Hız problemi Bir türlü çözülmeyen arıza!

Yaklaşık 10 gün önce sabah, 24 mbit olan download hızım 6 mbit’e, 2.5 mbit olan upload hızım 0.5 mbit’e birden bire düştü.
Destek kaydı oluşturup arıza kaydı bıraktım. ilk 36 saat çözülmedi. Daha sonra eve TurkNet ekiz saha ekibi geldi kontrol etti ve arızanın TT’de olduğunu söyledi. TT ankastre kutusunun resmini çekip arıza kaydı açacağını kontrol için geleceklerini söyledi. Kimse gelmedi her gün 2 kere TurkNet arıza kaydı açıyor. TT bizden kaynaklı arıza yok diye kaydı kapatıyor. 10 gündür bu döngü böyle devam ediyor.
Ben ne yapabilirim çünkü TurkNet bunu çözemiyor. Evden çalışam biri olarak 10 gündür çalışamıyorum artık iptal aşamasındayım…

Merhaba @m.h, bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz? Size bu konuda elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışacağım.

Bunlar da daha önceki hız testi sonuçlarım.


Merhaba modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşırmısınız ve @EFG dediği gibi abone numaranızı özel mesaj üzerinde kendisine gönderirseniz yardımı büyük miktarda dokunur.

Mesajınızı aldım. Arkadaşlarıma hızlıca dönüş yaparak size ulaşmalarını ve bilgilendirmelerini isteyeceğim.

Farklı bir kullanıcı 30 gündür benimle aynı problemi yaşıyor.

Bende 5 yıldır YAPA altyapısındayım ve dikkat ettim santral mesafem ~200 merte artmış görünüyor. Bir günde santral taşınmış olamayacağına göre farklı bir arıza var. Bu sorunu yaşayan, çözen başka kullanıcılar var mı?

Burada da dursun…

Tekiz saha ekibi geldi. Sağlam kabloyu değiştirdi onun da parasını aldı gitti. Değişen bir şey yok. Bu kadar kötü bir teknik destek olmaz. Destek merkezi sürekli aynı mesajlarını yazıp duruyor çözüm yok.

Bugün 3. hafta başladı ilk günden beri evden çalıştığımı belirttim ben artık pes ettim farklı bir operatöre geçeceğim. Ağrı’da yaşamıyorum istanbulda bu kadar sürede bir arıza giderilmez mi yahu?
Santralden eve yeni kablo çeksen en fazla 1 hafta sürer.

Tek yaptıkları şey insanları oylamak. işimi yapabilmek için mobil operatörden aldığım ek internet internet paketlerine 300tl harcadım. Sırf bu oylamaları yüzünden.

5 senedir kaç kişiye TurkNet önerdim bilmiyorum. Artık her yerde uzak durmalarını belirteceğim…

@m.h, diğer konudan da size yazdım. Durumu bana özel mesaj üzerinden iletmenizi istedim. Mesajınızı bekliyorum. Daha sonra inceleyip size konu hakkında yardımcı olmaya çalışacağım.

1 Beğeni

Bugün tam 1 ay oldu ve hala arıza çözülmedi. Bu ışık hızında çözüm ve internet hızı için tebrikler TurkNet…

1 Beğeni

Sürecinizin uzun sürdüğü için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim :frowning: Ben bu konun bir an önce netliğe bağlanması için arkadaşlarıma ve onların yöneticilerine durumu ilettim. Sizinle sözlü olarak iletişime geçeceğiz.

Bölgenizde TT tarafından kaynaklanan genel arıza durumu söz konusu… Bu sebepler uzun sürmüş.