Gigafiber - Unable to complete PPPoE Discovery hatası

Merhabalar, gigafiber kullanıcısı olarak altyapı kablo kopması sonucu bağlantım gittikten sonra saha ekipleri kabloyu onardı fakat onarımdan sonra sürekli belirtmiş olduğum bu hata ile 1 haftadır Turk.net destek ekibi ile görüşme sağlamaktayız fakat sorun devam etmekte.

@alperenatici aynı sorunu VDSL altyapı kullanan bir arkadaş ile yaşanılıp çözülmüş olarak gördüm fakat nasıl çözüm sağlandığı ile ilgili bilgiye ulaşamadım. Konu linki bu şekilde,

@alperenatici çözüm ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim.

Mevcutta açmış olduğum aktif olan destek kaydı: 80460223

1 Beğeni

Selamlar @mtn, konu network birimine iletildi. İnceleme sağlanacak. En kısa sürede dönüş yapılacak.