Fibere Geçmek Bu Kadar Mı Zor?

merhaba, gerek crc hatalarıyla ilgili gerek ara ara ping yükselmeleriyle ilgili vdsl hattan memnun değilim. binamda bir süredir fiber altyapı mevcut hattımın vdsl’den fiber’e geçirilmesi için bilgi almak istedim ve kayıt oluşturdum. destek kaydına cevap veren çalışan şikayetim ve talebim doğrultusunda fiber birimine haber verdiğini beni arayacaklarını söyledi.
bir hafta sonra hiç haber alamadığım için tekrar kayıt oluşturdum ve bu sefer başka bir çalışan biz bu konuda işlem yapamıyoruz deyip tarih veremediklerini söyledi. ilerleyen zamanlarda bakarlarmış artık.

bu hafta da olumlu bir dönüş olmazsa başka operatöre geçeceğim mecbur. komşularımın çoğu kablonun çekildiği hafta kullanmaya başladılar. (başka operatörlerden alıyorlar hizmeti) ben hala bununla uğraşıp duruyorum. neden bir şey yapılmıyor anlamıyorum. 4 yıllık müşteriyim yeni başvuran birisi 2-3 günde bağlatıp kullanıyor. bize yapılan muameleye bak.


1 Beğeni

TurkNet Fiber satış ve başvuru takip hattı:

0850 288 80 16 arayarak bilgi alabilirsiniz.

yazdığınız numaranın böyle bir işlevi yok maalesef.

1 Beğeni

TurkNet kendi resmi sitesinde yazıyor.

aradığımda bu numarayla mı işlem yapacaksınız diyor evet diyorum. normal telesekreter kısmına aktarıyor.
söylenenler arasında da benim talebimi karşılayacak bir seçenek yok.
arayıp deneyin isterseniz.

ayrıca zaten çağrı merkezine ulaşmakla aynı şey destek kaydı oluşturmak, ben oradan aldığım cevapları beğenmediğim için buraya da yazdım.

1 Beğeni

ben de girişteki duvarda tutuyorum modemi. sarı fiber kabloyu modemin yanında priz gibi beyaz bi kutuyla sonladırıp gitti telekom çalışanları. duvardaki buata ikili priz de koydum ont için.

dediğinizi deneyeceğim ama bu kadar uğraştırdıkları için baya huzursuz oldum. iptal edip yeniden üye olsam daha kısa sürecek büyük ihtimalle ama bu saçma geliyor düzgünce söylüyorum bunla uğraşmayım düzgünce yapın işte dönüşümü diyorum, yok yapamıyoruz edemiyoruz. yeni başvuru oluşturan birisini ısrarla arıyorlar yok şöyle fiber bağlayalım böyle abonelik başlatalım… bizi de savsaklayıp duruyorlar anca.

netspeed’e bana da mantıklı geldi ama bakalım forumdan da bi şey çıkmazsa ona başvurayım.


şu şekilde bir kutu. bundan ont’ye gidiyormuş fiber. gerek yok bence buna kalabalık yapıyor ama koydular yine de. kurmaya gelen olursa söyleyeceğim sökülebiliyorsa söküp direkt ont ye taksınlar kabloyu.

yok hocam içine sığması mümkün değil. daire içi fiber sonlandırma prizi deniyormuş sanırım buna. içi bu şekilde.

iki ucu jaklı ufak bir fiber kablo oluyor. bi ucunu buna bi ucunu ontye takıyorlar.

resimde sonu 4371 olan numara var orayı arayın. Bilgi verilecektir.

hocam bu numaraların hepsi aynı yere çıkıyor, arayıp işlem yaptınız mı hiç?

ben müşteri hizmetlerinin cevabından memnun kalmadım diyorum. bana müşteri hizmetleri numarası veriyorsunuz. bunları aramakla girip destek kaydı oluşturmak arasında hiç bir fark yok.

3 Beğeni

Merhaba

Fiber sonlandırma prizi koymuşlar aslında böylesi daha iyi gpon’u oynatırken kabloya zarar geliyor bu yöntemle gponla arasındaki kısa fiber kabloyu değişmesi daha kolay olacaktır. Siz istemeye bilirsiniz ama bu yöntem daha sağlıklı. Uzun fiber kabloyu değişmek yerine kısa fiber kabloyu değiştirmek maliyet açışından daha iyi ve daha kolay

1 Beğeni

asıl sorun o değildi ama sağ olun yine de bilgilendirmeniz için :slight_smile:

2 Beğeni

Merhaba @cygnese

Kaç gündür bekliyorsunuz geçiş için sonradan cevap verdi mi ?

Bunu gibi bir sistem ben evime yapabilir miyim çünkü yaza doğru fiberi evin diğer ucuna almayı düşünüyorum.

1 Beğeni

Merhaba @Oguzhantutkac

Bu konuda bir bilgim yok ne yazık ki. Fikrimi sorarsanız bunun gibi bir kutu alıp sonladırma için TurkNet online yerinden destek kayıt açarak sorabilirsiniz.

eğer koymak istediğiniz yerde elektrik buatı varsa oradan priz çıkışı alabilirsiniz. ikili koyarsanız daha iyi olur ont cihazına da lazım sonuçta. ve fiber kabloyu da yakın bir yerden çektirebilirseniz yapabilirsiniz. ben kendim buldum koridordaki kapağı açtım baktım telefon kablosu oraya gelmiş ve oradan odalara dağılıyordu, modemi evin ortasında bir yere koymak istediğim için odalara giden kabloları iptal edip oradan dışarı aldım, telekom çalışanları fiberi çekmeye geldiklerinde de aynı şekilde buradan çekilmesini istiyorum dedim yardımcı oldular.

yaklaşık bir ay olacak sanırım hat çekileli beklemedeyim halâ. çelişkili cevaplar alıp bekletilmek hoş bir müşteri deneyimi değil. bana olmaz deseler ben 10 gün önce iptal edecektim belki şu an tekrar fibere başvursam gelmiş ve kullanıyor olacaktım ama kısa zamanda dönüş olacak diyorlar yazdığımda, bi hafta sonra tekrar yazıyorum gelişme var mı diye tarih veremiyoruz bekleyeceksiniz diyorlar bu sefer de.

fotoğraftaki kahverengi boru doğalgaz borusu, kapının üstünden geliyor. telefon hattı da boruya paralel bir şekilde duvarın içinden geliyordu. kapının dışında bir buat daha var telefon kablosunun kattaki dairelere dağıtıldığı. fiberi de oradan çekebildiler sorun olmadan, geçmese delerlerdi matkapla büyük ihtimalle dediğiniz gibi.

başta uç odalardan birindeydi bağlantının ucu, modemi oraya koymak verimsiz olacağı için tek tek baktım antredeki buatlara oradan geçiyordu işte.

@cygnese haklısınız sitede ki hangi numarayı ararsanız arayın hep aynı menüye aktarıyor… karşıdan sizi aramadıkları sürece birine ulaşmanız imkansız gibi bişey…

2 Beğeni

Hali hazırda evimdeki ont cihazına direkt fiber kablo bağlı aşşağıda bulunan fiber sonlandırma kutusundan sıfırdan kablo çekmek istemiyorum hali hazırda eve gelen kabloya ek yapmak istiyorum aslında ama o kabloyu çoklamam lazım biraz karışık oldu anlatabildim mi bilmiyorum