Oturduğum bölgede 1 - 1.5 ay içinde sokak kabin değişimi oldu. Bölge vdsle geçti, ben vdsle geçmeyi beklerken 13 mgbs olan hızım 4 mgbsye düştü ve 1 aydır böyle. Karşı dairemde ki kullanıcı 101 mgbs alıyor… Şuan telekom TurkNet 'e, TurkNet telekoma suç atıp duruyor. Bende internet kullanamadan size fatura ödüyorum…
Şuan Vdsl mi kullanıyorsun
Yok geçiremediler adsl şuan. Bu hız talebini açtıktan sonra da altyapı sorgulamada port yok demeye başladı.
Şuan baktığında var mı
Şuan yok görünüyor 2-3 yan binamda görünüyor. Karşı dairemde ki 100 mgbs alıyor zaten. Kabinde evin 10 metre yakınında. Tamam vdslde port yok diyorlar onu anlıyorum ama olan hızımda düştü modeme 16 mgbs gelirken şuan 4-5 geliyor.
Başka binalarda port var yazıyor mu.
üst kat alt katta port var diyor mu
İnternet Altyapı Sorgulama - GÖKNET İLETİŞİM A.Ş. şu adres üzerinden kendi dairenizi ve binanızdaki herhangi bir daireyi sorgulayıp sonucu ekran görüntüsü alarak paylaşabilir misiniz?
Hayır binada kimsede görünmüyor.
Bu sitede sorun var şuan altyapı sorgulama açılmıyor ama bütün apartmanda yok altyapı vdsl kullanan var ama apartmanda
Bundada mi aynı
Diğer katlardada mı aynı yazıyor.
Apartmanda ankastre var dimi
Evet aynı yazıyor. Ankestre de var
https://kapsamaharitasi.turktelekom.com.tr/
Burdanda kontrol eder misin
@Baran hiç birşey görünmüyor ama ankastre var
Bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçip port altyapı bilgisi almak istediğinizi belirtin. Sistem üzerinden açıldığı zaman tekrar gözükmez ise port takviye dilekçesi bırakabilirsiniz.
Ankastre fotoğrafı çekerek gidebilirsin.
Merhabalar, bu konu hakkında bize Online İşlemler - TurkNet üzerinden destek kaydı oluşturdunuz mu? Eğer oluşturmadıysanız hızlıca bir destek kaydı oluşturun. Oluşturduysanız bana destek kaydı numaranızı özel mesaj üzerinden iletin. Ben kontrol edip size yardımcı olmaya çalışayım.
Arıza oluşturdum , arıza numarasını size gönderdim özelden.