Bitmeyen çalışma

Ekim ayından beri 75mbps destekleyen altyapımda 14 mbps hız değeri alıyorum. Her ay arıza kaydı açıyorum. Açtığım arıza kayıtlarının sonucunda ıslah çalışması devam ediyor 1 ay sonra tekrar arıza kaydı açın deniyor. Açıyorum yine aynı sonuç.Port değişikliği talep ettim TurkNet destek kaydından. Port değişikliği olursa problem giderilmiş olur mu ?
Destek numarası : 49161004

Forumda da yaklaşık 2 ay önce yazmıştım.

1 Beğeni

Merhaba, DSL değerlerinizi bizimle paylaşma şansınız var mı?

Bunu önceden paylaşmıştım. Altyapıda problem olduğu telekom tarafından ıslah çalışması yapılacağı söylenmişti. Yani iç tesisatta problem yoktu.

Hat değerlerinizi incelediğim zaman margin’de sıkıntı var gibi duruyor.

İç tesisat’ı daha önceden bir elektrikçiye kontrol ettirdiniz mi?

Ek olarak:
Şu anda güncel DSL değerlerinizi benimle paylaşma şansınız var mı?