işlem de hızlanması adına. Telekom yeni başvuruda mevcut olanı değil farklı kullanıyor diye biliyorum. Sonra da şuan bulunduğum aboneliği iptal ederim. Başka bir çözüm uzun sürecek gibi.

1 Beğeni

Sanırım tt alt yapı çalışması olacak diye. port değişip arızalı olana geçirdiler yada yeni dolap eklenecek diye uzak bir yere aktarmışta olabilirler. destek ekibi araştırmasını bitirince belli olacaktır.

Dsl kablonuzda ek varsa onlarida kontrol edebilirsiniz.

Tek kabloyla iki bağlantı olacak şekilde hattınız bağlı olsun. Başka kablolar ona bağlıysa onları çıkarıp tek Kablo olarak kullanmanızı. Splter varsa onsuz kullanın.

Siz planlanan tarihte altyapı çalışmalarının bitmesini bekleyin. Tekrar sorun devam eder veya süreç uzarsa bana özel mesaj üzerinden ulaşın. Bende konuya dahil olup size yardımcı olmaya devam edeyim. Şimdilik sadece beklememiz gerekiyor…

1 Beğeni